Liittymällä tulet kuulluksi
Meille on tärkeää, että viihdyt kanssamme. Sen vuoksi äänesi on parasta, mitä voimme kuulla.
Tavoitteenamme on tarjota hyviä ja ilahduttavan helppoja palveluita ja tuotteita, joiden käytöstä voit nauttia. Jos kuitenkin huomaat että jokin voisi olla pikkasen paremmin, kuulemme siitä mielellämme lisää. Meillä palautteisiin perustuen tehdään ihan aitoja parannuksia.
Yksi esimerkki tästä ovat huikeat asiakasetumme. Niillä vastaamme toiveeseenne siitä, että asiakkuudesta myös palkitaan. Tarjoammekin lukuisia rahanarvoisia asiakasetuja – saat liittymiemme mukana mm. etua rallista realityyn, eikä sovi unohtaa myöskään huikeita keskittäjäetuja ja pidennettyä takuuta valikoiduista laitteista.
Millaiset asiat tekevät sinun arjestasi pikkasen parempaa?
Pikkasen parempia hetkiä.
Asiakkaan ääni innoittaa meitä
Kokosimme tähän kolme kohokohtaa asioista, joiden kehitystä palautteenne* ovat innoittaneet. Nämä ovat kuitenkin vain kirsikoita kakun päällä. Teemme nimittäin jatkuvasti pienempää ja suurempaakin kehitystä.

Asiakkaiden arvostus
”Olisitte voinut ottaa huomioon vanhat asiakkaat aikaisemmin, eikä vasta sitten kun asiakas on vaihtanut liittymää.”
Me arvostamme asiakkaitamme ja liittymäasiakkaat palkitaankin meillä monenlaisin eduin. Miltä kuulostaisi esimerkiksi C More Total+ etuhintaan 32,95 €/kk (norm. 44,95 €/kk), josta löytyy urheilua ja viihdettä koko perheelle aina rallista realityyn?

Mobiiliverkon kuuluvuus
”Parantakaa yhteyksiä, olleet melko huonot jo pidemmän aikaa, alkaa jo hidas hämäläinenkin hermostua näihin yhteyksiin.”
Olemme tehneet viime vuodet hartiavoimin töitä verkkomme modernisoimiseksi. Tämä tarkoittaa siis entistä vakaampia ja nopeampia yhteyksiä, jotka vastaavat nykypäivän vaativiinkin tarpeisiin. 5G-verkkomme kattaa jo 4,3 miljoonaa ihmistä Suomessa ja olemme vahvistaneet myös 4G-verkkoamme.

Liittymien hinnat
"Tosi kallista?"
Säästä liittymäkuluissa keskittämällä liittymäsi meille. Tarjoamme nimittäin liittymäasiakkaillemme huikeita keskittäjäetuja. Kun sinulla on meiltä kuukausilaskutteinen matkapuhelinliittymä (pois lukien Prepaid-, DOT- ja yritysliittymät), voit säästää laajakaistalaskuissa. Liittymäasiakkaana saat myös mobiililaajakaistan etuhintaan. Keskittäminen siis kannattaa!
Lue aiheesta lisää

Esittelyssä asiakasedut – Pikkasen parempia etuja Telian asiakkaana

Telian asiakkaat suosivat verkkoasiointia – yli 80 % asioinneista tapahtuu netissä
