VIP-mobiilisovelluksen käyttöönotto ei onnistu

Ongelmia mobiilisovelluksen käyttöönoton kanssa? Kyse voi olla väärästä profiilista.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Mikäli saat mobiilisovelluksen käyttöönoton yhteydessä ”Hups, jotain meni pieleen” -virheilmoituksen, sinulla ei todennäköisesti ole VIP-mobiilisovelluksen käyttöön oikeuttavaa VIP-profiilia. VIP-mobiilisovelluksen käyttöön vaaditaan VIP Mobiili, Mobiili Plus tai Multi -profiili.  
 
VIP-profiili määritellään yrityksesi pääkäyttäjän toimesta Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa, kun käyttäjä lisätään VIP-palveluun. Pääkäyttäjä voi tarkistaa profiilin asiointipalvelusta ja muuttaa profiilia laajemmaksi

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan