Edistyksellinen asiakaspalvelu tehostaa bisnestä

Kun viestintäpalvelun perusominaisuudet eivät riitä, voit täydentää niitä moderneilla asiakaspalveluratkaisuillamme.

miksi investoida digitaaliseen asiakaspalveluun?

Asiakaskokemuksen parantamiseksi on tarjolla monia ratkaisuja, esimerkiksi chatbotit, joita hyödyntää vieläkin vain pieni osa suomalaisyrityksistä ja -organisaatioista. Digitaalisen asiakaspalvelun suunnittelu on siis suuri kilpailuetu yritykselle. Nykypäivänä asiakas myös odottaa palvelun jatkuvan sujuvasti eri kanavien välillä, mikä vaatii toimiakseen saumattomat järjestelmät ja 360 asteen kokonaisnäkymän asiakkaaseen. Lue lisää modernista asiakaspalvelusta 

Valitse asiakaspalveluratkaisu

Tutustu tarpeeseesi sopivaan asiakaspalveluratkaisuun ja pyydä tarjous.


Takaisinsoitto ja tallennus

Kontakti M

Kontakti M on kehittynyt asiakaspalveluratkaisu, jossa puheluihin ja chatteihin vastataan nopeasti joustavien palveluryhmien ja monipuolisten asiakaskontaktien ohjausominaisuuksien avulla. Hyvä asiakaskokemus voidaan säilyttää tilapäisistä ruuhkista huolimatta mm. tiedotteiden ja jonojen avulla. Monipuolinen raportointi ja kontaktien tallennus auttavat, kun haluat kehittää ja parantaa toimintaa. Selaimessa toimivan palvelun käyttöönotto on nopeaa ja puhelut voidaan vastaanottaa millä tahansa puhelinpalvelulla tai suoraan selaimeen.

Kontakti M


CRM-integraatiot

Genesys Cloud

Korkean käytettävyyden Genesys Cloud™ -palvelu on tarpeesi mukaan skaalautuva pilvipohjainen Contact Center -ratkaisu. Se skaalautuu pienen yrityksen tarpeista aina tuhansien agenttien laajoihin asiakaspalveluratkaisuihin. Genesys Cloud on tunnustettu Gartnerin tutkimuksessa markkinajohtajaksi. Sovellus toimii niin työasemalla kuin mobiilissa. Suuria alkuinvestointeja ei tarvita — pilvipalveluna toteutettu ratkaisu on nopeasti käyttöönotettavissa ja sen innovatiivinen alusta kehittyy jatkuvasti.

Genesys Cloud


Monikanavainen asiakaspalvelu

Telia ACE

Telia ACE palvelualusta on tarkoitettu yrityksen ja asiakkaan väliseen kommunikointiin. Se on korkean käytettävyyden pilvipalveluratkaisu, jolla varmistat vaihdepalvelun kattamaan asiakkaan kaikki palveluodotukset. Palvelun avulla voidaan toteuttaa asiakastarpeen mukaisesti optimaalinen asiakaspalveluratkaisu niin puhe-, chat-, sähköposti- kuin sosiaalisen mediankin kanavissa, unohtamatta weblomakkeita ja verkkosivuja.

Telia ACE

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitteet ja puhelinliittymät ovat toistaiseksi tilattavissa eri kaupasta kuin nettiliittymät ja muut yrityspalvelut. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja puhelinliittymät
Nettiliittymät ja muut palvelut

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitteet ja puhelinliittymät ovat toistaiseksi tilattavissa eri kaupasta kuin nettiliittymät ja muut yrityspalvelut. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Laitteet ja puhelinliittymät
Nettiliittymät ja muut palvelut