Cisco EPC3000 -kaapelimodeemi

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Täältä löydät Cisco EPC3000 -kaapelimodeemin esittelyn. Cisco EPC3000 -kaapelimodeemi tukee EuroDOCSIS 3.0 -tiedonsiirtostandardia.

Merkkivalot ja liitännät
Etupaneelin merkkivalot

  1. POWER – Virran ilmaisinvalo
  2. DS – Vastaanottokanavan ilmaisinvalo
  3. US – Paluukanavan ilmaisinvalo
  4. ONLINE – Verkkorekisteröinnin ilmaisinvalo
  5. LINK – Ethernet tai USB-liitännän ilmaisinvalo
Takapaneelin liitännät ja merkinnät

  1. BOOT – Palauttaa laitteen tehdasasetukset
  2. ETHERNET – Kytke verkkokaapeli tähän
  3. USB – Jos käytät USB-liitäntää yhdistäessäsi laitteen tietokoneeseen, liitä USB-kaapeli tähän. Muussa tapauksessa älä käytä liitäntää.
  4. CABLE – Kytke antennikaapeli tähän
  5. MAC – Kertoo kaapelimodeemin MAC-osoitteen
  6. POWER – Kytke virtalähde tähän
Pakkauksen sisältö
  • Cisco EPC3000 -kaapelimodeemi
  • Ethernet-kaapeli
  • Virtalähde
  • USB-kaapeli
  • CD, joka sisältää käyttöoppaan sekä USB-ajurit.
Telia Helppi apunasi
Jos tarvitset apua käyttöön ja asennukseen liittyvissä asioissa, soita Telia Helppiin. Palvelemme sinua arkisin klo 8–20 ja arkilauantaisin klo 9–16.30. Voit myös varata asennusajan haluamallesi ajankohdalle.
0600 10 100
(2,25 €/min + mpm/pvm)
Lue lisää Telia Helpistä
Lisää samasta aiheesta

Zyxel WAP6804 Wifi Extender -käyttöohje

Telia X1 - Technicolor DGA0122 -modeemin käyttöohje

Telia Smart Wifi -laajentimien käyttöönotto ja asennus

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

(2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm)

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.