Puhelinliittymän avaus

Näin avaat uuden puhelinliittymän.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Alla on ohjeet liittymän avaamiseen. Voit myös luoda liittymille avausprofiilin, jos avaat niitä usein samoilla ominaisuuksilla, ja tilata SIM-kortteja etukäteen.

Jos olet yritysliittymän käyttäjä, käänny yrityksesi liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.

Avaa puhelinliittymä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
  1. Kirjaudu palveluun ja valitse etusivulta Liittymät ja laitteet.
  2. Valitse Avaa matkapuhelinliittymä ja siirry eteenpäin Jatka-painikkeesta.
  3. Lisää uuden työntekijän käyttäjätiedot ja siirry eteenpäin.
  4. Avaa Liittymät matkapuhelimeen -alasvetovalikko ja valitse haluamasi liittymätyyppi.
  5. Valitse haluamasi puhelinnumero sekä lisää SIM-korttisi numero tai valitse Tilaa uusi SIM-kortti postitse / Tilaa uusi eSIM. Jos sinulla on käyttämättömiä SIM-kortteja, voit aktivoida liittymän heti.
  6. Valitse haluamasi lisäpalvelut, estot ja rajoitukset.
  7. Tarkista esikatselusta liittymän tiedot ja lähetä tilaus Vahvista-painikkeesta.
     

Vinkki! Voit avata yhdellä tilauksella matkapuhelinliittymän, työntekijän kuluttajalaajakaistan etätyökäyttöön, CID-yritysnumeron ja VIP-numeron. Näet eri vaihtoehtoja sen mukaan, mitä palveluita käytössäsi on.

Avaa puhelinliittymä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa kopioimalla vanha liittymä

Voit avata nopeasti samanlaisen liittymän, joka yrityksellä on jo käytössä. Uudelle liittymälle kopioituu liittymäpaketti, estot ja lisäpalvelut.  

  1. Kirjaudu palveluun
  2. Klikkaa Mobiililiittymät ja valitse haluamasi liittymä.
  3. Valitse Liittymätiedot-otsikon alta oikealta Kopioi liittymä.
  4. Määrittele liittymälle käyttäjänimi.
  5. Valitse, haluatko uuden SIM-kortin vai käytätkö jo olemassa olevaa.
  6. Alla näet avattavan liittymän tiedot. Valitse lopuksi Vahvista.
Avaa puhelinliittymä verkkokaupassa
  1. Siirry yritysverkkokauppaan.
  2. Valitse haluamasi liittymätyyppi ja lisäpalvelut.
  3. Valitse oikeasta alakulmasta Lisää ostoskoriin.
  4. Tuote on nyt lisätty ostoskoriin. Siirry eteenpäin valitsemalla Kassalle.
  5. Tarkista ostoskorin tuotteet ja valitse Jatka.
  6. Tunnistaudu, täytä toimitus-, käyttäjä- ja laskutustiedot ja vahvista tilaus.
Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

 chatissa tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun.

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika
Lähetä viesti

 

Ma–pe 8–17 | Vikailmoitukset 24/7
 

Kirjaudu

Minun Telia Yrityksille

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa 

Kirjaudu


Minun Telia

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu


Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
 

Chat

Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi. 

Avaa chat >

Arkisin 8–17
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan