Mikäli saat mobiilisovelluksen käyttöönoton yhteydessä ”Hups, jotain meni pieleen” -virheilmoituksen, sinulla ei todennäköisesti ole VIP-mobiilisovelluksen käyttöön oikeuttavaa VIP-profiilia. VIP-mobiilisovelluksen käyttöön vaaditaan VIP Mobiili, Mobiili Plus tai Multi -profiili. VIP-profiili määritellään yrityksesi pääkäyttäjän toimesta Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa, kun käyttäjä lisätään VIP-palveluun. Pääkäyttäjä voi tarkistaa profiilin asiointipalvelusta ja muuttaa profiilia laajemmaksi.
Profiilit ja kielivalinnat
Tavoitettavuuden eli aktiviteetin ja roolin asettaminen
Kirjautuminen asiakaspalvelu (ACD)- ja välittäjänumeroihin (Attendant)
Palvelun käyttö ulkomailla
Puhelun tallentaminen ja tallentamisen keskeyttäminen
VIP-palvelun VoIP- eli internet-puhelut
VIP-kotisivulle kirjautuminen ja sovellusten käyttöönotto
VIP-palvelun käyttäjän puheluasetukset loma-aikana
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Laitteet ja liittymät Muut yritystuotteet
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.
Siirry kauppaan