Tämä ohje koskee Telialta ostettua C More -suoratoistopalvelua. Jos olet ostanut C More -kanavapaketin Telia TV:lle, tutustu kanavapaketin irtisanomisohjeeseen.
Huomioithan, että jos olet tilannut liittymäasiakkaanamme C More -tuotteen etuhintaan ja irtisanot etuhintaan oikeuttavan Telian liittymän, siirryt maksamaan C More -tuotteen normaalihintaa.
Kun olet kirjautunut Minun Teliaan, mene Liittymäni ja palveluni -sivulla kohtaan TV ja Viihde, jonka alta löydät Sisällöt-osion, jossa on myös C More -tilauksesi.
Klikkaa Hallinnoi tilausta sen C More -suoratoistopalvelun kohdalla, jonka haluat irtisanoa.
Valitse irtisanottavan tilauksen sivulla Lopeta nykyinen tilaus.
Varmistamme, että olet aivan varma tilauksen lopettamisesta, sekä tiedustelemme syytä irtisanomiseen. Irtisanoaksesi tilauksen, valitse Kyllä, olen varma.
Kun palaat irtisanomisen jälkeen takaisin Liittymäni ja palveluni -sivulle, irtisanotun tilauksen kohdalla näkyy Tilaus käsittelyssä -teksti. Hallinnoi tilausta -nappia painamalla pääset tarkistamaan tilauksen viimeisen voimassaolopäivän. Voit katsella C More -suoratoistopalvelun sisältöjä mainittuun päivään saakka.
Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.
Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.