MTV Katsomo -suoratoistotuotteen irtisanominen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tämä ohje koskee Telialta ostettua MTV Katsomo -suoratoistopalvelua. Jos olet ostanut MTV Katsomo -kanavapaketin Telia Playlle, tutustu kanavapaketin irtisanomisohjeeseen.

Voit hallinnoida MTV Katsomo -suoratoistotuotteesi tilausta helposti Minun Teliassa, asiakaspalvelussa ja Telia Kaupassa. MTV Katsomo -tuotteiden irtisanomisaika on 14 vuorokautta.

Huomioithan, että jos olet tilannut liittymäasiakkaanamme MTV Katsomo -tuotteen etuhintaan ja irtisanot etuhintaan oikeuttavan Telian liittymän, siirryt maksamaan MTV Katsomo -tuotteen normaalihintaa.

Lue lisää MTV Katsomon hinnoista

Irtisanominen Minun Teliassa

MTV Katsomo -suoratoistotuotteen irtisanominen onnistuu helposti Minun Teliassa.

  1. Kirjaudu Minun Teliaan liittymän omistajana.
    Kirjaudu

  2. Mene Liittymäni ja palveluni -sivulla kohtaan TV ja Viihde, jonka alta löydät Sisällöt-osion, jossa on myös MTV Katsomo -tilauksesi. 

  3. Klikkaa Hallinnoi tilausta sen MTV Katsomo -suoratoistopalvelun kohdalla, jonka haluat irtisanoa.

  4. Valitse irtisanottavan tilauksen sivulla Lopeta nykyinen tilaus.

  5. Varmistamme, että olet varma tilauksen lopettamisesta, sekä tiedustelemme syytä irtisanomiseen. Irtisanoaksesi tilauksen, valitse Kyllä, olen varma.
  6. Kun palaat irtisanomisen jälkeen takaisin Liittymäni ja palveluni -sivulle, irtisanotun tilauksen kohdalla näkyy Tilaus käsittelyssä -teksti. Hallinnoi tilausta -nappia painamalla pääset tarkistamaan tilauksen viimeisen voimassaolopäivän, johon asti voit katsella palvelun sisältöjä.

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.