Usein kysyttyä C More -suoratoistotuotteista

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Tästä ohjeesta löydät vastaukset tavallisimpiin C More -suoratoistopalveluun liittyviin kysymyksiin.

Tilauksen aktivointiin ja laskutukseen liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä Telian asiakastukeen. C More -käyttäjätunnuksiin ja suoratoistopalvelun käyttöön liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä C Moren asiakastukeen.

Mitä teen, jos olen unohtanut salasanani?

Voit tilata uuden salasanan osoitteessa cmore.fi.

Mitä teen, jos kirjautuminen C Moreen ei onnistu ja saan ilmoituksen, että sähköpostiosoite tai salasana on väärin?
  • Jos et ole varma käyttäjätunnuksestasi, etsi C Moren tai mtv-palvelun (entinen MTV Katsomo) rekisteröitymisen vahvistusviesti sähköpostilaatikostasi.
  • Tarkista, että sähköpostiosoitteen kaikki kirjaimet on kirjoitettu pienillä kirjaimilla.
  • Tarkista, ettei käyttäjätunnustasi ennen tai sen jälkeen ole ylimääräisiä välilyöntejä.
  • Tarkista, ettei caps lock (automaattiset isot kirjaimet) ole vahingossa päällä salasanaa kirjoittaessa.
  • Ethän käytä automaattista tekstinsyöttöä tai -täyttöä, vaan kirjoita tunnukset itse.
  • Jos on mahdollista, että et muista salasanaasi, tilaa salasanan vaihtolinkki sähköpostiisi täältä.
  • Tarkista myös, että et yritä kirjautua sisään operaattoritunnuksilla. 
Miten muutan tai irtisanon tilauksen?

Voit hallinnoida tilaustasi Minun Teliassa. C More -suoratoistopalvelu -otsikon alla näet aktiivisen tilauksesi, jota klikkaamalla pääset näkemään tilauksen tiedot ja muuttamaan tilaustasi. Voit vaihtaa tilaamasi C More -tuotteen toiseen tai tilata lisää C More -tuotteita.

C More -tuotteiden irtisanomisaika on 14 vuorokautta.

Jos olet tilannut liittymäasiakkaanamme C More -tuotteen etuhintaan ja irtisanot etuhintaan oikeuttavan Telian liittymän, siirryt maksamaan C More -tuotteen normaalihintaa.

Lue lisää C More -tuotteiden hinnoista

Miten C More -tuotteiden laskutus tapahtuu?

C More -tuotteiden laskutusväli on kuukausi ja laskutus tapahtuu jälkikäteen.

Jos olet Telian laajakaista-asiakas, C More -tuote näkyy yleensä laajakaistalaskullasi. Mobiililiittymäasiakkaille ja myös joissain muissa tapauksissa lähetämme C More -tuotteesta erillisen laskun. Voit halutessasi koota kaikki laskut yhteen kytkemällä yhteislaskun päälle Minun Teliassa. Tällöin saat puhelin-, laajakaista- ja palvelulaskut yhdelle laskulle.

Miten tulkitsen C More -suoratoistopalvelusta saamaani laskua?

Ensimmäinen lasku C More -suoratoistopalvelusta tulee mahdollisen maksuttoman kauden päätyttyä. Ensimmäisellä laskulla saattaa näkyä vajaa kuukausihinta tai useamman kuukauden maksu. Pienin mahdollinen laskutettava summa on 5 €. Mikäli laskullasi on vain C More -tuote, jonka hinta on alle 5 €, saat kerralla laskun useammalta kuukaudelta.

Esimerkki: C More TV:n etuhinta liittymäasiakkaillemme on 4,95 €/kk. Jos laskulla ei ole muita tuotteita, C More TV laskutetaan kahden kuukauden välein, jolloin laskun loppusumma on 9,90 €.

Osa C More suoratoistopalvelun tilauksista laskutetaan yhteislaskulla muiden meiltä tilattujen tuotteiden kanssa.  Yhteislaskulla C More näkyy omana rivinään. Osalle asiakkaista tulee erillinen lasku.

Kesän 2021 aikana liitämme C More suoratoistopalvelun tilauksia automaattisesti yhteislaskulle, minkä jälkeen suurin osa palvelun tilanneista saa C Moren laskun yhteislaskulla. Jos et kesän 2021 jälkeen saa C Moren laskua osana yhteislaskua, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyytää liittämään C Moren samalle laskulle muiden laskuttamiemme tuotteiden kanssa.

Voit hallinnoida C More tilaustasi ja laskujasi Minun Teliassa.

Mitä eroa on Telian ja C Moren tunnuksilla?

Kun olet ottanut käyttöön C More -tuotteen, sinulla on C More -käyttäjätunnus, jota tarvitset, kun haluat katsella C Moren sisältöjä. C More -tunnuksella kirjaudutaan C More -sovellukseen ja cmore.fi-verkkosivuille. Jos C More on aktivoitu, voit tarkistaa Minun Teliasta, mikä C More -tunnuksesi on.

Telian asiakkaana voit käyttää Minun Telia -palvelua, johon kirjaudutaan Telia-tunnuksella, mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla. Minun Teliassa voit hallinnoida tilaamiasi liittymiä ja palveluita. Lisäksi näet siellä, millä käyttäjätunnuksilla eri palveluihin kirjaudutaan.

Jos sinulla on Telia TV digiboksi laajakaistalla, kirjaudut digiboksille 000-alkuisella tunnuksella. Voit halutessasi käyttää digiboksilta löytyvää C More -sovellusta, johon kirjaudutaan C More -käyttäjätunnuksilla.

Jos käytössäsi on Telia TV digiboksi ilman Telian laajakaistaa tai Telia TV sovellus, sinulla on sen käyttöön Telia TV tunnus, joka on valitsemasi käyttäjänimi tai sähköpostiosoitteesi. Voit tarkistaa käyttäjätunnuksesi Minun Teliasta. Digiboksilla voit halutessasi käyttää C More -sovellusta, johon kirjaudutaan C More -käyttäjätunnuksilla.

Miten voin vaihtaa käyttäjätunnukseni?

Käyttäjätunnusta ei voi vaihtaa voimassa olevalle tilaukselle.

Jos sinun tarvitsee vaihtaa käyttäjätunnus, se onnistuu vain irtisanomalla aiempi tilaus, tilaamalla haluamasi tuote uudestaan ja luomalla sitten uusi käyttäjätunnus.

Miten aktivoin tilauksen?

Kun olet tilannut C More -tuotteen, saat sähköpostiisi henkilökohtaisen aktivointilinkin. Klikkaamalla linkkiä pääset C Moren verkkosivulle, jossa tuote aktivoidaan ja käyttäjätunnus valitaan. Voit aktivoida C More -tilauksesi myös Minun Teliassa Laitteet ja Palvelut -sivulla.

Katso tarkemmat ohjeet C More -tuotteiden tilaaminen ja aktivointi -ohjeesta.

Miksi tilauksen aktivointi ei onnistu? 

C More -tilausta aktivoidessasi voit törmätä seuraaviin ongelmatilanteisiin:

”Tälle käyttäjätilille on jo aktivoitu Telian kautta ostettu C More -tilaus”

Samalla sähköpostiosoitteella on jo olemassa käyttäjätili, jolle on aktivoitu Telian kautta ostettu C More -tilaus. Voit joko aktivoida uuden tilauksen luomalla uuden tunnuksen, jolloin sinulla on kaksi aktiivista C More -tilausta Telian kautta, tai voit keskeyttää aktivoinnin ja muokata tilauksiasi Minun Teliassa. Ota tarvittaessa yhteyttä Telian asiakaspalveluun.

”Jotain meni pieleen”

Tämä harvinainen ilmoitus johtuu siitä, että tilaus on jo aktivoitu tai aktivointilinkissä on virhe. Palaa Telialta saamaasi sähköpostiin ja klikkaa aktivointilinkkiä uudelleen. Voit myös tarkistaa Minun Teliasta, onko C More -tilauksesi jo aktivoitu. Jos Minun Teliassa C More -tuotteesi kohdalla on Ota käyttöön -painike, voit aktivoida tilausken painamalla siitä. Ota tarvittaessa yhteyttä Telian asiakaspalveluun.

Ketkä ovat oikeutettuja liittymäasiakkaiden etuhintoihin?

Etuhintoihin ovat oikeutettuja Telia Finlandin kuluttaja-asiakkaat, joilla on käytössään kuukausilaskutteinen puhelinliittymä, mobiilinetti tai kiinteä laajakaista. Telia DOT -liittymäasiakkaille on saatavilla vastaavia etuja Telia DOT -myyntikanavien asiakaspalvelun kautta.

Yritysliittymäasiakkaat eivät ole oikeutettuja liittymäasiakkaan etuhintoihin.

Mikä on C More -sovellus?

C More -sovellus on älypuhelimille, tableteille ja älytelevisioille asennettava ohjelma, jonka avulla C Moren sisältöjä voi katsoa.

Lue lisää laitevaatimuksista 
Lue lisää käyttöönotosta

Millä laitteilla voin katsoa C Morea?

C Moren katselu onnistuu mm. tietokoneilla, mobiililaitteilla, tableteilla ja älytelevisioilla sekä Telia TV digiboksilla.

Lue laitteista tarkemmin C Moren sivulta

Millaisen nettiyhteyden tarvitsen käyttääkseni C Morea?

Netin nopeuden on hyvä olla vähintään 10 Mbit/s.

Lue lisää nettiyhteydestä ja selainsuosituksista C Moren sivuilta

Monellako laitteelta voin katsoa C Morea samanaikaisesti? 

Voit katsoa C Morea samanaikaisesti kahdelta eri laitteelta.

Missä voin antaa palautetta C Moren sovellukseen tai sisältöön liittyen?

Sovellukseen tai sisältöön liittyen voit antaa palautetta C Moren asiakastuessa.

Minulla on Telialta tilattu C More -etukoodi. Miten lunastan koodin?

Olemme luopuneet etukoodeista ja C More -suoratoistopalvelun tuotteet voi ostaa jatkossa helposti suoraan verkkokaupastamme.

Ota yhteyttä

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
 

Minun Telia

Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjaudu selaimella

Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.