Löydät alta ohjeet Pro Nettikortin tilaamiseksi liittymällesi.
Voit käyttää Telia Pro -puheliittymäsi dataa rinnakkaiskorteilla myös muissa laitteissa, kuten tabletissa tai tietokoneessa. Liittymällä voi olla korkeintaan neljä Pro Nettikorttia.
Telia Pro -puheliittymä toimii pääliittymänä ja nettikortit hyödyntävät pääliittymän nettipakettia ja sen ominaisuuksia. Pro Nettikortilla ei ole puheominaisuutta, mutta sillä voidaan lähettää teksti- ja multimediaviestejä, jotka laskutetaan käytön mukaan.
Mikäli käytössäsi on useampi Pro Nettikortti, yhteysnopeutta ei jaeta niiden välillä.
Pro Nettikortti on oletuksena 4G-kykyinen. Jos pääliittymä on 5G-kykyinen, voi nettikorttiin ostaa 5G-ominaisuuden lisäpalveluna.
Huom! Pro Nettikortti irtisanoutuu, kun pääliittymä irtisanotaan. Jos haluat siirtää Pro Nettikortin toiselle liittymälle, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Pro Nettikortin tilaaminen Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
Pääkäyttäjänä voit tilata Pro Nettikortin liittymälle Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Uudelle liittymälle
- Kirjaudu
- Valitse ylävalikon Liittymät ja laitteet -kohdasta Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat.
- Valitse Avaa uusi liittymä.
- Käy läpi liittymän avauspolku normaalisti ja valitse Liittymän lisäpalvelut -kohdassa Nettikortti.
- Jatka avauspolku loppuun asti ja vahvista liittymän avaus.
Olemassa olevalle liittymälle
- Kirjaudu
- Valitse ylävalikon Liittymät ja laitteet -kohdasta Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat.
- Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
- Valitse Nettikortit ja sen jälkeen Hallinnoi Nettikortteja.
- Anna käyttäjän/laitteen nimi ja syötä SIM-kortin numero.
- Voit tilata kerralla useamman Nettikortin painamalla Plus-ikonia ja syöttämällä uudet käyttäjän/laitteen tiedot sekä SIM-kortin numeron.
- Paina Tilaa.
Pro Nettikortin irtisanominen Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
Pro Nettikortti irtisanoutuu, kun pääliittymä irtisanotaan. Mikäli haluat siirtää sen toiselle liittymälle, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Jos haluat poistaa nettikortin liittymältä, pääkäyttäjänä voit tehdä sen Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa:
- Kirjaudu
- Valitse ylävalikon Liittymät ja laitteet -kohdasta Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat.
- Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
- Valitse Nettikortit ja sen jälkeen Hallinnoi Nettikortteja.
- Valitse irtisanottava Nettikortti ja paina Irtisano Nettikortti.
- Täytä pyydetyt tiedot ja paina Vahvista.