Lisäpalveluiden hallinta

Voit hallinnoida liittymien lisäpalveluja helposti Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.
Yrityksen pääkäyttäjänä voit hallinnoida liittymien lisäpalveluita sekä määrittää henkilöstölle lisäpalveluiden tilausoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Liittymän käyttäjänä voit muuttaa Minun Telia -palvelussa niitä lisäpalveluita, joiden muokkaamiseen yrityksenne on antanut henkilöstölle oikeuden. Lue lisää miten kirjaudut työsuhdelliittymällä palveluun. 
Henkilöstön tilausoikeudet

Lisäpalveluiden tilausoikeus koskee kaikkia yrityksen liittymiä, eli sitä ei voi asettaa liittymäkohtaisesti. Vaihtoehtoisia tilausoikeuksia on kolme:

  • Käyttäjät voivat tilata maksullisia lisäpalveluita, kuten netin lisäpaketit sekä loma- ja poissaolotiedote. 
  • Käyttäjät voivat tilata maksuttomia lisäpalveluita.
  • Käyttäjät eivät voi tilata lisäpalveluita.
  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi yrityksiä ja käyttöoikeuksia.
  3. Valitse Henkilöstön tilausoikeudet.
  4. Valitse alasvetovalikosta yritys.
  5. Valitse haluamasi asetus ja Tallenna.
Lisäpalveluiden hallinta Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Valitse Hallinnoi lisäpalveluja ja lisää tai poista liittymälle sopivat lisäpalvelut.
Lisäpalveluiden hallinta työsuhdeliittymällä
  1. Kirjaudu Minun Teliaan. Kirjaudu
  2. Valitse liittymä.
  3. Valitse Lisäpalvelusi -välilehti.
  4. Lisää tai poista liittymälle sopivat lisäpalvelut.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa maksuton soittoaika

Palvelemme numerossa kaikkia Telian asiakkaita ja Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaita.


  0200 20 300

(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Arkisin 8–16
 

Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.

 060 016 171

(mpm/pvm)
Arkisin 9–15

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi

Luo käyttäjätunnus


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan