Minun Telia Yrityksille

Asiakkuutesi koti.

Telia LIFE

Minun Telia Yrityksille, entinen Yritysportaali, on asiakkuutesi koti. Asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi sekä tehdä palvelupyyntöjä. Maksuton Minun Telia Yrityksille on käytössäsi aina ja kaikkialla, vain muutaman klikkauksen päässä.

Saa kokonaisnäkymä asiakkuudestasi
Hoida asioita helposti
Lähetä viestejä ja palvelupyyntöjä

Ota Minun Telia Yrityksille käyttöön

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun käyttöönotto on helppoa.
 

  1. Rekisteröidy käyttäjäksi luomalla Telia Tili -tunnus. 
    Luo tunnus

    Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, siirry suoraan kohtaan 2.
  2. Avaa sivun ylälaidasta kirjautumisikkuna. 
    Avaa kirjautumisikkuna
  3. Kirjaudu asiointipalveluun Telia Tili -tunnuksellasi ja salasanalla.
  4. Valmista! Olet nyt uudistetulla etusivulla, jossa näet kokonaisnäkymän asiakkuudestasi. Voit nyt hallinnoida yrityspalveluitasi ja käyttäjätietojasi.


Psst! Jos haluat jatkossa käyttää vahvaa tunnistautumista, kytke se kirjautuneena käyttöön. Katso ohje

Tätä kaikkea on Minun Telia Yrityksille

Tutustu asiointipalvelun ominaisuuksiin.
Hallinnoi yrityksesi käyttäjätietoja, oikeuksia ja palveluita

Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun kuuluva Telia Tili on tarkoitettu käyttäjän yksilöimiseen ja henkilöllisyyden varmistamiseen, käyttäjätietojen ylläpitämiseen sekä yrityksen käyttöoikeuksien ja palveluiden hallintaan.

Telia Tili -tunnuksen avulla käyttäjät voivat tarkastella, muokata ja poistaa itse omia tietojaan sekä yrityksen pääkäyttäjä ja ylläpitäjät voivat hallita yrityksen käyttäjien käyttö- ja tilausoikeuksia. Pääset hallinnoimaan oman käyttäjäprofiilisi asetuksia Telia Tilissä, kuten salasanaasi ja palvelun kielivalintaa, oikeasta yläkulmasta. 

Luo Telia Tili -tunnus

Tee palvelupyyntöjä ja vikatikettejä

Näet palvelupyynnöt ja vikatiketit kätevästi listanäkymässä. Voit tehdä uuden palvelupyynnön tai vikatiketin liitetiedostoineen, vastata asiakaspalvelun kysymyksiin ja seurata pyyntöjen ja tikettien käsittelyä. Voit myös tehdä hakuja ja suodattaa näkymän haluamallasi tavalla.

Palvelun kautta saat tiedon mahdollisista häiriötilanteista ja muista sinua koskevista tärkeistä asioista, kuten avoimista laskuista. Näet myös sinulle kohdistetut tarjoukset ja kampanjat.

Tarkastele helposti laskujasi ja selaa raportteja

Asiointipalvelussa voit helposti tarkastella laskujasi, hallinnoida laskutustilejäsi ja muuttaa laskutustavan esimerkiksi e-laskuksi. Voit myös hallinnoida maksumuistutuspalveluasi, tehdä laskutustietoihin joukkomuutoksen ja maksaa avoimia laskujasi verkkopankkisi kautta.

Laskutusnäkymät mukautuvat tarpeisiisi yrityskoon perusteella, joten näkymä saattaa vaihdella eri asiakkailla. Myös raporttien selaaminen on mahdollista. Voit tarkastella esimerkiksi kokonaisnäkymää mobiililiittymistäsi sekä niiden muutoshistoriaa.

Tutustu laskutukseen

Tilaa ja hallinnoi palveluita

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida nykyisiä palveluitasi, kuten mobiililiittymiäsi. Voit myös tilata uusia palveluita ja seurata tilaamiesi palveluiden toimituksen etenemistä. Lisäksi voit kysyä helposti lisätietoja tilauksestasi. Huomaathan, että osa hallinnoimistasi tuotteistasi ja palveluistasi saattaa vielä löytyä välilehdeltä Vanha tuotehallinta.


Asiointipalvelun käyttöopastus

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun käyttöopastus webinaareissa asiakaskouluttajamme Petri Leppänen kertoo hyödyllisimmät vinkit asiointipalvelun sujuvaan käyttöön yrittäjille sekä asiointipalvelun pääkäyttäjille. Katso 30 minuutin webinaarijaksot ja nappaa vinkit talteen!

Katso webinaarit

 
Ohjeita asiakkuuden hallintaan

Asiakastuestamme löydät ohjeita esimerkiksi Telia Tili -tunnuksen luomiseen, uusien käyttäjien lisäämiseen ja erilaisiin pulmatilanteisiin. Samat ohjeet löydät myös Minun Telia Yrityksille -hakutoiminnon avulla.

Löydä ohjeita

Lue lisää asiointipalvelusta

Heräsikö kysyttävää? Ole yhteydessä, niin autamme.
 

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Seuraa somessa

LinkedInissä, Facebookissa ja X:ssä voit keskustella toimialaamme ja palveluihimme liittyvistä asioista.

 

Telia LinkedInissä
Telia Facebookissa
Telia X:ssä 

 

24/7
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan