Miten tulkitsen Ryhmälokia?
Ryhmäloki säilyy aina 14 päivää taaksepäin ja samasta numerosta tulleet puhelut ryhmittyvät aina omalle rivilleen.
- Kaikki = Tarkoittaa kaikkia puheluita.
- Vastaamattomat = Vastaamaton puhelu. Jos rivillä on kellon symboli, on puhelu tullut aukioloaikojen ulkopuolella.
- Lähetetty eteenpäin = Voi myös olla vastaamaton, riippuu ryhmänumeron asetuksista. Jos rivillä on kellon symboli, on puhelu tullut aukioloaikojen ulkopuolella.
- Vastatut = Näet kuka ryhmän jäsenistä on vastannut puheluun.
Lähetetty eteenpäin
Jos vastaamaton puhelu ohjataan eteenpäin esimerkiksi ruuhkatiedotteeseen tai toiseen numeroon, lokissa se kirjautuu Lähetetty eteenpäin. Tarkista yrityksesi VIP-pääkäyttäjältä miten kyseinen numero on toteutettu, päättyykö puhelu tiedotteeseen, ohjattu toiseen numeroon (josta kenties on vastattu puheluun) tai kenties ohjattu yrityksen ryhmävastaajaan. Näillä tiedoilla pystyt tulkitsemaan, onko kyseessä vastaamaton puhelu, johon on syttä reagoida.
Voit soittaa takaisin ryhmälokista suoraan klikkaamalla keltaista luurin kuvaa.
Vastaamattomat
Vastaamattomat puhelut kohdassa voit määrittää puhelun itsellesi klikkaamalla Nuoli -painiketta ja valitsemalla Määritä minulle. Tällöin nimesi tulee ko. riville ja muut tietävät, että hoidat sitä. Punaisesta luurista voit soittaa asiakkaalle.
Jos et saanut asiakasta kiinni, voit lisätä huomautuksen ja kirjata mitä olet tehnyt. Jos et enää hoida asiaa, niin klikkaa omaa nimeäsi ja valitse Poista määritys. Tällöin joku muu voi ottaa soiton itselleen. Jos taas sait asiakkaan kiinni, niin klikkaa omaa nimeäsi ja valitse Valmis. Tällöin koko rivi muuttuu harmaaksi ja siitä on helppo huomata, että asia on hoidettu. Kun rivin laittaa Valmiiksi, niin se ei poistu Vastaamattomista, koska se on edelleen alkuperäisen lokin kannalta vastaamaton.