Näin lisäät, poistat ja muokkaat yrityksesi äänitiedotteita ja jonomusiikkia Telia VIP Plus -palvelussa.
Äänitiedotteita voidaan käyttää palvelussa useassa eri paikassa, esim. jonotiedotteina, vastaajatiedotteissa tai IVR-valikoissa (esim. paina 1, myynti, paina 2, asiakaspalvelu). Tältä sivulta löydät ohjeet sekä äänitiedotteiden ja jonomusiikin lisäämiseen, poistamiseen, kuuntelemiseen että muokkaamiseen.
Äänitiedotteet ja jonomusiikki
Äänitiedotteita voidaan lisätä VIP Plus -palveluun, teksti puheeksi -ominaisuuden avulla, nauhoittamalla tiedote laitteella tai tuomalla valmis äänitiedote tiedostona.
- Kirjaudu VIP Plus -pääkäyttäjäportaaliin
- Valitse Asiantuntijanäkymän valikossa Asetukset
- Valitse Äänitiedotteet ja jonomusiikki ja Lisää tiedote
- Kirjoita avautuvaan ikkunaan tiedotteen nimi (esim. Suljettu-tiedote) ja kommentti (esim. asiakaspalvelun koulutus)
- Klikkaa plus-ikonia (lisää uusi kieli)
- Valitse alla olevista ikoneista, haluatko:
a. Tuoda valmiin tiedotteen palveluun
b. Tallentaa uuden tallenteen sanelemalla sen itse
c. Luoda tallenteen teksti puheeksi -ominaisuudella - Mikäli käytät teksti puheeksi -ominaisuutta, valitse tiedotteen kieli ja ääni valikosta.
- Syötä Teksti puheeksi -kenttään teksti, jonka haluat muuntaa tiedotteeksi ja valitse Muunna teksti puheeksi
- Tiedote muodostuu tallenteeksi yläpuolelle. Halutessasi voit kuunnella tiedotteen toista-ikonista, ladata sen omalle koneellesi tai poistaa tiedotteen.
- Tallenna tiedote levykkeen kuvakkeesta
- Lisää halutessasi tiedotteelle kuvaus ja tallenna.
Äänitiedotteen muokkaaminen
- Kirjaudu VIP Plus -pääkäyttäjäportaaliin
- Valitse Asiantuntijanäkymän valikossa Asetukset
- Valitse Äänitiedotteet
- Valitse äänitiedote, jota haluat muokata klikkaamalla äänitiedotteen päässä olevaa kolmea pistettä ja valitse muokkaa äänitiedostoa.
Äänitiedotteen poistaminen
- Kirjaudu VIP Plus -pääkäyttäjäportaaliin
- Valitse Asiantuntijanäkymän valikossa Asetukset
- Valitse Äänitiedotteet
- Valitse äänitiedote, jota haluat muokata klikkaamalla äänitiedotteen päässä olevaa kolmea pistettä ja valitse Poista
- Voit poistaa useita äänitiedotteita kerralla
Jonomusiikki
Voit lisätä palveluun oman jonomusiikin tai käyttää olemassa olevaa vakiojonotusmusiikkia. Jonomusiikki on käytettävissä asiakaspalvelu- ja välittäjäryhmissä. Jonomusiikki lisätään palveluun kuten äänitiedote. Voit valita asiakkaalle toistettavan jonomusiikin vastausryhmän (asiakaspalvelu- tai välittäjäryhmä) asetuksissa. Äänitiedotteet ja jonomusiikki eivät ole käytettävissä soittoringeissä.
Etsi ohjeita
Ota yhteyttä
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Telia Yrityksille -verkkokauppa
Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
Muut asiointipalvelut
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta
IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille
Asiakaspalvelu
Yhteydenotto
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Käyttötuki
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Yritysmyynti
Yhteydenotto
Varaa soittoaika
Soita meille
Ma–pe 8–16
(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Paikalliset yritysmyyjät
Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.