Netflix-suoratoistopalvelun tilaaminen ja aktivointi

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Netflix-suoratoistopalvelun löydät meiltä osana MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotetta, johon kuuluvat MTV Katsomo+ -suoratoistopalvelu sekä Netflix-suoratoistopalvelu.

Tämä ohje käsittelee MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteen tilaamista ja aktivointia. Tuotteesta voit lukea lisää sivulta kauppa.telia.fi/kauppa/netflix. Ohjeet MTV Katsomo+:n käyttöön löydät MTV Katsomo -suoratoistopalvelun ohjeista.
 

Netflix on yksi maailman suosituimmista suoratoistopalveluista. Valikoimasta löytyy runsaasti viihdettä: elokuvia, sarjoja ja lastenohjelmia. Katseltavissa on myös useita suursuosion saavuttaneita Netflixin omia tuotantoja.

MTV Katsomo+ ja Netflix -tuote on tarjolla vain liittymäasiakkaillemme! Voit valita Netflixistä Tupla- tai Perhe-sopimuksen tarpeesi mukaan. Tietoa sopimusten eroista löydät Netflixin sivuilla.

Tutustu ja tilaa

MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteen tilaaminen onnistuu verkkokaupassamme, Telia Kaupassa tai asiakaspalvelumme kautta. MTV Katsomo+ ja Netflix -tuote on tarjolla vain liittymäasiakkaillemme.

Netflix-suoratoistopalvelussa voit valita Tupla- tai Perhe-sopimuksen. Tutustu sopimusten eroihin Netflixin sivuilla.

Onko sinulla jo Netflix tilattuna muuta kautta?

Meiltä tilatun Netflixin laskutus alkaa heti. Jos sinulla on aiempi tilaus suoraan Netflixin tai muun palveluntarjoajan kautta, kannattaa tarkistaa sen laskutuskausi. Jos olet jo maksanut Netflixistä aiemman tilauksen kautta, emme voi hyvittää mahdollista päällekkäistä laskutusta.

Esimerkki: Olet maksanut Netflixiä luottokortilla kuluvan kuukauden loppuun asti ja kuukauden puolivälissä tilaat MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteen meiltä. Meiltä tilatun Netflix-tuotteen laskutus alkaa heti, jolloin tulet maksaneeksi kuukauden jälkimmäiseltä puolikkaalta sekä luottokortilla että meiltä saapuvalla laskulla.

Kun olet tilannut MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteen, saat sähköpostiisi ohjeet tuotteiden aktivointiin. Huomaathan, että MTV Katsomo- ja Netflix-suoratoistopalvelut aktivoidaan erikseen.

MTV Katsomo+:n aktivointi

MTV Katsomon aktivointiohjeet löydät MTV Katsomo -suoratoistopalvelun ohjeesta.

Netflixin aktivointi
  1. Avaa sähköpostiisi tulleet aktivointiohjeet ja klikkaa niissä olevaa linkkiä, josta pääset Netflixin sivuillle.

    Voit aloittaa aktivoinnin myös Minun Telian kautta. Liittymäni ja palveluni -sivulla näet tilaamasi MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteen, jonka Ota käyttöön -painikkeesta pääset palvelun omalle sivulle, jossa on linkit sekä MTV Katsomon että Netflixin aktivointiin.

    Palvelun tuotekortti Liittymäni ja palveluni -sivulla.

    Aktivoimattoman tilauksen tuotesivu.

  2. Avautuva aktivointisivu on yleensä suomeksi, mutta asetuksistasi johtuen se saattaa olla englanniksi.
  3. Ensimmäisellä sivulla sinua pyydetään kertomaan sähköpostiosoitteesi:
    Jos sinulla on jo Netflix-tunnukset, kirjoita sähköpostiosoite, jota käytät Netflix-käyttäjätunnuksenasi.
    Jos sinulla ei ole vielä Netflix-tunnuksia, kirjoita sähköpostiosoite, jota haluat käyttää Netflix-käyttäjätunnuksenasi.
  4. Jos sinulla on jo Netflix-tunnukset, kirjoita tunnuksesi salasana. Jos sinulla ei ole vielä tunnuksia, luo salasana Netflix-tunnuksellesi.
  5. Jos tilasit Tupla-sopimuksen, valitse seuraavaksi, haluatko Tupla (Standard) vai Perhe (Premium) -sopimuksen. Huomaathan, että Perhe-sopimuksen valitseminen nostaa palvelun kuukausihintaa. 
  6. Tarkista antamasi tiedot ja hyväksy sitten ne.
  7. Nyt olet valmis ja voit aloittaa Netflixin katselun!
     

Apua tunnusten luomiseen

Jos Netflix-tunnuksen luominen ei onnistu, otathan yhteyttä Netflixin asiakastukeen.


Apua jo olemassa olevien tunnusten kanssa

Jos kirjautuminen ei onnistu, kokeile ensin salasanan ja käyttäjätunnuksen palauttamista. Voit myös kokeilla sähköpostitse saamasi aktivointilinkin avaamista uudelleen. Jos ongelma ei ratkennut, otathan yhteyttä Netflixin asiakastukeen.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.