Lisäpalveluiden hallinta

Voit hallinnoida liittymien lisäpalveluja helposti Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.
Yrityksen pääkäyttäjänä voit hallinnoida liittymien lisäpalveluita sekä määrittää henkilöstölle lisäpalveluiden tilausoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Liittymän käyttäjänä voit muuttaa Minun Telia -palvelussa niitä lisäpalveluita, joiden muokkaamiseen yrityksenne on antanut henkilöstölle oikeuden. Lue lisää miten kirjaudut työsuhdelliittymällä palveluun. 
Henkilöstön tilausoikeudet

Lisäpalveluiden tilausoikeus koskee kaikkia yrityksen liittymiä, eli sitä ei voi asettaa liittymäkohtaisesti. Vaihtoehtoisia tilausoikeuksia on kolme:

  • Käyttäjät voivat tilata maksullisia lisäpalveluita, kuten netin lisäpaketit sekä loma- ja poissaolotiedote. 
  • Käyttäjät voivat tilata maksuttomia lisäpalveluita.
  • Käyttäjät eivät voi tilata lisäpalveluita.
  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi yrityksiä ja käyttöoikeuksia.
  3. Valitse Henkilöstön tilausoikeudet.
  4. Valitse alasvetovalikosta yritys.
  5. Valitse haluamasi asetus ja Tallenna.
Lisäpalveluiden hallinta Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Valitse Hallinnoi lisäpalveluja ja lisää tai poista liittymälle sopivat lisäpalvelut.
Lisäpalveluiden hallinta työsuhdeliittymällä
  1. Kirjaudu Minun Teliaan. Kirjaudu
  2. Valitse liittymä.
  3. Valitse Lisäpalvelusi -välilehti.
  4. Lisää tai poista liittymälle sopivat lisäpalvelut.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan