Asiakasetuna pidennetty takuuaika
Liittymäasiakkaana sinulle kuuluu erikoispitkä takuu puhelimille, tableteille, 4G-älykelloille sekä 4G/5G -tietokoneille.
3 vuoden pidennetty takuu
Liittymäasiakkaana saat 3 vuoden erikoispitkän takuun meiltä ostamillesi puhelimille, tableteille, 4G-kelloille ja 4G/5G-tietokoneille. Pidennetty takuu tuo turvaa silloin, kun valmistajan myöntämä takuu laitteelle on päättynyt, mutta laitteen ostamisesta on kulunut enintään kolme vuotta.
Näin pidennetty takuuaika toimii
Hanki puhelin, tabletti, 4G-älykello tai 4G/5G-tietokone liittymäasiakkaana
Voit olla valmiiksi liittymäasiakkaamme, tai tehdä sopimuksen liittymästä viimeistään 30 päivää laitteen ostamisen jälkeen.
Vähintään yhden liittymäsopimuksen on oltava voimassa katkotta laitteen ostosta sen rikkoutumiseen asti, jotta olet oikeutettu pidennettyyn takuuseen.
Valmistajan myöntämä takuu
Laitteella on ensin valmistajan myöntämä takuu, jonka pituus vaihtelee tuotekohtaisesti. Takuu ei tyypillisesti kata laitteen ulkoa tulevia vaurioita, kuten putoamisesta tai kastumisesta aiheutuvaa vikaa. Tarkista takuun ehdot laitteesi myyntipakkauksesta.
Jos laitteessa ilmenee takuuaikana vikaa, ota yhteyttä laitehuoltoomme.
Etuna pidennetty takuuaika
Jos valmistajan myöntämä takuu on päättynyt ja laitteen ostamisesta on enintään 36 kk, pidennetty takuuaika on voimassa. Se noudattaa samoja ehtoja, kuin valmistajan takuu, mutta ei koske akkua tai laitteen mukana tulleita lisätarvikkeita.
Pidennetyn takuun aikana rikkoutunut laite korjataan tai siitä hyvitetään enintään 50 % ostohinnasta. Jos laitteessa ilmenee pidennetyn takuun aikana vikaa, ota yhteyttä laitehuoltoomme.
Usein kysyttyä 3 vuoden pidennetystä takuusta
Olet oikeutettu pidennettyyn takuuseen, jos käytössäsi on vähintään yksi seuraavista liittymätuotteistamme:
- puhelinliittymä (pois lukien Telia Prepaid -liittymät)
- mobiililaajakaista (pois lukien Telia Prepaid -liittymät)
- kodin laajakaista (pois lukien Taloyhtiönetti ilman lisänopeutta)
- Telia Play -boksi laajakaistalla
Liittymäsopimus on oltava solmittu viimeistään 30 päivää laitteen oston jälkeen. Vähintään yhden liittymäsopimuksen on oltava säilynyt katkotta laitteen ostosta sen rikkoutumiseen asti.
Takuun pidennys on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää toiselle henkilölle.
Pidennetty takuu kattaa muuten samat asiat kuin valmistajan takuu, mutta se ei koske akkua tai laitteen mukana toimitettuja lisätarvikkeita.
Toimita laite huoltoon meidän kanaviemme kautta. Jos takuun ehdot täyttyvät, laite korjataan tai siitä hyvitetään hyvitetään korkeintaan 50 % laitteen ostohinnasta.