Joululomalle lähdössä? Katso vinkit loma- ja poissaolotiedotteen tekemiseen. Lue lisää

Yrittäjä, hanki joulun toivotuimmat lahjat pukinkonttiin verkkokaupasta! Ostoksille

Välityslisenssit VIP Plus -palvelussa

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Välityslisenssi antaa käyttöoikeuden välittäjäryhmään.

Välittäjäryhmä sisältää monipuolisia toiminteita puheluiden välitykseen, mm:

  • Välittäjän näkymä, jossa on monipuolisia toiminteita välitystyöhön
  • Laajennettu henkilöhaku
  • Muiden tavoitettavuustiedon vaihtaminen
  • Välitys varattuun numeroon
  • Puhelun palautus jonoon

Välittäjäryhmien hyödyntäminen vaatii yritystasoisen Välityslisenssin. Välityslisenssien määrän tulee olla sama kuin yrityksessä on samanaikaisia käyttäjiä kirjautuneena välittäjäryhmiin. Välittäjäryhmään kirjautuneella käyttäjällä tulee olla lisäksi Multi-profiili.

Välityslisenssit ovat kelluvia, eli heti kun yksi välittäjä kirjautuu ulos jonoista, vapautuu lisenssi jonkun muun käytettäväksi. Kun välittäjä kirjautuu johonkin välittäjäryhmään, hän varaa yhden lisenssin. Jos hän kirjautuu lisäksi muihin välittäjäryhmiin, ei hän tarvitse toista lisenssiä. Jos yrityksessäsi on kaksi välittäjää, mutta vain yksi heistä on kirjautuneena ryhmään kerrallaan, yksi välittäjälisenssi riittää. Lisäksi, jos yrityksessäsi on kaksi välittäjäryhmää, joita hoitaa yksi välittäjä, riittää yksi välittäjälisenssi.

Välityslisenssit tilataan Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta.

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun
  2. Klikkaa kohdasta "Ota yhteyttä Teliaan" ja valitse "Tee palvelupyyntö".

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaika
Jätä yhteydenottopyyntö
Avaa chat yritysmyyntiin

Soita meille

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
 

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.

Etsi lähin Telia Kauppa

Näin palvelemme yrityksiä Kaupoissa – katso vinkit asiointiin