Puhelun tallentaminen ja tallentamisen keskeyttäminen

VIP Puheentallennus lisäpalvelulla tallennetaan puhelut joko automaattisesti tai manuaalisesti.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

VIP Puheentallennus on Viestintäpalvelu VIPin lisäpalvelu. Mikäli lisäpalvelu on käytössä yrityksessäsi, saatetaan puhelusi nauhoittaa.

Puheentallennuksessa on kaksi eri vaihtoehtoa:
  • Kaikki puhelut tallennetaan automaattisesti ja puheentallennus voidaan tarvittaessa keskeyttää. 
     
  • Puheentallennus käynnistetään ja keskeytetään manuaalisesti. 
    Katso ohje

Voit tarkistaa yrityksesi VIP-palvelun pääkäyttäjältä, onko yrityksessäsi puheentallennus käytössä ja tallennetaanko puheluitasi. Jotta voit käynnistää tai keskeyttää puheentallennuksen, tulee sinulla olla VIP-palvelussa Mobiili, Mobiili Plus tai Multi-profiili.    
 

Manuaalinen puheentallennuksen käynnistäminen ja keskeyttäminen

Voit jatkaa puheentallennusta uudestaan myöhemmin puhelun aikana. Puhelua ei tallenneta keskeytyksen ajalta. 
 

VIP-mobiilisovelluksessa

  1. Avaa VIP-mobiilisovellus puhelun ollessa käynnissä
  2. Pyyhkäise oikealle ja valitse Puhelu-valikko
  3. Tallenna puhelu valitsemalla rec.-näppäin
  4. Keskeytä puheentallennus valitsemalla pause-näppäin.


VIP Softphonella

  1. Kun puhelu on käynnissä, tallenna puhelu valitsemalla rec.-näppäin
  2. Keskeytä puheentallennus valitsemalla pause-näppäin.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan