Laajakaistan keskittäjäedun käyttöönotto

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Kun sinulla on meiltä kuukausilaskutteinen matkapuhelinliittymä (pois lukien Prepaid-, Dot- ja yritysliittymät), pääset säästämään laajakaistasi laskuissa. Edun arvo määräytyy laajakaistan tekniikan ja nopeusluokan mukaan. Etu on saatavilla sekä uusiin laajakaistaliittymiin sekä jo tilattuihin silloin, kun olemassa oleva laajakaista päivitetään nopeampaan liittymään.

Laajakaistan keskittäjäedun etujakso on taloyhtiöasiakkaille nopeusluokasta riippuen 3–12 kk, Valokuitusen asiakkaille Avoin Kuitu -kohteissa 12 kk ja muille asiakkaille 24 kk määräaikainen sopimus. Etu ei koske muita Avoin Kuitu -kohteita.

Lue edun tarkemmat ehdot

Näin otat edun käyttöösi

Jos käytössäsi on jo puhelinliittymä meiltä ja tilaat uuden laajakaistan, saat laajakaistan keskittäjäedun käyttöösi automaattisesti.

Jos sinulla on ollut ennestään meiltä laajakaista mutta ei puhelinliittymää, sinun tarvitsee tilata meiltä kuukausilaskutteinen puhelinliittymä (pois lukien Prepaid-, Dot- tai yritysliittymä) ja seurata näitä ohjeita:

  1. Uuden puhelinliittymäsi sim-kortin on oltava aktivoitu. Jos aktivointia ei ole vielä tehty, katso ohjeet sim-kortin aktivointiin.
  2. Kirjaudu Minun Teliaan.
  3. Valitse laajakaistaliittymä, johon haluat aktivoida keskittäjäedun ja paina sen kohdalla Hallinnoi tilaustasi -painiketta.
  4. Klikkaa Nykyinen liittymäsi -otsikon alta Päivitä liittymä -nappia.
  5. Valitse haluamasi uusi sopimus vaihtoehdoista.
  6. Tutustu sopimustiivistelmään, tietosuojalausuntoon sekä tilaus- ja toimitusehtoihin ja hyväksy ne edetäksesi. Vahvista lopuksi tekemäsi muutokset klikkaamalla Vahvistan muutokset -nappia.
  7. Laajakaistan keskittäjäetu on nyt käytössäsi! Huomioithan, että jos edun käyttöönotto osuu kovin lähelle seuraavaa laskuasi, saattaa lasku tulla sillä kerralla vielä aiemman sopimuksen mukaisesti.

Voit myös aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Keskittäjäedun ehdot

Keskittämällä liittymiä Telialle, säästät laajakaistasi laskuissa. Laajakaistan keskittäjäedun etujakson pituus on taloyhtiöasiakkaille nopeusluokasta riippuen 3–12 kk ja Valokuitusen Avoin kuitu -asiakkaille 12 kk. Muille asiakkaille 24 kk määräaikainen sopimus. Edun arvo määräytyy laajakaistan tekniikan ja nopeusluokan mukaan.

Esim. Taloyhtiönetti-kohteessa Yhteys kotiin XL+ Valokuitu 500 M tai Kaapeli 500 M -liittymän lisänopeus keskittäjäedulla 18,99 €/kk 12 kk ajan (norm. 29,90 €/kk). Ei määräaikaisuutta. Tilaus jatkuu 12 kk etujakson jälkeen toistaiseksi voimassa olevana hintaan 29,90 €/kk tai hinnaston mukaisella hinnalla. Etuun ovat oikeutettuja kaikki Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on ennen Yhteys kotiin -liittymän tai Taloyhtiönetin lisänopeuden hankkimista aktiivinen Telian kuukausilaskutteinen puhelinliittymä tai mobiililaajakaistaliittymä. Jos keskittäjäetuun oikeuttava liittymä irtisanotaan tai sitä koskeva sopimus muutoin päättyy, liittymän laskutus jatkuu hinnaston mukaisella hinnalla. Taloyhtiönetin lisänopeuksien hinnoittelu vaihtelee saatavuudesta, valitusta nopeudesta ja liittymätyypistä riippuen.

Esim. kuluttajakohteessa Yhteys kotiin L Valokuitu tai Yhteys Kotiin L Kaapeli -liittymä  keskittäjäedulla 22,90 €/kk 24 kk ajan (norm. 27,90 €/kk). 24 kk määräaikainen sopimus. Tilaus jatkuu 24 kk etujakson jälkeen toistaiseksi voimassa olevana hintaan 32,90 €/kk tai hinnaston mukaisella hinnalla. Etuun ovat oikeutettuja kaikki Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on ennen Yhteys kotiin -liittymän tai Taloyhtiönetin lisänopeuden hankkimista aktiivinen Telian kuukausilaskutteinen puhelinliittymä tai mobiililaajakaistaliittymä. Jos keskittäjäetuun oikeuttava liittymä irtisanotaan tai sitä koskeva sopimus muutoin päättyy, liittymän laskutus jatkuu hinnaston mukaisella hinnalla. Liittymien lisänopeuksien hinnoittelu vaihtelee saatavuudesta, valitusta nopeudesta ja liittymätyypistä riippuen.

Esim. Valokuitusen Avoin kuitu -kohteessa Yhteys kotiin L Valokuitu keskittäjäedulla 27,90 €/kk 12 kk ajan (norm. 39,90 €/kk). Tilaus jatkuu 12 kk etujakson jälkeen toistaiseksi voimassa olevana hintaan 39,90 €/kk tai hinnaston mukaisella hinnalla. Etuun ovat oikeutettuja kaikki Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on ennen Yhteys kotiin -liittymän tai Taloyhtiönetin lisänopeuden hankkimista aktiivinen Telian kuukausilaskutteinen puhelinliittymä tai mobiililaajakaistaliittymä. Jos keskittäjäetuun oikeuttava liittymä irtisanotaan tai sitä koskeva sopimus muutoin päättyy, liittymän laskutus jatkuu hinnaston mukaisella hinnalla. Liittymien lisänopeuksien hinnoittelu vaihtelee saatavuudesta, valitusta nopeudesta ja liittymätyypistä riippuen.

Ei koske kumppaniverkkoja.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.