PUK-koodi

PUK-koodilla avaat lukittuneen SIM-kortin.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

SIM-kortti lukittuu turvallisuussyistä, kun näppäilet PIN-koodin väärin kolmesti peräkkäin. Tällöin laite pyytää sinua näppäilemään 8-numeroisen PUK-koodin.

Jos PUK-koodi syötetään liian monta kertaa väärin, SIM-kortti lukittuu pysyvästi ja se tulee vaihtaa. Ei siis kannata näppäillä mitään numeroita ennen oikean koodin saamista.

Huom! Jos pyydät PUK-koodin myyntipisteellämme, varaathan mukaasi henkilöllisyystodistuksen.

PUK-koodi yritysliittymän käyttäjälle Minun Teliassa
  1. Kirjaudu Minun Teliaan työliittymäsi puhelinnumerolla.
    Kirjaudu
  2. Täytä matkapuhelinnumerosi (esim. 0401234567) ja salasana. Salasanan saat tarvittaessa lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400. Tekstiviesti on maksuton.
  3. Klikkaa sisäänkirjautumisen jälkeen Mobiililiittymät-otsikon alta haluttua liittymää. Avautuvalle sivulle tulee liittymän tietoja ja PUK-koodi.
  4. Näppäile PUK-koodi puhelimeesi ja määrittele PIN-koodi uudelleen puhelimesi antamien ohjeiden mukaisesti.

Huom! Oletko unohtanut salasanasi ja puhelimesi on jo lukkiutunut, eikä sinulla ole Minun Telian tunnuksia? Voit olla yhteydessä yrityksenne puhelinasioita hoitavaan tahoon, jotta hän tarkistaa sinulle PUK-koodin Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta.

PUK-koodi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta

Minun Telia Yrityksille-asiointipalvelussa näet kaikkien yrityksen omistamien liittymien PUK-koodit.

  1. Kirjaudu palveluun
  2. Klikkaa etusivulta Mobiililiittymät.
  3. Hae haluamasi liittymä ja klikkaa sen tiedot auki. Avautuvalle näytölle tulee liittymän tietoja ja PUK-koodi.
  4. Näppäile PUK-koodi puhelimeen ja määrittele PIN-koodi uudelleen puhelimesi antamien ohjeiden mukaisesti.
Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

 chatissa tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun.

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika

 

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella

 

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan