Edistyksellinen asiakaspalvelu tehostaa bisnestä
Kun viestintäpalvelun perusominaisuudet eivät riitä, voit täydentää niitä moderneilla asiakaspalveluratkaisuillamme.
Aina tavoitettavissa
Chatbot ja älykkäät tietämyskannat mahdollistavat palvelun ajasta ja paikasta riippumatta.
Ajan hermoilla
Asiakaspalvelu siirtyy yhä enemmän digitaaliseen muotoon. Ole edelläkävijä ja lähde kokeilemaan moderneja asiakaspalveluratkaisuja.
Seuraa reaaliajassa
Saat kokonaisvaltaiset ja reaaliaikaiset raportit laadun ja asiakastyytyväisyyden hallintaan.

miksi investoida digitaaliseen asiakaspalveluun?
Asiakaskokemuksen parantamiseksi on tarjolla monia ratkaisuja, esimerkiksi chatbotit, joita hyödyntää vieläkin vain pieni osa suomalaisyrityksistä ja -organisaatioista. Digitaalisen asiakaspalvelun suunnittelu on siis suuri kilpailuetu yritykselle. Nykypäivänä asiakas myös odottaa palvelun jatkuvan sujuvasti eri kanavien välillä, mikä vaatii toimiakseen saumattomat järjestelmät ja 360 asteen kokonaisnäkymän asiakkaaseen. Lue lisää modernista asiakaspalvelusta
Valitse asiakaspalveluratkaisu
Tutustu tarpeeseesi sopivaan asiakaspalveluratkaisuun ja pyydä tarjous.
Takaisinsoitto ja tallennus
Kontakti M
Kontakti M on kehittynyt asiakaspalveluratkaisu, jossa puheluihin ja chatteihin vastataan nopeasti joustavien palveluryhmien ja monipuolisten asiakaskontaktien ohjausominaisuuksien avulla. Hyvä asiakaskokemus voidaan säilyttää tilapäisistä ruuhkista huolimatta mm. tiedotteiden ja jonojen avulla. Monipuolinen raportointi ja kontaktien tallennus auttavat, kun haluat kehittää ja parantaa toimintaa. Selaimessa toimivan palvelun käyttöönotto on nopeaa ja puhelut voidaan vastaanottaa millä tahansa puhelinpalvelulla tai suoraan selaimeen.
CRM-integraatiot
Genesys Cloud
Korkean käytettävyyden Genesys Cloud™ -palvelu on tarpeesi mukaan skaalautuva pilvipohjainen Contact Center -ratkaisu. Se skaalautuu pienen yrityksen tarpeista aina tuhansien agenttien laajoihin asiakaspalveluratkaisuihin. Genesys Cloud on tunnustettu Gartnerin tutkimuksessa markkinajohtajaksi. Sovellus toimii niin työasemalla kuin mobiilissa. Suuria alkuinvestointeja ei tarvita — pilvipalveluna toteutettu ratkaisu on nopeasti käyttöönotettavissa ja sen innovatiivinen alusta kehittyy jatkuvasti.
Monikanavainen asiakaspalvelu
Telia ACE
Telia ACE palvelualusta on tarkoitettu yrityksen ja asiakkaan väliseen kommunikointiin. Se on korkean käytettävyyden pilvipalveluratkaisu, jolla varmistat vaihdepalvelun kattamaan asiakkaan kaikki palveluodotukset. Palvelun avulla voidaan toteuttaa asiakastarpeen mukaisesti optimaalinen asiakaspalveluratkaisu niin puhe-, chat-, sähköposti- kuin sosiaalisen mediankin kanavissa, unohtamatta weblomakkeita ja verkkosivuja.