Resetointi eli tehdasasetusten palautus
Missä tilanteissa resetointi kannattaa tehdä?
- Olet unohtanut hallintasivulla muuttamasi salasanan
- Laitteen toiminnassa on ongelmia
Paina NOLLAA-nappia kapealla esineellä, kuten auki taitetulla klemmarilla. Resetoinnin myötä laitteelle palautuvat kaikki alkuperäiset asetukset.
Miksi Mobile WiFi ei vastaa?
Kokeile käynnistää laite uudelleen. Jos siitä ei ole apua, palauta laite tehdasasetuksille.
Miksi Mobile WiFiin ei toisinaan voi muodostaa yhteyttä?
Virran säästämiseksi reititin katkaisee wifi-yhteyden, kun käyttöä ei ole ollut vähään aikaan. Voit käynnistää wifi-yhteyden uudelleen painamalla reitittimen virtapainiketta.
Voit halutessasi kytkeä automaattisen wifin sammutustoiminnon pois päältä, mutta se voi vaikuttaa akun kestoon. Kirjaudu laitteen hallintasivulle ja ota automaattinen wifi-yhteyden katkaisuominaisuus pois käytöstä.
Miksi hallintasivua osoitteessa 192.168.8.1 ei voi käyttää?
Syynä on todennäköisesti IP-osoiteristiriita, kun Mobile WiFi määrittää itselleen uuden IP-osoitteen. Kokeile tällöin osoitetta 192.168.9.1. Jos Mobile WiFissä on nestekidenäyttö, verkkokäyttöliittymän uusi IP-osoite näytetään.
Miksi Mobile WiFi sammui yhtäkkiä?
Mobile WiFi saattaa ylikuumentua, jos sitä käytetään aktiivisesti pitkiä aikoja, jolloin sen automaattinen suojausjärjestelmä laukeaa. Tällöin wifi-yhteys katkeaa ja Mobile WiFi sammuu. Varmista ennen uudelleen käynnistämistä, että laitteella on riittävä ilmanvaihto ja että se on jäähtynyt.
Jos wifin käytössä ilmenee ongelmia tai haluat tietoa sen toiminnasta, lue lisää wifin ongelmatilanteista.