Pro Nettikortti

Käytä Telia Pro -puheliittymäsi nettiä tabletissa tai tietokoneessa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Löydät alta ohjeet Pro Nettikortin tilaamiseksi liittymällesi. 

Voit käyttää Telia Pro -puheliittymäsi dataa rinnakkaiskorteilla myös muissa laitteissa, kuten tabletissa tai tietokoneessa. Liittymällä voi olla korkeintaan neljä Pro Nettikorttia.

Telia Pro -puheliittymä toimii pääliittymänä ja nettikortit hyödyntävät pääliittymän nettipakettia ja sen ominaisuuksia. Pro Nettikortilla ei ole puheominaisuutta, mutta sillä voidaan lähettää teksti- ja multimediaviestejä, jotka laskutetaan käytön mukaan. 

Mikäli käytössäsi on useampi Pro Nettikortti, yhteysnopeutta ei jaeta niiden välillä. 

Pro Nettikortti on oletuksena 4G-kykyinen. Jos pääliittymä on 5G-kykyinen, voi nettikorttiin ostaa 5G-ominaisuuden lisäpalveluna.

Huom! Pro Nettikortti irtisanoutuu, kun pääliittymä irtisanotaan. Jos haluat siirtää Pro Nettikortin toiselle liittymälle, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme

Pro Nettikortin tilaaminen Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

Pääkäyttäjänä voit tilata Pro Nettikortin liittymälle Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa. 

Uudelle liittymälle

  1. Kirjaudu
  2. Valitse ylävalikon Liittymät ja laitteet -kohdasta Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat.
  3. Valitse Avaa uusi liittymä
  4. Käy läpi liittymän avauspolku normaalisti ja valitse Liittymän lisäpalvelut -kohdassa Nettikortti
  5. Jatka avauspolku loppuun asti ja vahvista liittymän avaus. 
     

Olemassa olevalle liittymälle

  1. Kirjaudu
  2. Valitse ylävalikon Liittymät ja laitteet -kohdasta Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat. 
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä. 
  4. Valitse Nettikortit ja sen jälkeen Hallinnoi Nettikortteja.
  5. Anna käyttäjän/laitteen nimi ja syötä SIM-kortin numero. 
  6. Voit tilata kerralla useamman Nettikortin painamalla Plus-ikonia ja syöttämällä uudet käyttäjän/laitteen tiedot sekä SIM-kortin numeron. 
  7. Paina Tilaa. 
Pro Nettikortin irtisanominen Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

Pro Nettikortti irtisanoutuu, kun pääliittymä irtisanotaan. Mikäli haluat siirtää sen toiselle liittymälle, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme

Jos haluat poistaa nettikortin liittymältä, pääkäyttäjänä voit tehdä sen Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa: 

  1. Kirjaudu
  2. Valitse ylävalikon Liittymät ja laitteet -kohdasta Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Valitse Nettikortit ja sen jälkeen Hallinnoi Nettikortteja
  5. Valitse irtisanottava Nettikortti ja paina Irtisano Nettikortti.
  6. Täytä pyydetyt tiedot ja paina Vahvista. 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan