C More -suoratoistotuotteiden irtisanominen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tämä ohje koskee Telialta ostettua C More -suoratoistopalvelua. Jos olet ostanut C More -kanavapaketin Telia TV:lle, tutustu kanavapaketin irtisanomisohjeeseen.

Voit hallinnoida C More -suoratoistotuotteesi tilausta helposti Minun Teliassa, asiakaspalvelussa tai Telia Kaupassa. C More -tuotteiden irtisanomisaika on 14 vuorokautta.

Huomioithan, että jos olet tilannut liittymäasiakkaanamme C More -tuotteen etuhintaan ja irtisanot etuhintaan oikeuttavan Telian liittymän, siirryt maksamaan C More -tuotteen normaalihintaa.

Lue lisää C More -tuotteiden hinnoista

Irtisanominen Minun Teliassa

C More -suoratoistotuotteen irtisanominen onnistuu helposti Minun Teliassa.

Kirjaudu

  1. Kun olet kirjautunut Minun Teliaan, mene Liittymäni ja palveluni -sivulla kohtaan TV ja Viihde, jonka alta löydät Sisällöt-osion, jossa on myös C More -tilauksesi. 

  2. Klikkaa Hallinnoi tilausta sen C More -suoratoistopalvelun kohdalla, jonka haluat irtisanoa.

  3. Valitse irtisanottavan tilauksen sivulla Lopeta nykyinen tilaus.

  4. Varmistamme, että olet aivan varma tilauksen lopettamisesta, sekä tiedustelemme syytä irtisanomiseen. Irtisanoaksesi tilauksen, valitse Kyllä, olen varma.
  5. Kun palaat irtisanomisen jälkeen takaisin Liittymäni ja palveluni -sivulle, irtisanotun tilauksen kohdalla näkyy Tilaus käsittelyssä -teksti. Hallinnoi tilausta -nappia painamalla pääset tarkistamaan tilauksen viimeisen voimassaolopäivän. Voit katsella C More -suoratoistopalvelun sisältöjä mainittuun päivään saakka.

Ota yhteyttä

Minun Telia

Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjaudu selaimella

Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakastuen vastausajat


Muistathan, että ollessasi kirjautuneena Minun Teliaan, tavoitat chat-asiakaspalvelumme 24/7. Voit jättää viestin myös lomakkeella.

Ma–pe 9–17.
Hätätilanteissa (puk-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) palvelemme 24/7.