Käyttäjätietojen muutos

Muuta liittymän käyttäjän tietoja Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Pääkäyttäjänä voit muokata liittymien käyttäjätietoja Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa. 

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
  3. Etsi haluamasi liittymä ja valitse kolmen pisteen takaa Muuta käyttäjätietoja.
  4. Valitse ylhäältä Käyttäjän nimen alta Muuta käyttäjätietoja. 
  5. Syötä uudet käyttäjätiedot niille varattuihin kenttiin.
  6. Valitse joko Siirrä liittymät uudelle käyttäjälle tai Muuta vain käyttäjän nimitietoja ja paina Vahvista.

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit tehdä muutoksia käyttäjätietoihisi Minun Teliassa.

Yrityksen omistaman liittymän käyttäjätiedot numeropalvelussa

Pääkäyttäjänä voit muuttaa liittymän numeropalveluista saatavia tietoja Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä ja valitse kolmen pisteen takaa Muuta käyttäjätietoja.
  4. Selaa työpöydältä kohta Käyttäjätiedot ja valitse laatikon yläreunasta Muokkaa.
  5. Valitse kohdasta Tiedot numeropalvelussa sopiva vaihtoehto ja Tallenna. 
Työsuhdeliittymän käyttäjätietojen päivittäminen Minun Teliassa

Voit muokata työsuhdeliittymäsi käyttäjätietoja yrityksen antamien oikeuksien puitteissa. Käänny tarvittaessa yrityksen vastuuhenkilön puoleen. 

  1. Kirjaudu sisään Minun Teliaan. Kirjaudu
  2. Valitse Liittymäni ja palveluni -sivulta se liittymä, jonka tietoja haluat muokata.
  3. Valitse ylhäältä Omat tietosi.
  4. Muokkaa käyttäjätietoja valitsemalla Muokkaa.
  5. Täytä tiedot ja tallenna. 
  6. Jos sinulla on oikeus muuttaa numeropalvelutietoja valitse Tiedot numeropalvelussa -otsikon alta Muokkaa ja tee sitten halutut muutokset.

Muutokset päivittyvät 1–5 arkipäivän kuluessa numeropalveluun riippuen palveluntarjoajasta.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa maksuton soittoaika

Palvelemme numerossa kaikkia Telian asiakkaita ja Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaita.


  0200 20 300

(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Arkisin 8–16
 

Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.

 060 016 171

(mpm/pvm)
Arkisin 9–15

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi

Luo käyttäjätunnus


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan