Telia TV on nyt Telia Play. Saatat törmätä vanhaan nimeen kuitenkin vielä jonkin aikaa. Lue lisää
C More -suoratoistotuotteiden tilaaminen ja aktivointi
Tämä ohje koskee Telialta ostettua C More -suoratoistopalvelua. Jos olet ostanut C More -kanavapaketin Telia Playlle tai kaapelikortille, löydät ohjeet sivulta C More Telia Playlla ja kaapelikortilla.
C Moresta löydät katsottavaa riippumatta siitä, kiinnostaako sinua viihde, urheilu vai molemmat. Meiltä saatavilla ovat seuraavat C More -tuotteet:
- C More sisältää C Moren koko sarja- ja leffavalikoiman: kotimaiset alkuperäissarjat ja kansainvälisiä huippusarjoja, suosikkielokuvia sekä kattavan valikoiman lastenohjelmia.
- C More TV sisältää C Moren koko sarja- ja leffavalikoiman. Sisältää rajatusti mainontaa.
- C More Total+ sisältää kaikki Liiga-pelit (Telia Liigapassi), C Moren muun urheilutarjonnan sekä koko sarja- ja leffavalikoiman.
Jos olet liittymäasiakkaanamme, sinulle on tarjolla useita hintaetuja C More -tuotteista.
Tutustu vaihtoehtoihin tarkemmin ja tilaa mieluinen tuote verkkokaupastamme, asiakaspalvelusta tai Telia Kaupasta.
Sisältöihin voi tutustua tarkemmin C Moren sivuilla.
C More -tuotteen tilaaminen onnistuu verkkokaupassamme, Telia Kaupassa tai asiakaspalvelumme kautta.
Liittymäasiakkaanamme sinulle on tarjolla tuote- ja hintaetuja C More -tuotteista C More -suoratoistopalvelussa.
- Tilattuasi C More -tuotteen saat sähköpostin, jossa sinut ohjataan aktivoimaan tilauksesi. Aktivoi tilaus klikkaamalla sähköpostissa olevaa linkkiä, josta pääset C Moren nettisivuille.
Voit aktivoida C More -tilauksesi myös Minun Teliassa. Liittymäni ja palveluni -sivulla näet tilaamasi C More -suoratoistopalvelutuotteen, jonka Ota käyttöön -painikkeen kautta pääset tekemään tilauksen aktivoinnin.
- Valitse haluatko luoda uuden C More -käyttäjätunnuksen vai käytätkö olemassa olevaa C More -käyttäjätunnustasi. Jos käytät olemassa olevaa tunnusta, uusi tilauksesi korvaa vanhan tilauksesi kyseisellä tunnuksella. Lue alempaa tarkemmat ohjeet olemassa olevalla tunnuksella kirjautumiseen tai uuden tunnuksen luomiseen.
Minulla on jo ennestään C More -tunnukset
- Valitse Kirjaudu sisään.
- Syötä C More -käyttäjätunnuksesi ja salasanasi. Huomaathan, että C More -käyttäjätunnuksesi ei ole sama asia kuin Telia-tunnuksesi.
- Klikkaa Kirjaudu sisään -painiketta.
- Valmis!
Jos kirjautumisessa on ongelmia, kokeile ensin salasanan ja käyttäjätunnuksen palauttamista. Voit myös kokeilla sähköpostitse saamasi aktivointilinkin avaamista uudelleen. Jos kirjautuminen ei vieläkään onnistu, otathan yhteyttä C Moren asiakastukeen.
Minulla ei vielä ole C More -käyttäjätunnusta
- Luo käyttäjätunnus syöttämällä sähköpostiosoitteesi, haluamasi salasana sekä nimesi sivun alaosassa oleviin kenttiin.
- Muista myös lukea ja hyväksyä käyttöehdot ja tietosuojakäytäntö.
- Klikkaa Luo käyttäjätili -painiketta.
- Valmis!
Jos tunnuksen luomisessa on ongelmia, otathan yhteyttä C Moren asiakastukeen.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Chat
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
Telia somessa
Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
Telia Facebookissa
Telia Twitterissä
Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.
Yhteisöön
Minun Telia
Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.
Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen