Telia TV on nyt Telia Play. Saatat törmätä vanhaan nimeen kuitenkin vielä jonkin aikaa. Lue lisää
C More -suoratoistotuotteiden irtisanominen
Tämä ohje koskee Telialta ostettua C More -suoratoistopalvelua. Jos olet ostanut C More -kanavapaketin Telia TV:lle, tutustu kanavapaketin irtisanomisohjeeseen.
Voit hallinnoida C More -suoratoistotuotteesi tilausta helposti Minun Teliassa, asiakaspalvelussa tai Telia Kaupassa. C More -tuotteiden irtisanomisaika on 14 vuorokautta.
Huomioithan, että jos olet tilannut liittymäasiakkaanamme C More -tuotteen etuhintaan ja irtisanot etuhintaan oikeuttavan Telian liittymän, siirryt maksamaan C More -tuotteen normaalihintaa.
C More -suoratoistotuotteen irtisanominen onnistuu helposti Minun Teliassa.
-
Kun olet kirjautunut Minun Teliaan, mene Liittymäni ja palveluni -sivulla kohtaan TV ja Viihde, jonka alta löydät Sisällöt-osion, jossa on myös C More -tilauksesi.
-
Klikkaa Hallinnoi tilausta sen C More -suoratoistopalvelun kohdalla, jonka haluat irtisanoa.
-
Valitse irtisanottavan tilauksen sivulla Lopeta nykyinen tilaus.
- Varmistamme, että olet aivan varma tilauksen lopettamisesta, sekä tiedustelemme syytä irtisanomiseen. Irtisanoaksesi tilauksen, valitse Kyllä, olen varma.
- Kun palaat irtisanomisen jälkeen takaisin Liittymäni ja palveluni -sivulle, irtisanotun tilauksen kohdalla näkyy Tilaus käsittelyssä -teksti. Hallinnoi tilausta -nappia painamalla pääset tarkistamaan tilauksen viimeisen voimassaolopäivän. Voit katsella C More -suoratoistopalvelun sisältöjä mainittuun päivään saakka.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Minun Telia
Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.
Kirjaudu selaimella
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Chat
Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.
Kirjaudu
Chatbot
Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.
Avaa chatbot >
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.
020 690 400
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)
Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat
Muistathan, että ollessasi kirjautuneena Minun Teliaan, tavoitat chat-asiakaspalvelumme 24/7. Voit jättää viestin myös lomakkeella.