Laajakaistan keskittäjäedun käyttöönotto

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Kun sinulla on meiltä kuukausilaskutteinen matkapuhelinliittymä (pois lukien Prepaid-, DOT- ja yritysliittymät), pääset säästämään laajakaistasi laskuissa 5 €/kk eli 60 € vuodessa. Esim. Yhteys kotiin L -liittymä keskittäjäedulla 4,90 €/kk 12 kk ajan (norm. 9,90 €/kk). Etu on saatavilla sekä uusiin laajakaistaliittymiin, että jo tilattuihin laajakaistaliittymiin liittymän päivityksen kautta.

Laajakaistan keskittäjäetu on taloyhtiöasiakkaille 12 kk etujakso ja muille asiakkaille 24 kk määräaikainen sopimus. Etu ei koske Avoin Kuitu -kohteita.

Lue edun tarkemmat ehdot

Näin otat edun käyttöösi

Jos käytössäsi on jo puhelinliittymä meiltä ja tilaat uuden laajakaistan, saat laajakaistan keskittäjäedun käyttöösi automaattisesti.

Jos sinulla on ollut ennestään meiltä laajakaista mutta ei puhelinliittymää, sinun tarvitsee tilata meiltä kuukausilaskutteinen puhelinliittymä (pois lukien Prepaid-, DOT- tai yritysliittymä) ja seurata näitä ohjeita:

  1. Uuden puhelinliittymäsi sim-kortin on oltava aktivoitu. Jos aktivointia ei ole vielä tehty, katso ohjeet sim-kortin aktivointiin.
  2. Kirjaudu Minun Teliaan.
  3. Valitse laajakaistaliittymä, johon haluat aktivoida keskittäjäedun.
  4. Klikkaa Nykyinen liittymäsi -otsikon alta Päivitä liittymä -nappia.
  5. Valitse haluamasi uusi sopimus vaihtoehdoista.
  6. Tutustu sopimustiivistelmään, tietosuojalausuntoon sekä tilaus- ja toimitusehtoihin ja hyväksy ne edetäksesi. Vahvista lopuksi tekemäsi muutokset klikkaamalla Vahvistan muutokset -nappia.
  7. Laajakaistan keskittäjäetu on nyt käytössäsi! Huomioithan, että jos edun käyttöönotto osuu kovin lähelle seuraavaa laskuasi, saattaa lasku tulla sillä kerralla vielä aiemman sopimuksen mukaisesti.

Voit myös aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Keskittäjäedun ehdot

Keskittämällä liittymiä Telialle saat 5 € edun/kk Yhteys kotiin -liittymän lisänopeuden hinnaston mukaisesta hinnasta ja etu hyvitetään automaattisesti liittymän kuukausilaskutuksessa. Etu on voimassa 12 kk (edun arvo yht. 60 €). Esim. Yhteys kotiin L -liittymän lisänopeuden keskittäjäedulla 4,90 €/kk 12 kk ajan (norm. 9,90 €/kk). Ei määräaikaisuutta. Tilaus jatkuu 12 kk etujakson jälkeen toistaiseksi voimassa olevana hintaan 9,90 €/kk tai hinnaston mukaisella hinnalla. Etuun ovat oikeutettuja kaikki Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on ennen Yhteys kotiin –liittymän lisänopeuden hankkimista aktiivinen Telian kuukausilaskutteinen puhelinliittymä tai mobiililaajakaistaliittymä. Jos keskittäjäetuun oikeuttava liittymä irtisanotaan tai sitä koskeva sopimus muutoin päättyy, liittymän lisänopeuden hinta on 9,90 €/kk tai hinnaston mukainen hinta. Liittymien ja niiiden lisänopeuksien hinnoittelu vaihtelee saatavuudesta, valitusta nopeudesta ja liittymätyypistä riippuen

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjaudu selaimella

Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakastuen vastausajat

Jätä viesti

Voit jättää meille viestin, niin otamme sinuun tarvittaessa yhteyttä. Suosittelemme kuitenkin asioimaan Minun Teliassa, chatissa tai puhelimitse.

 

Jätä viesti Minun Teliassa

Jätä viesti ilman asiakkuutta

 

 

Ma–pe 9–17.
Hätätilanteissa (puk-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) palvelemme 24/7.