Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje
Lisäpalveluiden hallinta
Liittymän käyttäjänä voit muuttaa Minun Telia -palvelussa niitä lisäpalveluita, joiden muokkaamiseen yrityksenne on antanut henkilöstölle oikeuden. Lue lisää miten kirjaudut työsuhdelliittymällä palveluun.
Lisäpalveluiden tilausoikeus koskee kaikkia yrityksen liittymiä, eli sitä ei voi asettaa liittymäkohtaisesti. Vaihtoehtoisia tilausoikeuksia on kolme:
- Käyttäjät voivat tilata maksullisia lisäpalveluita, kuten netin lisäpaketit sekä loma- ja poissaolotiedote.
- Käyttäjät voivat tilata maksuttomia lisäpalveluita.
- Käyttäjät eivät voi tilata lisäpalveluita.
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
- Valitse Hallinnoi yrityksiä ja käyttäjiä kohdasta Henkilöstön tilausoikeudet.
- Valitse haluamasi asetus ja Tallenna.
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
- Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
- Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
- Valitse Hallinnoi lisäpalveluja ja lisää tai poista liittymälle sopivat lisäpalvelut.
- Kirjaudu Minun Teliaan. Kirjaudu
- Valitse liittymä.
- Valitse Lisäpalvelusi -välilehti.
- Lisää tai poista liittymälle sopivat lisäpalvelut.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.