Telia.fi-sivustolla on häiriöValitettavasti osa telia.fi-sivustosta on epäkunnossa. Sillä välin, kun pääsivustoa korjataan, voit kokeilla ladata uudelleen telia.fi-sivustoa tai kokeilla siirtyä alempaa sivustomme eri osille.
Telia.fi-sivustolla on häiriöValitettavasti osa telia.fi-sivustosta on epäkunnossa. Sillä välin, kun pääsivustoa korjataan, voit kokeilla ladata uudelleen telia.fi-sivustoa tai kokeilla siirtyä alempaa sivustomme eri osille.
Telia.fi-sivustolla on häiriöValitettavasti osa telia.fi-sivustosta on epäkunnossa. Sillä välin, kun pääsivustoa korjataan, voit kokeilla ladata uudelleen telia.fi-sivustoa tai kokeilla siirtyä alempaa sivustomme eri osille.
Siirry alta sivustomme eri osille
LaiteverkkokauppaLaiteverkkokaupastamme löydät kaikki tarvitsemasi laitteet. Tutustu uusimpiin puhelinmalleihin, tietokoneisiin, tabletteihin ja muihin lisälaitteisiin sekä tarjouksiin.Verkkokauppaan
Telia DotTelia.fi/dot-sivustolta löydät kuluttajille suunnatut Telia Dot puhelin -ja laajakaistaliittymät sekä voit tutustua Telian keskittäjäetuun ja muihin mahtaviin liittymäasiakkaan etuihin.Telia Dot -liittymät
Laiteverkkokauppa yrityksilleYrittäjä, täältä löydät laitteet kaikkiin yrityksesi tarpeisiin. Tutustu uusimpiin tarjouksiin ja tilaa työvälineet laitekaupasta.
Yritysverkkokauppaan
Asiakaspalvelun yhteystiedot
YksityisasiakkaatAsiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.Chat-asiakaspalvelu 24/7Minun Telia -sovelluksessa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.Puhelu asiakaspalveluunPuhelimitse 020 690 400 ma–pe 9–20 ja la 10–16 (mpm/pvm, myös jonotusajalta).Hätätilanteissa (PUK-koodi, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) puhelimitse 24/7.
YritysasiakkaatMinun Telia Yrityksille -sovelluksessa tavoitat chat-asiakaspalvelun arkisin 8-16.Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaatPalvelemme numerossa 0200 20 300 (94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm) ma-pe 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaatPalvelemme numerossa 0600 16 171 (mpm/pvm) ma-pe 9-15.KäyttötukiPalvelemme numerossa 0600 15 500 (2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 25,5 %) ma-pe 8-20 ja la 9-16.30