Palvelun päätelaitteena voi olla matkapuhelin, matkapuhelimen VIP-sovellus, tietokoneen VIP-sovelluspuhelin (Softphone) tai IP-pöytäpuhelin. Tämän lisäksi VIPiin voidaan liittää Microsoftin Teams.
Kaikki käyttäjät pääsevät hallinnoimaan omia tietojaan (mm. Aktiviteetti, Rooli, soitonsiirrot) VIPin kotisivun kautta. Pääkäyttäjä voi hallinnoida kotisivulta mm. muita käyttäjiä, asiakaspalvelunumeroita, yrityksen tiedotteita ja paljon muuta.
Käytettävissa oleva päätelaite riippuu VIP-profiilistasi. Profiileja on neljä ja niihin kaikkiin voidaan liittää IP-pöytäpuhelin. VIP-profiili määritellään yrityksesi pääkäyttäjän toimesta Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa, kun käyttäjä lisätään VIP-palveluun. VIPin kotisivua voi käyttää kaikilla profiileilla.
Profiilin voi tarkistaa asiointipalvelusta. Pääkäyttäjä voi myös muuttaa profiilia laajemmaksi; Profiilin pienentämisestä pitää tehdä palvelupyyntö Viestit -osion kautta.
Käytettävissä olevat päätelaitteet profiileittain:
|
Matkapuhelin |
Ip-pöytäpuhelin |
Mobiili-sovellus |
Softphone |
Muuta |
Vakio |
|
|
|
|
|
Mobiili |
|
|
|
|
|
Mobiili Plus |
|
|
|
|
Voit kirjautua asiakaspalvelunumeroon
|
Multi |
|
|
|
|
Voit kirjautua asiakaspalvelu- ja välitäjänumeroon
|
Käyttäjän kielenä voi olla suomi, ruotsi tai englanti. Kielivalinta vaikuttaa esimerkiksi siihen millä kielellä toinen yrityksesi VIP-käyttäjä kuulee muiden käyttäjien tiedotteet. Ulkoiset soittajat kuulevat tiedotteet joko organisaation kielellä tai käyttäjän vastaajaan määrittelemällä kielellä.
Kieli vaikuttaa myös VIP-kotisivun sekä tietokoneen VIP Softphonen kieleen. Mobiilisovelluksen kielen voi määrittää puhelimen asetuksista.