Lisäpalveluiden hallinta
Voit hallinnoida liittymien lisäpalveluja helposti Yritysportaalissa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.
Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.
Yrityksen pääkäyttäjänä voit määrittää henkilöstölle lisäpalveluiden tilausoikeuksia. Liittymän käyttäjänä voit muuttaa niitä lisäpalveluita, joiden muokkaamiseen yrityksenne on antanut henkilöstölle oikeuden.
Henkilöstön tilausoikeudet
Lisäpalveluiden tilausoikeus koskee kaikkia yrityksen liittymiä, eli sitä ei voi asettaa liittymäkohtaisesti. Vaihtoehtoisia tilausoikeuksia on kolme:
- Käyttäjät voivat tilata maksullisia lisäpalveluita, kuten netin lisäpaketit sekä loma- ja poissaolotiedote.
- Käyttäjät voivat tilata maksuttomia lisäpalveluita.
- Käyttäjät eivät voi tilata lisäpalveluita.
- Kirjaudu Yritysportaaliin.
- Valitse oikealta ylhäältä rattaan kuva ja valitse Henkilöstön tilausoikeudet.
- Valitse haluamasi asetus ja Tallenna.
Yksittäisen liittymän lisäpalvelut
- Kirjaudu Yritysportaaliin.
- Siirry Hallinnoi-osion Tuotteet ja palvelut -välilehdelle.
- Etsi ja valitse käyttäjä.
- Valitse Hallinnoi lisäpalveluja ja lisää tai poista liittymälle sopivat lisäpalvelut.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelu
PK-yritykset
020 355 800
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
020 693 693
(mpm/pvm)
Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?
Varaa soittoaika
Lähetä viesti
Ma–pe 8–17 | Vikailmoitukset 24/7
Kirjaudu
Yritysportaali
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa.
Minun Telia
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Chat
Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi.
Arkisin 8-17