VIP-palvelun VoIP- eli internet-puhelut

Internet-puhelussa sekä saapuva että lähtevä puheluliikenne välitetään internet-yhteyden kautta.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

VIP-palvelu tukee VoIP- eli internet-puheluita. Tällöin sekä saapuva että lähtevä puheluliikenne välitetään internet-yhteyden (kiinteä tai mobiili) kautta. Ominaisuutta voi hyödyntää tilanteissa, joissa matkapuhelinverkon kuuluvuus on heikko tai esimerkiksi ulkomailla, jolloin säästät ulkomaanpuhelukustannuksissa.  

Jotta voit ottaa VoIP-puhelut käyttöön, sinulla tulee olla:

  • VIP Multi -käyttäjäprofiili
  • VIP-mobiilisovellus  
  • Wifi- tai mobiilidataverkko käytettävissä


VoIP-puheluiden käyttöönotto

  1. Avaa VIP-mobiilisovellus
  2. Pyyhkäise vasemmalta oikealle ja valitse Asetukset 
  3. Valitse VoIP-painike päälle


Vaihtoehtoisesti internet-puheluita voidaan hyödyntää Telia Wifi-puhelut -lisäpalvelun avulla, joka on lisämaksullinen palvelu. Wifi-puhelut -palvelun käyttämiseksi, käyttäjällä tulee olla internet-puheluita tukeva laite ja liittymä. Käytössä olevalla VIP-profiililla ei ole merkitystä Wifi-puhelut -palvelua käytettäessä.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan