Asioi helposti Minun Telia Yrityksille -palvelussa, jossa näet kokonaisnäkymän yrityksesi palveluista sekä paljon muusta missä ja milloin vain. Tutustu ja rekisteröidy! Luo tunnukset

PUK-koodi

Näin löydät PUK-koodin, jolla avaat lukittuneen SIM-kortin.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Tästä ohjeesta löydät tietoa, miten saat avattua lukittuneen SIM-kortin. Turvallisuussyistä PUK-koodia ei toimiteta sähköpostilla. 

Miksi puhelin pyytää PUK-koodia?

SIM-kortti lukittuu turvallisuussyistä, jos näppäilet PIN-koodin väärin kolme kertaa peräkkäin. Tällöin puhelin pyytää 8-numeroista PUK-koodia, jolla sen saa avattua. 

Huom! SIM-kortti lukittuu pysyvästi, jos PUK-koodi syötetään liian monta kertaa väärin. Tällöin SIM-kortti täytyy vaihtaa uuteen. Ei siis kannata arvailla numeroita.

Hae PUK-koodi yrityksen liittymälle

Yrityksen vastuuhenkilönä tai Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun pääkäyttäjänä löydät yrityksen nimissä olevien liittymien PUK-koodit Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelustaKatso ohje

Hae PUK-koodi työsuhdeliittymälle

Työsuhdeliittymän käyttäjänä löydät PUK-koodin Minun Teliasta, jos olet hakenut sinne salasanan jo aikaisemmin. Mikäli sinulla ei ole salasanaa, käännythän yrityksenne liittymäasioista vastaavan henkilön puoleen.

Minun Telia -sivustolta Katso ohje 
Minun Telia -sovelluksesta Katso ohje

Jos yritys on antanut työsuhdeliittymän käyttäjille luvan liittymän maksullisiin muutoksiin, saat PUK-koodin myös asiakaspalvelusta tai Telia Kaupasta. PUK-koodi asiakaspalvelusta tai Telia Kaupasta on maksullinen palvelu. 

Huom! Jos pyydät PUK-koodin Telia Kaupasta, varaathan mukaasi henkilöllisyystodistuksen.

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun pääkäyttäjänä näet kaikkien yrityksen omistamien liittymien PUK-koodit.

Etusivulta

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Syötä etusivun Puk-koodin haku -kenttään liittymän numero tai käyttäjän nimi.
  3. Valitse hakutuloksesta oikea liittymä.
  4. Saat PUK1 ja PUK2 koodit suoraan hakukentän alle.
  5. Näppäile PUK-koodi puhelimeen ja määrittele PIN-koodi uudelleen puhelimesi antamien ohjeiden mukaisesti.

Liittymän hallinnoinnista

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä. Avautuvalle näytölle tulee liittymän tietoja ja PUK-koodi.
  4. Näppäile PUK-koodi puhelimeen ja määrittele PIN-koodi uudelleen puhelimesi antamien ohjeiden mukaisesti.
Minun Telia -sivustolla työsuhdeliittymälle

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit tarkastella liittymätietoja Minun Teliassa. 
Lue lisää työsuhdeliittymällä kirjautumisesta Minun Teliaan

  1. Kirjaudu Minun Teliaan työsuhdeliittymäsi puhelinnumerolla ja salasanalla.
    Kirjaudu
  2. Valitse liittymänumerosi.
  3. Näet PUK-koodin liittymätiedoista.
  4. Näppäile PUK-koodi puhelimeesi ja määrittele PIN-koodi uudelleen puhelimesi antamien ohjeiden mukaisesti.

Huom! Jos puhelimesi on jo lukkiutunut, etkä muista salasanaa, ole yhteydessä yrityksenne puhelinasioista vastaavaan henkilöön. Hän voi tarkistaa PUK-koodisi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta.

Minun Telia -sovelluksella työsuhdeliittymälle

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit tarkastella liittymätietoja Minun Teliassa.
Lue lisää työsuhdeliittymällä kirjautumisesta Minun Teliaan.

Alla olevat ohjeet ovat Minun Telia -sovelluksen versioille 8.0.0 ja uudemmat. Tarkistathan, että käytössäsi on päivitetty versio. 

  1. Kirjaudu Minun Telia -sovellukseen puhelinnumerolla ja salasanalla. 
  2. Valitse liittymänumerosi.
  3. Näet PUK-koodin liittymän Tiedot -valikosta.
  4. Näppäile PUK-koodi puhelimeesi ja määrittele PIN-koodi uudelleen puhelimesi antamien ohjeiden mukaisesti.

Huom! Jos puhelimesi on jo lukkiutunut, etkä muista salasanaa, ole yhteydessä yrityksenne puhelinasioista vastaavaan henkilöön. Hän voi tarkistaa PUK-koodisi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta.

Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa,

 soittamalla yritysasiakaspalveluun tai

lähettämällä viestin lomakkeella.

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa soittoaika


PK-yritykset

Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan