Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje

SIM-kortin aktivointi

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Uuden SIM-kortin aktivointiin on useita eri tapoja. Valitse alla olevista vaihtoehdoista sopivin tai jos tilasit eSIMin, katso eSIMin ohje. Jos liittymääsi oli ennestään Telian SIM-kortti, vanha kortti lakkaa toimimasta.

Jatka SIM-kortin aktivoinnin jälkeen SIM-kortin käyttöönottoon.

SIM-kortin aktivointi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

Yrityksen pääkäyttäjä voi aktivoida SIM-kortin käyttöösi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

  1. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Valitse Vaihda SIM-kortti. 
  5. Syötä tiedot ja vahvista ne.
SIM-kortin aktivointi tekstiviestillä

Kun haluat ottaa uuden SIM-kortin käyttöön, lähetä tekstiviesti AKTIVOI ja puhelinnumerosi numeroon 18100 (esim. AKTIVOI 0401234567). Viesti on maksuton. Voit lähettää viestin millä tahansa liittymällä, myös vanhalla SIM-kortillasi. Uusi SIM-kortti on käytettävissä kuittausviestin saatuasi.

SIM-kortin aktivointi soittamalla

Voit aktivoida kortin käyttöösi myös soittamalla asiakaspalvelunumeroomme. Asiakasneuvojamme kysyy sinulta uuden SIM-korttisi 12-numeroisen sarjanumeron, joka löytyy SIM-kortin kääntöpuolelta. Aktivoinnista peritään palvelumaksu.

Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä chatissa tai soittaa yritysasiakaspalveluun. Huomaathan, että veloitamme asiakaspalveluun tulevista tiedusteluista yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan