Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Hyviä neuvoja vanhoille Tele Finlandin asiakkaille

Miten toimin jatkossa ja mistä vanhat tutut asiat löytyvät nyt?

Liittymät

Voinko päivittää vanhaa liittymää?

Voit muokata vanhalla liittymälläsi mm. estoja ja liittymän lisäpalveluita. Jos haluat vaihtaa esim. liittymäpakettia, liittymäsi päivitetään Telia Yhteys -liittymäksi.

Tilasin verkkokaupasta Tele Finlandin liittymän ennen 23.3.2017. Saanko Tele Finlandin vai Telian liittymän?

Saat postitse Tele Finlandin liittymän. Jatkossa olet kuitenkin Telian asiakas, mutta liittymäsi on tilaamasi Säästöpaketti- tai Mini-liittymä.

Mistä tiedän onko liittymässäni määräaikainen sopimus?

Jos liittymässäsi on määräaikainen sopimus, määräaikaisuus näkyy laskullasi.

Voinko päivittää liittymäni uudeksi Telian liittymäksi, vaikka siinä on määräaikainen sopimus?

Voit päivittää liittymäsi uudeksi Telia Yhteys -liittymäksi. Liittymässäsi määräaikainen sopimus säilyy sopimusajan loppuun saakka.

Miten lataan saldoa Tele Finlandin prepaid-liittymään?

Tele Finlandin prepaid-liittymä on jatkossa nimeltään Telia Helppo -liittymä. Saldoa voit ladata vanhaan tapaan nettissä. Lataa saldoa

Voinko tehdä omistussuhteen muutoksen vanhaan liittymään?

Voit tehdä omistussuhteen muutoksen vanhaan liittymään, mutta muutoksen yhteydessä liittymä päivitetään Telia Yhteys -liittymäksi.

Laitteet

Olen ostanut laitteen Tele Finlandilta, minne toimitan laitteeni huoltoon?

Voit toimittaa laitteesi huoltoon tutuille Tele Finland -pisteille, jotka jatkossa palvelevat sinua Telia Kauppoina. Lisäksi lukuisat muut Telia Kaupat ottavat vastaan laitteesi ja toimittavat huoltoon puolestasi.

Tilasin laitteen Tele Finlandilta, mutta haluan palauttaa sen. Miten toimin?

Olet saanut laitteen toimituksen yhteydessä palautusohjeet. Voit toimi paketin ohjeiden mukaisesti.

Voinko peruuttaa Tele Finlandilta tekemäni tilauksen?

Jos olet tilannut verkkokaupasta tai asiakaspalvelusta, sinulla on kuluttajasuojalain mukainen 14 pv palautus-/peruutusoikeus.

Laskut

Voinko kytkeä e-laskutuksen vanhaan Tele Finlandin liittymään?

Voit kytkeä e-laskun verkkopankissasi myös vanhaan liittymääsi, vaikka olemmekin nyt Telia. Katso kytkentäohjeet

Muut kysymykset

Voinko hoitaa asioitani vielä Oma liittymässä ja miten sinne pääsee?

Voit muokata asiakastietojasi, liittymiäsi, palveluitasi kirjautumalla sisään osoitteessa Telia.fi. Kirjautumiseen voit käyttää vanhoja Oma liittymä -tunnuksiasi tai pankkitunnuksiasi. Kirjaudu sisään

Tele Finlandilla oli ennen käyttötuki – mistä numerosta saan nyt apua?

Käyttötuen tavoin sinua palvelee jatkossa Telia Helppi. Katso yhteystiedot ja hinnat

Miten saan yhteyden Tele Finlandin asiakaspalveluun?

Telian asiakaspalvelu palvelee kaikkia asiakkaita. Tele Finlandin asiakaspalvelun vanha numero toimii uuden numeron rinnalla kuitenkin vielä jonkin aikaa.

Tele Finlandin hinnasto 22.3.2017 asti