Jos yritykselläsi on jo Telia Tili -käyttäjätunnukset, mutta kaipaat käyttöoikeuksia, otathan yhteyttä yrityksesi pääkäyttäjään.

Rekisteröidy

Ota Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelu käyttöösi luomalla Telia Tili -tunnukset.

 Kirjaudu helposti Telia Tili -käyttäjätunnuksella

Kirjaudut Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun Telia Tili -käyttäjätunnuksellasi telia.fi/yrityksille-sivustolla. Voit kirjautua sisään myös mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla.

 Hallinnoi yrityksesi työntekijöiden käyttöoikeuksia Telian palveluihin

Käyttäjien näkemä sisältö Minun Telia Yrityksille -palvelussa määräytyy heille asetetuista käyttöoikeuksista. Hallinnoit työntekijöiden käyttöoikeuksia Yritykset ja käyttäjät -osiossa.

 Hallinnoi omia käyttäjätietojasi yhdellä kertaa kaikkiin Telian palveluihin

Yrityksesi asetuksien ohella hallinnoit Minun Telia Yrityksille -palvelussa myös omia henkilökohtaisia käyttäjätietojasi. Voit esimerkiksi muuttaa yhteystietojasi ja kielivalintasi kaikkiin Telian palveluihin yhdellä kertaa sekä hallinnoida markkinointilupia.

 Tee tilauksia helposti kirjautuneena

Tilaa uusia tuotteita suoraan asiointipalvelusta. Voit tehdä tilauksia helposti myös verkkokaupassamme ilman tunnistatumista, kun olet kirjautunut Telia Tili -käyttäjätunnuksellasi. Varmistathan, että olet ottanut käyttöön vahvan tunnistautumisen.

 Seuraa palvelupyyntöjen ja vikatikettien käsittelyä

Minun Telia Yrityksille -palvelussa voit seurata pyyntöjesi ja tikettiesi käsittelyä. Ilmoituksiin saat tiedon mahdollisista häiriötilanteista tai mikäli palvelupyyntösi, vikatikettisi tai laskusi vaativat sinulta toimenpiteitä. Pulmatilanteissa voit ottaa yhteyttä chat-ikkunan kautta.

 Tarkastele laskuja ja hallinnoi laskutusasetuksiasi

Minun Telia Yrityksille -palvelussa voit tarkastella ja maksaa laskujasi, hallinnoida laskutustilejäsi ja muuttaa laskutustapaa. Voit myös hallinnoida maksumuistutuspalveluasi ja tehdä laskutustietoihin joukkomuutoksen. Tämän lisäksi voit päivittää mobiililiittymiäsi ja seurata tilaustesi toimituksen tilaa.

Usein kysyttyä

Kuinka luon Telia Tili -käyttäjätunnuksen?

Rekisteröityminen eli Telia Tili -käyttäjätunnuksen luominen on helppoa ja antaa sinulle pääsyn palveluihimme ja tuotteisiimme yksillä tunnuksilla. Luo Telia Tili -käyttäjätunnus tunnistautumalla Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla.

 

Mihin käytän Telia Tili -käyttäjätunnusta?

Telia Tili on sinun käyttäjätunnuksesi Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun, jossa voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi sekä tehdä palvelupyyntöjä.

 

Miten saan lisättyä uuden yrityksen olemassa olevaan Telia Tili -käyttäjätunnukseeni?

Voit lisätä uuden yrityksen olemassa olevaan Telia Tili -käyttäjätunnukseesi kirjautumalla sisään Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja valitsemalla "Yritykset" -osiosta "Lisää yritys". Tämän jälkeen palvelu pyytää sinua kirjautumaan sisään Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksillasi, mikäli et sitä aiemmin tehnyt, ja täyttämään tarvittavat uuden yrityksen tiedot. Lisättyäsi uuden yrityksen, voit samalla käyttäjätunnuksella hallinnoida useita yrityksiä.

 

Miksi en pysty liittämään uutta yritystä tililleni, vaikka minulla on jo Telia Tili -käyttäjätunnus?

Uuden yrityksen lisääminen olemassa olevaan Telia Tili -käyttäjätunnukseesi epäonnistui todennäköisesti siksi, että tililtäsi puuttuu vahva tunnistautuminen. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun Telia Tili -käyttäjätunnuksella ja salasanallasi, ja ota vahva tunnistautuminen käyttöön oman profiilisi asetuksissa. Sen jälkeen valitse "Yritykset" -osiossa "Lisää yritys" ja täytä tarvittavat uuden yrityksen tiedot.

 

Kuinka voin lisätä uuden käyttäjän yritykseeni?

Lisää uusi käyttäjä yritykseesi kirjautumalla sisään Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun, valitsemalla "Hallitse yrityksiä ja käyttäjiä" alta "Yrityksen käyttäjät" ja sen jälkeen "Lisää käyttäjä".

 

Millä selaimilla Telia Tili -käyttäjätunnus ja Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelu toimii?

Telia Tili -käyttäjätunnus ja Minun Telia Yrityksille tukevat moderneja verkkoselaimia kuten Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari tai Microsoft Edge.

 

Voinko luoda Telia Tili -käyttäjätunnuksen, vaikka minulla ei ole Telian tuotteita?

Kyllä, Telia Tili -käyttäjätunnuksen luomiseen tarvitset vain oman yrityksesi Y-tunnuksen ja yrityksesi nimenkirjoitusoikeuden.

Miksi en pysty tilaamaan verkkokaupasta kirjautuneena Telia Tiliin?

Voit tehdä tilauksia verkkokaupassamme kirjautuneena, jos Telia Tili -tunnuksellasi on vahva tunnistautuminen käytössä. Voit ottaa vahvan tunnistautumisen käyttöösi kirjautumalla Minun Telia Yrityksille -palveluun ja siirtymällä Omat tiedot -sivulle.

Miten saan vahvan tunnistautumisen käyttööni?

Voit ottaa vahvan tunnistautumisen käyttöösi kirjautumalla Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun Telia Tili -käyttäjätunnuksellasi. Katso tästä ohjeesta, kuinka vahvan tunnistautumisen käyttöönotto tehdään.

Huom! Voit ottaa vahvan tunnistautumisen käyttöösi, jos sinulla on suomalainen henkilötunnus ja mahdollisuus käyttää mobiilivarmennetta tai verkkopankkitunnuksia vahvaan tunnistautumiseen. Ulkoimaalaisille käyttäjille, joilla ei ole suomalaista henkilötunnusta, vahvan tunnistautumisen käyttöönotto ei ole tällä hetkellä mahdollista.

 

 

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Asiakaspalvelu

Puhelin, chat, soittoajan varaus

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Avaa chat
Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
 

Lue lisää käyttötuesta

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille
 

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy
 

Muut asiointipalvelut
 

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Kampanjan ehdot

Rekisteröitymällä Telia Tili -käyttäjäksi ja täyttämällä yhteystietolomakkeen, lunastat itsellesi Ärräkoodin, jolla voit noutaa  itsellesi jäätelön valitsemaltasi R-kioskilta. Koodi on voimassa 30.8.2023 asti. Ärräkoodeja on jaossa ensimmäiselle 200 uudelle asiointipalveluun rekisteröityneelle yritysasiakkaalle.  Ärräkoodi lähetetään tekstiviestillä puhelinnumeroosi muutaman arkipäivän kuluessa. Lomakkeella antamiasi tietoja käsitellään vain mainitun Ärräkoodin toimittamiseksi.

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan