Ulkoistettu puhelinvaihde – apua vaihteenhoitoon
Ulkoistettu puhelinvaihde päivystää silloin, kun henkilöstösi on vapaalla. Keskity siis rauhassa ydintehtävääsi – me hoidamme loput.
Maksat vain käytöstä
Ulkoistamalla asiakaspalvelun ja vaihteenhoidon maksat palvelusta käytön mukaan. Yrityksellesi ei tule ylimääräisiä asiakaspalvelutoimintoihin liittyviä henkilöstö-, tila- ja tietotekniikkakustannuksia.
Joustavaa, huoletonta ja luotettavaa
Valitse itse ulkoistuksen laajuus: osittain tai kokonaan. Me koulutamme henkilöstön puolestasi. Puhelimeen vastaa aina osaava ja asiantunteva asiakaspalvelun ammattilainen.
Jatkuva seuranta ja kehitys
Palvelun sujuvuutta seurataan jatkuvasti ja siitä raportoidaan sinulle säännöllisesti vakioraportilla. Laatua seurataan myös laatukoulutuksien, asiakaspalautteiden ja oman henkilöstösi suorittaman palveluarvioinnin avulla.
Ulkoistamalla jää enemmän aikaa olennaiseen
Keskity bisneksiisi täysillä. Me vastaamme puheiluihisi, kirjaamme soittopyynnöt tai yhdistämme eteenpäin oikeille henkilöille. Säästät siis aikaa ja rahaa, kun hoidamme puheluliikennettä puolestasi. Haluatpa ulkoistaa teknisen vaihdejärjestelmän tai satunnaista lisäapua puheluiden vastaamiseen, me autamme sinua.
Samalla varmistat, että puhelimeen vastaa aina koulutettu ja kielitaitoinen henkilö. Me vastaamme puolestasi henkilöstön rekrytoinnista, koulutuksesta ja sijaisuuksista sekä niistä aiheutuvista kustannuksista. Huolehdimme myös palveluissa tarvittavan tekniikan kehityksestä, ylläpidosta ja investoinneista.
Asiantuntijat apunasi
Tarvitsetko apua palvelun valinnassa?
Palveluvaihtoehdot
Vaihteenhoitopalvelu
Vaihteenhoitopalvelussa hoidamme yrityksen puheluliikenteen kokonaan tai päivystysluonteisesti, suomen, ruotsin ja englannin kielellä. Vaihteenhoitoon voidaan liittää yleisimmät henkilöstö- ja läsnäolotietojärjestelmät (esim. Skype, O365, VIP Viestintäratkaisu, mobiilitilatieto), kalenteri- ja kulunvalvontaohjelmat.
Ulkoistettu asiakaspalvelu
Voit korvata asiakaspalveluusi liittyvät tehtävät haluamassasi laajuudessa tai laajentaa nykyistä asiakaspalvelua tarpeesi mukaan. Me autamme sinua monikanavaisesti puheella, chatilla tai integroimalla palveluumme yrityksesi CRM järjestelmän, esim. MS Dynamics. Ulkoistettuun asiakaspalveluun voidaan integroida yleisimmät henkilöstö- ja läsnäolotietojärjestelmät (esim. Skype, O365, VIP Viestintäratkaisu, mobiilitilatieto), kalenteri- ja kulunvalvontaohjelmat.