C More -suoratoistotuotteiden irtisanominen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tämä ohje koskee Telialta ostettua C More -suoratoistopalvelua. Jos olet ostanut C More -kanavapaketin Telia TV:lle, tutustu kanavapaketin irtisanomisohjeeseen.

Voit hallinnoida C More -suoratoistotuotteesi tilausta helposti Minun Teliassa, asiakaspalvelussa tai Telia Kaupassa. C More -tuotteiden irtisanomisaika on 14 vuorokautta.

Huomioithan, että jos olet tilannut liittymäasiakkaanamme C More -tuotteen etuhintaan ja irtisanot etuhintaan oikeuttavan Telian liittymän, siirryt maksamaan C More -tuotteen normaalihintaa.

Lue lisää C More -tuotteiden hinnoista

Irtisanominen Minun Teliassa

C More -suoratoistotuotteen irtisanominen onnistuu helposti Minun Teliassa.

Kirjaudu

  1. Klikkaa kirjauduttuasi Minun Telian Liittymäni ja palveluni -sivulla C More -suoratoistopalvelu -otsikon alla olevaa korttia, josta pääset tarkastelemaan nykyisiä tilauksiasi.
  2. Valitse irtisanottavan tilauksen kohdalla Lopeta nykyinen tilaus.
  3. Varmistamme, että olet aivan varma tilauksen lopettamisesta, sekä tiedustelemme syytä irtisanomiseen. Irtisanoaksesi tilauksen, valitse Kyllä, olen varma.
  4. Kun palaat irtisanomisen jälkeen takaisin tarkastelemaan C More -suoratoistopalvelutilauksiasi, irtisanotun tilauksen kohdalla näkyy tilauksen päättymisaika. Voit katsella C More -suoratoistopalvelun sisältöjä mainittuun päivään saakka.

Ota yhteyttä

Minun Telia

Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjaudu selaimella

Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakastuen vastausajat

Jätä viesti

Voit jättää meille viestin, niin otamme sinuun tarvittaessa yhteyttä. Suosittelemme kuitenkin asioimaan Minun Teliassa, chatissa tai puhelimitse.

 

Jätä viesti Minun Teliassa

Jätä viesti ilman asiakkuutta

 

 

Ma–pe 9–17.
Hätätilanteissa (puk-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) palvelemme 24/7.