Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Takaisin

Liittymäasiakkaille 3 vuoden takuu puhelimiin ja tabletteihin

Ketkä ovat oikeutettuja takuun laajennukseen

Telia Finland myöntää 1.1.2019 lähtien myymilleen uusille matkapuhelimille sekä tableteille takuun pidennyksen automaattisesti seuraavien ehtojen täyttyessä. Takuun pidennys ei koske käytettyjä laitteita. 

Takuun pidennykseen ovat oikeutettuja kaikki Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on vähintään yksi seuraavista tuotteista:

  • puhelinliittymä (pois lukien Prepaid-liittymät)
  • mobiililaajakaista (pois lukien Prepaid-liittymät)
  • kodin laajakaista (pois lukien Taloyhtiönetti ilman lisänopeutta)
  • Telia TV digiboksi laajakaistalla

Sopimus edellä mainitusta tuotteesta tulee olla solmittuna viimeistään 30 päivää laitehankinnan jälkeen. Takuun pidennys on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää kolmannelle osapuolelle. Takuun pidennys edellyttää, että jokin yllä lueteltujen tuotteiden sopimuksista on säilynyt katkotta yhtäjaksoisesti laitteen ostosta sen rikkoutumiseen

Takuuaika

Telia Finlandin myöntämä takuun pidennys jatkaa laitteen takuun kolmannen vuoden loppuun (36 kk) silloin, kun valmistajan myöntämä takuu on tätä lyhyempi ja päättynyt. 

Takuun kattavuus

Telia Finlandin takuun pidennys noudattaa samoja ehtoja kuin valmistajan myöntämä takuu. Laitteen tulee olla takuunalaisessa kunnossa, eikä laitetta saa olla huollettu valtuuttamattomissa huoltopisteissä. Takuu ei kata esimerkiksi mekaanisista vaurioista tai kosteudesta aiheutuneita vikoja. Laajennettu takuu ei koske akkua, eikä laitteen mukana toimitettuja lisätarvikkeita.

Laitteen rikkoutuessa

Laite tulee toimittaa huoltoon Telia Finlandin kanavien kautta. Kolmen vuoden takuun ehtojen täytyttyä laite joko korjataan tai hyvitetään Telia Finlandin päätöksen mukaisesti. Hyvitys on korkeintaan 50 % laitteen ostohinnasta.

Näin toimitat laitteesi huoltoon