VIP-sanasto

Tuliko VIP-palvelussa vastaan termi, jota et ymmärtänyt? Tarkista se sanastosta.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Sanasto on aakkosjärjestyksessä.
 

ACD-ryhmät = Asiakaspalvelunumero, johon käyttäjän pitää erikseen kirjautua saadakseen asiakaspalvelupuheluita.

Estoryhmät = Monikäyttöinen toiminne, jolla voi esimerkiksi suodattaa tietyillä kriteereillä asiakaspalvelupuheluita. Estoryhmällä voi esimerkiksi priorisoida asiakaspuheluita eri tasojen mukaan (kulta-, hopea-, pronssi- ja avainasiakkaat). Jos käyttäjälle tarvitaan puheluestoja, ne tehdään mobiililiittymälle Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Hakemistokentät = Käyttäjän tiedoissa näkyvä tieto. Kenttiä voi lisätä, poistaa ja muokata tämän kautta.

IVR-numerot = Valikko, jota käytetään puheluiden ohjaamiseen eri vastausryhmille. Soittaja kuulee esimerkiksi ”valitse seuraavista vaihtoehdoista: paina 1: tekninen tuki, paina 2: myynti”.

Kontaktit= VIPissä olevien käyttäjien yhteystiedot.

Kontaktilistat = Käyttäjille ja käyttäjäryhmille voidaan tehdä VIPin ulkopuolisia kontakteja pääkäyttäjän toimesta. Kyseessä on siis eräänlainen sisäinen puhelinluettelo ulkoisille käyttäjille. Kontaktitietoja voidaan tuoda myös massa-ajolla.

Käyttäjäryhmät = Ryhmien avulla käyttäjille voidaan tehdä helposti yhteisiä puhelinreitityssääntöjä ja asetuksia. Asiakaspalvelupuheluiden säännöissä määritellään, mikä ryhmä voi vastaanottaa kyseisiä puheluita.

Numerotyyppiluokitus =  Numerolle määrietty sääntö. Sääntö voi esimerkiksi estää ulkomaanpuhelut öisin.

Numeron visualisointi = Asiakaspalvelunumero vuokaaviona eli diagrammina, joka esittää prosessin vaiheet nuolilla ja muodoilla

Olotilat = Aktiviteetit ja roolit. Aktiviteetilla määritetään oletko vapaana (vihreä) vai varattu (punainen). Roolilla voi määrittää mitä numeroa näytetään soittajalle

Olotilan pikavalinnat = Käyttäjille voidaan tehdä valmiiksi pikavalintoja, jotka näkyvät Softphonessa ja älypuhelinsovelluksessa.

Puhelun reititykset = Käyttäjille, käyttäjäryhmille ja sääntöperustaisille numeroille voidaan tehdä ehtolauseita käyttäen monipuolisia sääntöjä, jotka ohjaavat käyttäjien puheluita.

Ryhmän järjestelmänvalvojan profiilit = Määritellään suppeampia pääkäyttäjäoikeuksia.

Ryhmävastaaja = ei henkilökohtainen vastaaja, jossa ryhmän jäsenet voivat purkaa asiakkaiden jättämiä ääniviestejä

SIP-puhelimet = IP-pöytäpuhelin. (Yleensä Snom-merkkinen)

Softapuhelin = Tietokoneelle asennettava ohjelmistopuhelin 

Sääntöperustaiset numerot = Jos tarvitaan esimerkiksi numerolla tiedote, että numero on muuttunut tai soitettaessa puhelu ohjataan jonnekin muualle, niin siitä tehdään sääntöperustainen numero, jolloin sille voidaan tehdä puhelunreitityssääntö. Ei käyttäjän henkilökohtainen numero

Tavoitettavuusketjuryhmän numerot = eng Hunt Group. Ryhmänumero, jossa tietyillä kriteereillä metsästetään (vapaana) olevaa henkilöä. Ei vaadi kirjautumista, jotta voi vastaanottaa asiakaspuheluita. Ei mahdollista tehdä soittojärjestystä -> Acd-ryhmä tähän soveltuva

Toimintonumerot = Jonot ja tekniset numerot (ei käyttäjien numeroita)

Välittäjäryhmät = ns vaihdenumero, päänumero, vaihteen kutsu yms. Samat ominaisuudet kuin ACD-ryhmässä, mutta välitetty puhelu palautuu vaihteeseen, jos käyttäjä ei siihen vastaa tai hylkää puhelun. Lisäksi jonotus varatulle käyttäjälle mahdollista

Vastaajanumerot = Yhteinen vastaajan kuuntelunumero kaikille käyttäjille. Myös Ryhmävastaajan kuuntelunumero.

Äänikokousnumerot = Neuvottelu- ja konferenssipuhelinnumerot

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Yritysmyynti

 Varaa soittoaika
Jätä tarjouspyyntö


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityspisteet

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.

Löydä lähin Telia Kaupan yrityspiste


PK-yritysten yritysmyynti

0200 20 300
Arkisin 8–16
(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan