Hekan asukkaana saat etuja

Kotisi vuokraan sisältyy netti (10 M) ja Telian kaapeli-tv
Lisänopeutta nettiin poikkeuksellisen edullisesti
Huippuetuja muista Telian tuotteista

Ota taloyhtiönetti käyttöösi

Voit tilata palvelut myös asiakaspalvelustamme 0200 116 11 (mpm/pvm, ma–pe 9–20 ja la 10–16) tai poikkeamalla lähimpään Telia Kauppaan.

Taloyhtiönetti Hekan asukkaille

Helsingin kaupungin asunnot Oy ja Telia ovat tehneet palvelusopimuksen, jonka mukaisesti Heka Etelän, Idän ja Koillisen asuntojen vuokraan kuuluu Telian Taloyhtiölaajakaista sekä kaapeli-tv-palvelut.

Vuokraasi sisältyvä Telian 10 Mbit/s laajakaistayhteys soveltuu vähäiseen peruskäyttöön. Voit kuitenkin tilata lisänopeutta nettiisi huomattavan edullisesti.

Telia tarjoaa sinulle asukkaana myös monipuolisesti tv- ja viihdepalveluja ja sekä esimerkiksi puhelinliittymän ja mobiililaajakaistan edulliseen asiakasetuhintaan.
Katso edut

 

Asukkaana saat kaikki nämä edut

Kun käytössäsi on edullinen taloyhtiönetti, olet oikeutettu huikeisiin asukasetuihin. Tutustu ja hyödynnä etusi.

Näin asennat netin asuntoosi

Tarkista mikä tekniikka on käytössä kotonasi ja katso ohjeet.

Näin asennat netin asuntoosi

Tarkista mikä tekniikka on käytössä kotonasi ja katso ohjeet.

Kysymyksiä ja vastauksia

Miten saan Telian taloyhtiölaajakaistan käyttööni?

Kun kiinteistösi on liitetty palvelun piiriin, voit tehdä laajakaistatilauksesi tästä.

Voit tilata laajakaistapalvelun käyttöösi myös soittamalla asiakaspalveluumme 0200 116 11 (mpm/pvm, ma–pe 9–20 ja la 10–16) tai piipahtamalla lähimpään Telia Kauppaan.

Miten toimin, jos olen jo Telian laajakaista-asiakas?

Olemassa olevaan Telian laajakaistatilaukseesi voit tehdä kirjautumalla osoitteessa telia.fi.

Voit tehdä muutoksia tilaukseesi myös soittamalla asiakaspalveluumme 0200 116 11 (mpm/pvm, ma–pe 9–20 ja la 10–16) tai piipahtamalla lähimpään Telia Kauppaan.

Päättyykö nykyisen laajakaistani toiminta, kun Telian Taloyhtiölaajakaista liitetään kiinteistöön?

Jos asuinkiinteistösi liitetään Telian kaapeli-tv-palveluun, mahdollisesti aikaisemmin asunnossa käytössä ollut kaapelimodeemilla toimivan kaapelilaajakaistan toiminta päättyy. Jos haluat uudet huomattavan edulliset kaapelilaajakaistapalvelut käyttöösi sinun tulee tilata ne Telialta.

Jos kuitenkin laajakaistasi on ollut esim. mobiililaajakaista, voit jatkaa halutessasi edelleen nykyisen laajakaistapalvelusi käyttäjänä.

Kuinka irtisanon nykyiset palvelusopimukseni?

Kun haluat uudet palvelut käyttöösi, sinun tulee itse huolehtia mahdollisten palvelusopimusten irtisanomisesta aikaisemmalta palveluntarjoajalta. Ota yhteys nykyiseen palveluntarjoajaan ja irtisano palvelusopimus sopimusehtojen mukaisesti.

Kuinka saan Telian kaapeli-tv-palvelun toimimaan asunnossani?

Kaapeli-tv-palvelun käyttämiseen tarvitset kaapelijakeluun soveltuvan tv-vastaanottimen (televisio/digiboksi). Soveltuvan laitteen tunnet merkinnöistä DVB-C, Cable Ready tai Cable Ready HD.

Kun asuinkiinteistösi on liitetty Telian kaapeli-tv-palveluun, sinun kannattaa palauttaa vastaanottimen (digi-tv tai digiboksi) tehdasasetukset ja hakea tv-kanavat kaapeliverkosta uudestaan vastaanottimesi käyttöohjeen mukaisesti. Tämä kestää yleensä noin 1030 minuuttia.

Päättyykö aikaisempi kaapeli-tv-palveluni?

Kyllä päättyy. Kun asuinkiinteistösi liitetään Telian kaapeli-tv-palveluun, kaikki aikaisemmat kaapeli-tv-palvelut kiinteistön antennisisäverkossa päättyvät. Näin ollen mahdollisesti aikaisemmalla kaapelikortilla käytössäsi olleet tv-kanavat päättyvät.

Sinun kannattaa ilmoittaa nykyiselle palveluntarjoajalle palvelusopimuksen irtisanomisesta ja tilata uudet tv-palvelut Telialta, jolloin toimitamme sinulle uuden kaapelikortin. Telian kaapelikorttiin voit tilata vastaavat lisäkanavat Telian palveluvalikoiman mukaisesti.

Huomioithan myös, että mahdollisesti käytössä ollut kaapelilaajakaistapalvelu aikaisemmalta palveluntarjoajalta päättyy, kun kiinteistö liitetään Telian kaapeli-tv-palveluun.

Voinko saada asuntooni lisää tv-kanavia?

Kyllä voit. Telialla on tarjolla monipuolisesti erilaisia tv- ja viihdepalveluja. Voit tilata kotiisi Telia Playn palveluja laajakaistaliittymääsi tai suoraan tv-vastaanottimeesi Telian kaapelikortilla.

Voinko saada asennusapua kotiini?

Kyllä voit. Telia Helppi palvelee kaikissa kodin elektroniikan ongelmatilanteissa numerossa 0600 10 100 (2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm) ma–pe 8–20, la 9–16.30.

Telia Helppi

Mitä teen, jos netti ei toimi?

Tarkista, että johdot ja kytkennät ovat kunnossa ja käynnistä päätelaitteesi uudelleen. Mahdollisen häiriö- tai vikatilanteen selvittämiseksi voit saada apua myös kokoamistamme ohjeista.

Ohjeisiin

Mitä teen, jos kaapeli-tv ei toimi?

Tarkista, että johdot ja kytkennät ovat kunnossa. Suorita digivastaanottimeesi tehdasasetusten palautus ja kanavien uudelleenviritys. Mahdollisen häiriö- tai vikatilanteen selvittämiseksi voit saada apua myös kokoamistamme ohjeista.

Ohjeisiin

Mitä teen, jos tilaamani Telia Play ei toimi?

Tarkista, että johdot ja kytkennät ovat kunnossa ja käynnistä päätelaitteesi uudelleen. Mahdollisen häiriö- tai vikatilanteen selvittämiseksi voit saada apua myös kokoamistamme ohjeista.

Ohjeisiin

Eikö sopivaa aikaa löydy?

Soita meille numeroon 0600 10 100 (2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm), niin etsitään sinulle sopiva asennusaika. Huomioithan, että ajanvarauskalenterin ulkopuoliset ajat ovat normaalihintaisia (30 € + käyntimaksu 49 € = yht. 79 €)

Asennuksen uudelle laajakaistallesi saamme sovittua 1–2 päivän sisällä, mutta halutessasi voit myös tilata pikatoimituksen lisämaksusta.

Katso hinnat