Edistyksellinen asiakaspalvelu tehostaa bisnestä
Kun viestintäpalvelun perusominaisuudet eivät riitä, voit täydentää niitä moderneilla asiakaspalveluratkaisuillamme.
Aina tavoitettavissa
Chatbot ja älykkäät tietämyskannat mahdollistavat palvelun ajasta ja paikasta riippumatta.
Ajan hermoilla
Asiakaspalvelu siirtyy yhä enemmän digitaaliseen muotoon. Lähde kokeilemaan moderneja asiakaspalveluratkaisuja.
Seuraa reaaliajassa
Saat kokonaisvaltaiset ja reaaliaikaiset raportit laadun ja asiakastyytyväisyyden hallintaan.
Miksi investoida digitaaliseen asiakaspalveluun?
Asiakaskokemuksen parantamiseksi on tarjolla monia ratkaisuja, esimerkiksi chatbotit, joiden kautta asiakas saa helposti apua asiaansa. Digitaalisen asiakaspalvelun suunnittelu on suuri kilpailuetu yritykselle. Nykypäivänä asiakas myös odottaa palvelun jatkuvan sujuvasti eri kanavien välillä, mikä vaatii toimiakseen saumattomat järjestelmät ja 360 asteen kokonaisnäkymän asiakkaaseen. Lue lisää modernista asiakaspalvelusta
Ratkaisut
Tutustu tarpeeseesi sopivaan asiakaspalveluratkaisuun ja pyydä tarjous.
Laajat integraatiomahdollisuudet
Genesys Cloud
Korkean käytettävyyden Genesys Cloud™ -palvelu on tarpeesi mukaan skaalautuva pilvipohjainen monikanavainen Contact Center -ratkaisu. Se skaalautuu pienen yrityksen tarpeista aina tuhansien agenttien laajoihin asiakaspalveluratkaisuihin. Genesys Cloud on tunnustettu Gartnerin tutkimuksessa markkinajohtajaksi. Sovellus toimii niin työasemalla kuin mobiilissa. Suuria alkuinvestointeja ei tarvita — pilvipalveluna toteutettu ratkaisu on nopeasti käyttöönotettavissa ja sen innovatiivinen alusta kehittyy jatkuvasti.
Monikanavainen asiakaspalvelu
Telia ACE
Telia ACE palvelualusta on tarkoitettu yrityksen ja asiakkaan väliseen kommunikointiin. Se on korkean käytettävyyden pilvipalveluratkaisu, jolla varmistat vaihdepalvelun kattamaan asiakkaan kaikki palveluodotukset. Palvelun avulla voidaan toteuttaa asiakastarpeen mukaisesti optimaalinen asiakaspalveluratkaisu niin puhe-, chat-, sähköposti- kuin sosiaalisen mediankin kanavissa, unohtamatta weblomakkeita ja verkkosivuja.