Takaisin

Puhelinliittymän avaus

Näin avaat uuden puhelinliittymän.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Alla on ohjeet liittymän avaamiseen. Voit myös luoda liittymille avausprofiilin, jos avaat niitä usein samoilla ominaisuuksilla, ja tilata SIM-kortteja etukäteen.

Jos olet yritysliittymän käyttäjä, käänny yrityksesi liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.

Avaa puhelinliittymä Yritysportaalissa
  1. Kirjaudu Yritysportaaliin ja valitse etusivun Pikalinkit-osiosta Avaa liittymä.
  2. Valitse Avaa matkapuhelinliittymä ja siirry eteenpäin Jatka-painikkeesta.
  3. Lisää uuden työntekijän käyttäjätiedot ja siirry eteenpäin.
  4. Avaa Liittymät matkapuhelimeen -alasvetovalikko ja valitse haluamasi liittymätyyppi.
  5. Valitse haluamasi puhelinnumero sekä lisää SIM-korttisi numero tai valitse Tilaa uusi SIM-kortti postitse / Tilaa uusi eSIM. Jos sinulla on käyttämättömiä SIM-kortteja, voit aktivoida liittymän heti.
  6. Valitse haluamasi lisäpalvelut, estot ja rajoitukset.
  7. Tarkista esikatselusta liittymän tiedot ja lähetä tilaus Vahvista-painikkeesta.
     

Vinkki! Voit avata yhdellä tilauksella matkapuhelinliittymän, työntekijän kuluttajalaajakaistan etätyökäyttöön, CID-yritysnumeron ja VIP-numeron. Näet eri vaihtoehtoja sen mukaan, mitä palveluita käytössäsi on.

Avaa puhelinliittymä verkkokaupassa
  1. Siirry yritysverkkokauppaan.
  2. Valitse haluamasi liittymätyyppi ja lisäpalvelut.
  3. Valitse oikeasta alakulmasta Jatka.
  4. Täytä halutessasi käyttäjän suku- ja etunimi ja valitse Jatka.
  5. Tarkista ostoskorin tuotteet ja valitse oikeasta alakulmasta Kassalle.
  6. Tunnistaudu, täytä tilaajan tiedot ja laskutustiedot ja vahvista tilaus.
Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

 chatissa tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun.

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Lisää samasta aiheesta

Liittymien nopea avaus avausprofiililla

SIM-kortin aktivointi

Puhelinliittymän siirto yrityksellesi

Yrityksen liittymien siirto (kaikki tai osa)

Puhelinliittymän luovutus yksityishenkilölle tai toiselle yritykselle

Liittymätyypin vaihto tai pakettimuutos

Käyttäjätietojen muutos

Liittymän käytön rajoittaminen ja estot

Lisäpalveluiden hallinta

Liittymän väliaikainen sulkeminen

SIM-kortin käyttöönotto

SIM-kortin tilaus ja vaihto

Nettiliittymän avaus

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika
Lähetä viesti

 

Ma–pe 8–17 | Vikailmoitukset 24/7
 

Kirjaudu

Yritysportaali

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa. 

Kirjaudu


Minun Telia

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu


Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
 

Chat

Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi. 

Avaa chat >

Arkisin 8-17
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät