Cisco EPC3000 -kaapelimodeemin käyttöohjeet

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Täältä löydät Cisco EPC3000 -kaapelimodeemin esittelyn. Cisco EPC3000 -kaapelimodeemi tukee EuroDOCSIS 3.0 -tiedonsiirtostandardia.

Merkkivalot ja liitännät
Etupaneelin merkkivalot

  1. POWER – Virran ilmaisinvalo
  2. DS – Vastaanottokanavan ilmaisinvalo
  3. US – Paluukanavan ilmaisinvalo
  4. ONLINE – Verkkorekisteröinnin ilmaisinvalo
  5. LINK – Ethernet tai USB-liitännän ilmaisinvalo
Takapaneelin liitännät ja merkinnät

  1. BOOT – Palauttaa laitteen tehdasasetukset
  2. ETHERNET – Kytke verkkokaapeli tähän
  3. USB – Jos käytät USB-liitäntää yhdistäessäsi laitteen tietokoneeseen, liitä USB-kaapeli tähän. Muussa tapauksessa älä käytä liitäntää.
  4. CABLE – Kytke antennikaapeli tähän
  5. MAC – Kertoo kaapelimodeemin MAC-osoitteen
  6. POWER – Kytke virtalähde tähän
Ohjelmistopäivitys

Modeemien ohjelmistopäivitykset ovat tärkeitä. Ne korjaavat ja tehostavat laitteen toimintaa ja niiden avulla laitteen tietoturva pysyy ajan tasalla. Joskus päivitykset tuovat laitteen hallintasivustolle uusia ominaisuuksia tai ulkoasumuutoksia.

Huomioithan, että Cisco EPC3000 -kaapelimodeemilla on jo paljon ikää, eikä sille ole enää tarjolla ohjelmistopäivityksiä. Suosittelemme sen vaihtamista kokonaan uuteen modeemiin, joka tarjoaa parempaa suorituskykyä ja tietoturvallisemmat yhteydet.

Pakkauksen sisältö
  • Cisco EPC3000 -kaapelimodeemi
  • Ethernet-kaapeli
  • Virtalähde
  • USB-kaapeli
  • CD, joka sisältää käyttöoppaan sekä USB-ajurit.
Telia Helppi apunasi
Jos tarvitset apua käyttöön ja asennukseen liittyvissä asioissa, soita Telia Helppiin. Palvelemme sinua arkisin klo 8–20 ja arkilauantaisin klo 9–16.30. Voit myös varata asennusajan haluamallesi ajankohdalle.
0600 10 100
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm)
Lue lisää Telia Helpistä
Lisää samasta aiheesta

Telia X1 - Technicolor DGA0122 -reitittimen käyttöohje

Ota yhteyttä

Telia Helppi

Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.

 0600 10 100

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm)
 

Varaa soittoaika
Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.