C More -suoratoistotuotteiden tilaaminen ja aktivointi

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Tämä ohje koskee Telialta ostettua C More -suoratoistopalvelua. Jos olet ostanut C More -kanavapaketin Telia TV:lle, löydät ohjeet sivulta C More Telia TV:stä.

C Moresta löydät katsottavaa riippumatta siitä, kiinnostaako sinua viihde, urheilu vai molemmat. Meiltä saatavilla ovat seuraavat C More -tuotteet:

  • C More TV tarjoaa koukuttavaa viihdettä: kotimaiset sarjat, valikoidut suosikit elokuvista, lastenohjelmista ja kansainvälisestä sarjatarjonnasta. Sisältää rajatusti mainontaa.
  • C More Hockey sisältää kaikki Liiga-pelit (Telia Liigapassi) sekä muun C Moren jääkiekkotarjonnan samassa paketissa. Lisäksi katsottavissasi on koko C Moren sarja- ja leffavalikoima.
  • C More Total+ sisältää kaikki Liiga-pelit (Telia Liigapassi), C Moren muun urheilutarjonnan sekä koko sarja- ja leffavalikoiman.
  • C More sisältää C Moren koko sarja- ja leffavalikoiman.
  • C More Sport+ kattaa C Moren koko urheilutarjonnan.

Jos olet liittymäasiakkaanamme, sinulle on tarjolla useita hintaetuja C More -tuotteista. Lisäksi C More TV ja C More Hockey -tuotteet ovat saatavilla ainoastaan liittymäasiakkaillemme.

Tutustu vaihtoehtoihin tarkemmin ja tilaa mieluinen tuote verkkokaupastamme, asiakaspalvelusta tai Telia Kaupasta.

Sisältöihin voi tutustua tarkemmin C Moren sivuilla

C More -suoratoistopalvelun tilaaminen

C More -tuotteen tilaaminen onnistuu verkkokaupassamme, Telia Kaupassa  tai asiakaspalvelumme kautta. 

Liittymäasiakkaanamme sinulle on tarjolla tuote- ja hintaetuja C More -tuotteista C More -suoratoistopalvelussa.

Katso tuoreimmat tiedot eduista

C More -suoratoistopalvelun aktivointi
  1. Tilattuasi C More -tuotteen saat sähköpostin, jossa sinut ohjataan aktivoimaan tilauksesi. Aktivoi tilaus klikkaamalla sähköpostissa olevaa linkkiä, josta pääset C Moren nettisivuille.



    Voit aktivoida C More -tilauksesi myös Minun TeliassaLiittymäni ja palveluni -sivulla näet tilaamasi C More -suoratoistopalvelutuotteen ja Ota käyttöön -painikkeen, jota klikkaamalla pääset aktivoimaan tilauksen.

  2. Valitse haluatko luoda uuden C More -käyttäjätunnuksen vai käytätkö olemassa olevaa C More -käyttäjätunnustasi. Jos käytät olemassa olevaa tunnusta, uusi tilauksesi korvaa vanhan tilauksesi kyseisellä tunnuksella. Lue alempaa tarkemmat ohjeet olemassa olevalla tunnuksella kirjautumiseen tai uuden tunnuksen luomiseen.

Minulla on jo ennestään C More -tunnukset
  1. Valitse Kirjaudu sisään.
  2. Syötä C More -käyttäjätunnuksesi ja salasanasi. Huomaathan, että C More -käyttäjätunnuksesi ei ole sama asia kuin Telia-tunnuksesi.

  3. Klikkaa Kirjaudu sisään -painiketta.
  4. Valmis! 

Jos kirjautumisessa on ongelmia, kokeile ensin salasanan ja käyttäjätunnuksen palauttamista. Voit myös kokeilla sähköpostitse saamasi aktivointilinkin avaamista uudelleen. Jos kirjautuminen ei vieläkään onnistu, otathan yhteyttä C Moren asiakastukeen.

Minulla ei vielä ole C More -käyttäjätunnusta
  1. Luo käyttäjätunnus syöttämällä sähköpostiosoitteesi, haluamasi salasana sekä nimesi sivun alaosassa oleviin kenttiin.

  2. Muista myös lukea ja hyväksyä käyttöehdot ja tietosuojakäytäntö.
  3. Klikkaa Luo käyttäjätili -painiketta.
  4. Valmis!

Jos tunnuksen luomisessa on ongelmia, otathan yhteyttä C Moren asiakastukeen.

Ota yhteyttä

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.

Minun Telia

Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjaudu selaimella

Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.