Usein kysyttyä MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteesta

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tämä ohje koskee meillä myynnissä olevan MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteen Netflix-palvelua. Ohjeelta löydät vastaukset yleisimpiin tuotteeseen liittyviin kysymyksiin.

Tilauksen aktivointiin, käyttöön ja laskutukseen liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä meidän asiakaspalveluumme. Tutustu myös meiltä löytyviin kattaviin MTV Katsomo -ohjeisiin. Löydät palveluiden käyttöön ohjeita myös MTV Katsomon asiakastuesta sekä Netflixin asiakastuesta.

MTV Katsomon salasanan unohtuessa voit tilata uuden osoitteessa mtv.fi.

Jos Netflixin salasana on unohtunut, voit tilata uuden osoitteessa netflix.com/fi.

  • Tarkista, että kaikki sähköpostiosoitteen kirjaimet on kirjoitettu pienillä kirjaimilla.
  • Tarkista, ettei käyttäjätunnustasi ennen tai sen jälkeen ole ylimääräisiä välilyöntejä.
  • Tarkista ettei caps lock eli automaattiset isot kirjaimet ole päällä salasanaa kirjoittaessa.
  • Ethän käytä automaattista tekstinsyöttöä tai -täyttöä, vaan kirjoita tunnukset itse.
  • Jos on mahdollista, ettet muista salasanaasi, tilaa salasanan vaihtolinkki Netflixin sivuilta.

MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteeseen kuuluu automaattisesti Netflix Standard -sopimus. Voit päivittää Premium-sopimukseen tilauksen aktivoinnin yhteydessä tai jälkikäteen näin:

  1. Kirjaudu Minun Teliaan.
  2. Mene Liittymäni ja palveluni -sivulla kohtaan TV ja viihde, jonka alla olevasta Sisällöt-osiosta löydät MTV Katsomo+ ja Netflix -tilauksesi.
  3. Paina Hallinnoi tilausta -nappia.
  4. Paina Muuta tilausta -kohdasta.
  5. Valitse haluamasi tuote ja vahvista muutos.

Huomaathan, että Premium-sopimuksen valitseminen nostaa palvelun kuukausihintaa.

Käytä tätä ohjetta, jos haluat vaihtaa nykyisen MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteen toiseen MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteeseen (esim. MTV Katsomo+ mainoksilla versio mainoksettomaan).

Jos haluat vaihtaa muuhun suoratoistotuotteeseen (esim. MTV Katsomo+) tilaa ensin haluamasi tuote ja irtisano sitten vanha tuote. Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään tuotevaihdoissa.

  1. Kirjaudu nettiselaimella Minun Teliaan liittymän omistajana.
    Kirjaudu
  2. Mene kohtaan "Liittymäsi ja palvelusi" ja etsi sieltä se suoratoistotuote, jonka haluat vaihtaa toiseen. Paina tuotteen kohdalla "Hallinnoi tilausta" -painikkeesta.
  3. Paina kohdasta "Muuta tilausta". Huom: Jos sopimus on määräaikainen, muutosta ei voi tehdä kesken sopimuskauden.
  4. Valitse tarjotuista tuotteista se, johon haluat vaihtaa tilauksesi ja paina "Valitse tuote" -painikkeesta. Huomioithan, että osa vaihdoksista tapahtuu heti ja osa kahden viikon irtisanomisajalla.
  5. Tutustu tilauksen sisältöön ja ehtoihin sekä rastita niihin liittyvät kohdat.
  6. Tunnistaudu vahvistaaksesi tilauksen. Lopuksi näet yhteenvedon muutoksesta.
  7. "Takaisin Minun Teliaan" -painikkeesta pääset omien tuotteidesi näkymään, jossa muokkaamallasi tuotteella saattaa näkyä teksti "Tilaus käsittelyssä" -teksti. Kun tekstiä ei enää näy, muutos on astunut voimaan.
  8. Vaihdosta ei tule erillistä aktivointilinkkiä, vaan voit jatkaa katselua suoraan samoilla tutuilla tunnuksilla. Jos sisällöt eivät ole päivittyneet uuden paketin mukaisiksi, kokeile kirjautua ulos ja sitten takaisin sisään.

Katso tarkemmat irtisanomisohjeet

MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteen laskutusväli on kuukausi ja laskutus tapahtuu jälkikäteen.

Jos olet laajakaista-asiakkaamme, MTV Katsomo+ ja Netflix -tuote näkyy yleensä laajakaistalaskullasi. Mobiililiittymäasiakkaille ja myös joissain muissa tapauksissa lähetämme MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteesta erillisen laskun. Voit koota meiltä tulevat puhelin-, laajakaista- ja palvelulaskut yhdelle laskulle ottamalla käyttöön yhteislaskun.

Koska MTV Katsomo+ ja Netflix -tuotteeseen on yhdistetty kaksi suosittua suoratoistopalvelua, näet laskullasi MTV Katsomon ja Netflixin erillisinä riveinä. MTV Katsomon rivillä hinta on 0 €/kk.  MTV Katsomo+ ja Netflix -rivillä näet koko tuoteyhdistelmän kuukausihinnan.

Voit hallinnoida tilaustasi ja laskujasi Minun Teliassa.

Voit vaihtaa käyttäjätiliin liitetyn sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron Netflixin sivuilla. Kirjaudu ja mene oman profiilikuvakkeesi kautta valikkoon, josta löydät tilin asetukset (Account). Aukeavalla sivulla voit vaihtaa sähköpostiosoitteen (Change account email) tai puhelinnumeron (Change phone number).

Tilattuasi tuotteen, saat kaksi sähköpostia, joista löydät henkilökohtaiset aktivointilinkkisi sekä MTV Katsomo+:lle että Netflixille. Linkkien kautta pääset nettisivuille, joilla palvelut aktivoidaan. Jos sähköpostit ovat hukassa, voit aktivoida suoratoistopalvelut myös Minun Teliassa Liittymäni ja palveluni -sivulla.

Katso tarkemmat ohjeet MTV Katsomo+ ja Netflix -aktivointiohjeesta.

Netflixin katselu onnistuu mm. tietokoneella, mobiililaitteilla, tableteilla ja älytelevisiolla sekä Telia Play -boksin malleilla SDMC DV8919 ja Arris 4302.

Standard-sopimuksella voit katsoa Netflixiä kahdella ja Premium-sopimuksella neljällä laitteella samanaikaisesti.

MTV Katsomo+ ja Netflix -tuote on tarjolla vain liittymäasiakkaillemme. Liittymäasiakkaan etuihin ovat oikeutettuja Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on käytössään kuukausilaskutteinen puhelinliittymä, mobiilinetti tai kiinteä laajakaista.

Yritysliittymäasiakkaat eivät ole oikeutettuja liittymäasiakkaan etuihin.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.