Numeropalvelutietojen muokkaaminen ja salainen numero

Tämä ohje on yritysasiakkaille Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje

Tästä ohjeesta löydät tiedot, miten saat muokattua numeropalvelutiedoissa olevia tietoja. Löydät ohjeesta tiedot myös siihen, miten saat salattua puhelinnumerosi, jotta se ei näy puhelun vastaanottajalle eikä numeropalveluissa.

Numeropalvelutiedot = tiedot liittymistä, jotka välittyvät numeropalveluihin.

Numeropalvelu = palvelu, joka tarjoaa julkisia kotimaan henkilö- ja yritysyhteystietoja sekä ajoneuvotietoja.

Salainen numero = puhelinnumero, joka ei näy puhelun vastaanottajalle. Salainen numero ei näy myöskään numeropalveluissa.

Alta löydät ohjeet puhelinliittymien numeronpalvelutietojen muokkaamiseen Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun

  2. Valitse etusivun ylävalikosta Liittymät ja laitteet ja sieltä Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat. Siirry etusivulle

  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä ja valitse Muokkaa liittymää ja sen jälkeen paina Muuta käyttäjätietoja.

  4. Selaa työpöydältä kohta Käyttäjätiedot ja valitse laatikon yläreunasta Muokkaa.

  5. Valitse kohdasta Tiedot numeropalvelussa sopiva vaihtoehto ja Tallenna. 
    - Asiakas viittaa liittymän omistajaan eli yritykseen.
    - Käyttäjä liittymälle asettuihin käyttäjätietoihin.

Huom! Numeropalvelutiedot päivittyvät muutaman arkipäivän viiveellä.  

Alta löydät ohjeet puhelinliittymien salaamisen lisäämiseen tai poistamiseen Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa. Salaisesta numerosta soitettaessa vastaanottaja näkee soittajana Tuntematon numero. 

Mikäli kyseessä on liittymän näkyminen numeropalveluissa, katso ohje.
Siirry numeropalveluiden tietojen muokkaamisen ohjeeseen

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun

  2. Valitse etusivun ylävalikosta Liittymät ja laitteet ja sieltä Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat. Siirry etusivulle

  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä ja valitse Lisäpalvelut ja sen jälkeen klikkaa Hallinnoi lisäpalveluja. 

  4. Valitse Salainen liittymä ja klikkaa Tilaa
    TAI
    Poista salaus klikkaamalla Poista palvelu.

Huom! Tiedot päivittyvät numeropalveluihin muutaman arkipäivän viiveellä. 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaika

Jätä yhteydenottopyyntö


Soita meille

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste