Asiakasetuna pidennetty takuuaika

Liittymäasiakkaana sinulle kuuluu erikoispitkä takuu puhelimille, tableteille, 4G-älykelloille sekä 4G/5G -tietokoneille.

3 vuoden takuu puhelimille, tableteille, 4G-kelloille ja 4G/5G -tietokoneille

Liittymäasiakkaana saat 3 vuoden erikoispitkän takuun meiltä ostamillesi puhelimille, tableteille, 4G-kelloille ja 4G/5G-tietokoneille. Pidennetty takuu tuo turvaa silloin, kun valmistajan myöntämä takuu laitteelle on päättynyt, mutta laitteen ostamisesta on kulunut enintään kolme vuotta.

Siirry laiteostoksille

Näin pidennetty takuuaika toimii

Usein kysyttyä 3 vuoden pidennetystä takuusta

Olenko oikeutettu pidennettyyn takuuseen?

Olet oikeutettu pidennettyyn takuuseen, jos käytössäsi on vähintään yksi seuraavista liittymätuotteistamme:

Liittymäsopimus on oltava solmittu viimeistään 30 päivää laitteen oston jälkeen. Vähintään yhden liittymäsopimuksen on oltava säilynyt katkotta laitteen ostosta sen rikkoutumiseen asti.

Onko pidennetty takuu henkilökohtainen?

Takuun pidennys on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää toiselle henkilölle.

Mitä kaikkea pidennetty takuu kattaa?

Pidennetty takuu kattaa muuten samat asiat kuin valmistajan takuu, mutta se ei koske akkua tai laitteen mukana toimitettuja lisätarvikkeita.

Miten toimin laitteen rikkoutuessa takuuaikana?

Toimita laite huoltoon meidän kanaviemme kautta. Jos takuun ehdot täyttyvät, laite korjataan tai siitä hyvitetään hyvitetään korkeintaan 50 % laitteen ostohinnasta.

Puhelimen tai tabletin huolto

Muiden laitteiden huolto

Liittymäasiakkaan edut

Liittymäasiakkaan etuun ovat oikeutettuja kaikki Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on Telian kuukausilaskutteinen puhelin- tai nettiliittymä. Etu ei koske prepaid-liittymiä, yritysliittymiä tai taloyhtiölaajakaistan perusnopeuksia.

Eikö sinulla ole vielä etuihin oikeuttavaa liittymää?

Tilaa puhelinliittymä

Tilaa kiinteä laajakaista

Tilaa mobiililaajakaista