Kanavamuutoksia Telia TV:ssä

Telia TV digiboksille ja kaapelikortille lisätään elokuussa kaksi C Moren kanavaa. Jos kanavat eivät jostain syystä näy, kannattaa digiboksi käynnistää uudelleen tai tehdä kaapeli-TV:ssä kanavahaku uudestaan.

• 1.8.2020 alkaen C More Hits HD (kanavapaikka 141): uusia menestyselokuvia ja menneiden vuosien klassikoita. Kaikki elokuvat näytetään suomeksi tekstitettyinä ja ilman mainoskatkoja.

• 4.8.2020 alkaen C More Max 2 HD (kanavapaikka 102): monipuolinen kattaus urheilua ja uutisia. Kanavalla nähdään mm. parhaita paloja F1-harjoituksista ja Liiga-otteluista, La Ligan jalkapallohuumaa sekä MTV Uutiset Live kertoo päivän kiinnostavimmat uutiset.

Uutuutena Telia TV kaapelikortti -asiakkaat voivat 1.8.2020 alkaen katsoa C More Max 2-, C More Hits-, Travel Channel- ja Eurosport 1 -kanavia myös Telia TV sovelluksella. Katso kanavia missä ja milloin tahansa sovelluksella tai tietokoneen nettiselaimella osoitteessa tv.telia.fi. Lisätietoja: telia.fi/katso-mobiilissa.

Kuukausittain vaihtuva Bonuskanava poistuu Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelusta ja kaapelikortilta 1.8.2020.

Liiga UHD -kanava poistui kaapelikortilta Liiga-kauden 2019–20 päätyttyä.