Takaisin

PUK-koodi

PUK-koodilla avaat lukittuneen SIM-kortin.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

SIM-kortti lukittuu turvallisuussyistä, kun näppäilet PIN-koodin väärin kolmesti peräkkäin. Tällöin laite pyytää sinua näppäilemään 8-numeroisen PUK-koodin.

Jos PUK-koodi syötetään liian monta kertaa väärin, SIM-kortti lukittuu pysyvästi ja se tulee vaihtaa. Ei siis kannata näppäillä mitään numeroita ennen oikean koodin saamista.

Huom! Jos pyydät PUK-koodin myyntipisteellämme, varaathan mukaasi henkilöllisyystodistuksen.

PUK-koodi yritysliittymän käyttäjälle Minun Teliassa
  1. Kirjaudu Minun Teliaan työliittymäsi puhelinnumerolla.
  2. Klikkaa sisäänkirjautumisen jälkeen Mobiililiittymät-otsikon alta haluttua liittymää. Avautuvalle sivulle tulee liittymän tietoja ja PUK-koodi.
  3. Näppäile PUK-koodi puhelimeesi ja määrittele PIN-koodi uudelleen puhelimesi antamien ohjeiden mukaisesti.

Huom! Oletko unohtanut salasanasi ja puhelimesi on jo lukkiutunut, eikä sinulla ole Minun Telian tunnuksia? Voit olla yhteydessä yrityksenne puhelinasioita hoitavaan tahoon, jotta hän tarkistaa sinulle PUK-koodin Yritysportaalista.

PUK-koodi Yritysportaalista

Yritysportaalista näet kaikkien yrityksen omistamien liittymien PUK-koodit.

  1. Kirjaudu Yritysportaaliin.
  2. Klikkaa etusivulta Hallinnoi.
  3. Hae haluamasi liittymä ja klikkaa sen tiedot auki. Avautuvalle näytölle tulee liittymän tietoja ja PUK-koodi.
  4. Näppäile PUK-koodi puhelimeen ja määrittele PIN-koodi uudelleen puhelimesi antamien ohjeiden mukaisesti.
Lisää samasta aiheesta

SIM-kortin aktivointi

SIM-kortin tilaus ja vaihto

SIM-kortin käyttöönotto

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika
Lähetä viesti

 

Ma–pe 8–17 | Vikailmoitukset 24/7
 

Kirjaudu

Yritysportaali

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa. 

Kirjaudu


Minun Telia

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu


Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
 

Chat

Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi. 

Avaa chat >

Arkisin 8-17
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät