Helpin puhelintuki apunasi

Puhelintuki ratkoo laitepulmasi sekä neuvoo ja opastaa käyttöön liittyvissä kysymyksissä.

0600 10 100
ma–pe 8–20, la 9–16.30
2,50 €/puhelu + 2,50 €/alk. min + mpm/pvm

Apua tekniikan kanssa

Helppi ratkoo laitepulmasi kotonasi tai puhelimitse. Asiantuntijoiltamme saat apua esimerkiksi tietokoneisiin, älypuhelimiin, tabletteihin, viihde-elektroniikkaan sekä internetiin liittyvissä asennus-, käyttö-, opastus- ja ongelmatilanteissa.

Puhelinpalvelumme on nopea ja tehokas tapa saada apua tekniikan ongelmiin. Käytämme luvallasi etätukea, jonka avulla asiantuntijamme pääsee tietokoneellesi, puhelimellesi tai tabletillesi tekemään tarvittavat toimenpiteet tai vaikkapa opastamaan ohjelman käytössä. Näet koko ajan mitä hän tekee laitteellasi ja etäyhteys on päällä vain puhelun ajan.

Lue lisää Telia Helpin palveluista 

Asiantuntija palveluksessasi

Voit halutessasi myös varata kalenteristamme ajan, jolloin soitamme sinulle. Kyseessä on silloin Apu ja tuki 30 min -palvelu, joka on yksi suosituimmista etukäteen varattavista tukipalveluistamme. Puolessa tunnissa asiantuntijamme ehtii tekemään paljon, sillä hänellä on käytössään tehokas ja turvallinen etätukiohjelma.

Tutustu ja varaa aika

Esimerkiksi tällaisissa asioissa Helpin puhelintuki on avuksi:

Näin se toimii

Helppi tekee laiteongelmien selvittelystä erityisen helppoa. Soita vain meille tai varaa palveluaika, niin ratkaisemme pulmasi.

Mitä kaikkea Helppi tekee?

Helppi auttaa esimerkiksi tietokoneen, puhelimen, tabletin ja digiboksin kanssa. Hoidamme mm. käyttöönotot, asennukset ja virusturvan kuntoon. Asiantuntija on apunasi puhelimitse etätuen kautta tai paikan päällä kotonasi.

Mitä kaikkea Helppi tekee?

Helppi auttaa esimerkiksi tietokoneen, puhelimen, tabletin ja digiboksin kanssa. Hoidamme mm. käyttöönotot, asennukset ja virusturvan kuntoon. Asiantuntija on apunasi puhelimitse etätuen kautta tai paikan päällä kotonasi.