Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Edistyksellinen asiakaspalvelu tehostaa bisnestä

Kun perus viestintäpalvelu ei ominaisuuksiltaan riitä, voit täydentää palveluasi moderneilla asiakaspalveluratkaisuillamme.

miksi investoida digitaaliseen asiakaspalveluun?

Asiakaskokemuksen parantamiseksi on tarjolla uskomattomia ratkaisuja, esimerkiksi chatbotit, joita hyödyntää vieläkin vain pieni osa suomalaisyrityksistä ja -organisaatioista. Digitaalisen asiakaspalvelun suunnittelu on siis suuri kilpailuetu yritykselle. Nykypäivänä asiakas myös odottaa palvelun jatkuvan sujuvasti eri kanavien välillä, mikä vaatii toimiakseen saumattomat järjestelmät ja 360 asteen kokonaisnäkymän asiakkaaseen. Lue lisää modernista asiakaspalvelusta 

Valitse asiakaspalveluratkaisu

Valitse tarpeeseesi sopiva asiakaspalveluratkaisu ja pyydä tarjous.

Takaisinsoitto ja tallennus

Kontakti M

Kontakti M on kehittynyt asiakaspalveluratkaisu, jossa puheluihin ja chatteihin vastataan nopeasti joustavien palveluryhmien ja monipuolisten asiakaskontaktien ohjausominaisuuksien avulla. Hyvä asiakaskokemus voidaan säilyttää tilapäisistä ruuhkista huolimatta mm. tiedotteiden ja jonojen avulla. Monipuolinen raportointi ja kontaktien tallennus auttavat, kun haluat kehittää ja parantaa toimintaa. Selaimessa toimivan palvelun käyttöönotto on nopeaa ja puhelut voidaan vastaanottaa millä tahansa puhelinpalvelulla tai suoraan selaimeen.

 

CRM integraatiot

Genesys PureCloud

Korkean käytettävyyden Genesys PureCloud™ -palvelu on tarpeesi mukaan skaalautuva pilvipohjainen Contact Center -ratkaisu. Se skaalautuu pienen yrityksen tarpeista aina tuhansien agenttien laajoihin asiakaspalveluratkaisuihin. Genesys PureCloud™ on tunnustettu Gartnerin tutkimuksessa markkinajohtajaksi. Sovellus toimii niin työasemalla kuin mobiilisti. Suuria alkuinvestointeja ei tarvita — pilvipalveluna toteutettu ratkaisu on nopeasti käyttöönotettavissa ja sen innovatiivinen alusta kehittyy jatkuvasti.
 

monikanavainen asiakaspalvelu

Telia ACE

Telia ACE palvelualusta on tarkoitettu yrityksen ja asiakkaan väliseen kommunikointiin. Se on korkean käytettävyyden pilvipalveluratkaisu, jolla varmistat vaihdepalvelun kattamaan asiakkaan kaikki palveluodotukset. Palvelun avulla voidaan toteuttaa asiakastarpeen mukaisesti optimaalinen asiakaspalveluratkaisu niin puhe-, chat-, sähköposti- kuin sosiaalisen mediankin kanavissa, unohtamatta weblomakkeita ja verkkosivuja.