Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje
PUK-koodi
Löydät alta ohjeet lukittuneen SIM-kortin avaamiseen. Puhelin pyytää 8-numeroista PUK-koodia, jos olet näppäillyt PIN-koodin väärin kolme kertaa peräkkäin. Tällöin SIM-kortti lukittuu turvallisuussyistä ja saat avattua sen syöttämällä PUK-koodin.
Huom! Jos PUK-koodi syötetään liian monta kertaa väärin, SIM-kortti lukittuu pysyvästi ja se tulee vaihtaa. Ei siis kannata arvailla numeroita.
Hae PUK-koodi yrityksen liittymälle
Yrityksen vastuuhenkilönä tai Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun pääkäyttäjänä löydät yrityksen nimissä olevien liittymien PUK-koodit Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta.
Hae PUK-koodi työsuhdeliittymälle
Työsuhdeliittymän käyttäjänä löydät PUK-koodin Minun Teliasta, jos olet hakenut sinne salasanan jo aikaisemmin. Mikäli sinulla ei ole salasanaa, käännythän yrityksenne liittymäasioista vastaavan henkilön puoleen.
Minun Telia -sivustolta Katso ohje
Minun Telia -sovelluksesta Katso ohje
Jos yritys on antanut työsuhdeliittymän käyttäjille luvan liittymän maksullisiin muutoksiin, saat PUK-koodin myös asiakaspalvelusta tai Telia Kaupasta. PUK-koodi asiakaspalvelusta tai Telia Kaupasta on maksullinen palvelu.
Huom! Jos pyydät PUK-koodin Telia Kaupasta, varaathan mukaasi henkilöllisyystodistuksen.
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun pääkäyttäjänä näet kaikkien yrityksen omistamien liittymien PUK-koodit.
Etusivulta
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
- Syötä etusivun Puk-koodin haku -kenttään liittymän numero tai käyttäjän nimi.
- Valitse hakutuloksesta oikea liittymä.
- Saat PUK1 ja PUK2 koodit suoraan hakukentän alle.
- Näppäile PUK-koodi puhelimeen ja määrittele PIN-koodi uudelleen puhelimesi antamien ohjeiden mukaisesti.
Liittymän hallinnoinnista
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
- Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
- Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä. Avautuvalle näytölle tulee liittymän tietoja ja PUK-koodi.
- Näppäile PUK-koodi puhelimeen ja määrittele PIN-koodi uudelleen puhelimesi antamien ohjeiden mukaisesti.
Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit tarkastella liittymätietoja Minun Teliassa.
Lue lisää työsuhdeliittymällä kirjautumisesta Minun Teliaan.
- Kirjaudu Minun Teliaan työsuhdeliittymäsi puhelinnumerolla ja salasanalla.
Kirjaudu - Valitse liittymänumerosi.
- Näet PUK-koodin liittymätiedoista.
- Näppäile PUK-koodi puhelimeesi ja määrittele PIN-koodi uudelleen puhelimesi antamien ohjeiden mukaisesti.
Huom! Jos puhelimesi on jo lukkiutunut, etkä muista salasanaa, ole yhteydessä yrityksenne puhelinasioista vastaavaan henkilöön. Hän voi tarkistaa PUK-koodisi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta.
Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit tarkastella liittymätietoja Minun Teliassa.
Lue lisää työsuhdeliittymällä kirjautumisesta Minun Teliaan.
Alla olevat ohjeet ovat Minun Telia -sovelluksen versioille 8.0.0 ja uudemmat. Tarkistathan, että käytössäsi on päivitetty versio.
- Kirjaudu Minun Telia -sovellukseen puhelinnumerolla ja salasanalla.
- Valitse liittymänumerosi.
- Näet PUK-koodin liittymän Tiedot -valikosta.
- Näppäile PUK-koodi puhelimeesi ja määrittele PIN-koodi uudelleen puhelimesi antamien ohjeiden mukaisesti.
Huom! Jos puhelimesi on jo lukkiutunut, etkä muista salasanaa, ole yhteydessä yrityksenne puhelinasioista vastaavaan henkilöön. Hän voi tarkistaa PUK-koodisi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelusta.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa,
yritysasiakaspalveluun tai soittamalla
lähettämällä viestinHuomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.