Takaisin

SIM-kortin aktivointi

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Uuden SIM-kortin aktivointiin on useita eri tapoja. Valitse alla olevista vaihtoehdoista sopivin tai jos tilasit eSIMin, katso eSIMin ohje. Jos liittymääsi oli ennestään Telian SIM-kortti, vanha kortti lakkaa toimimasta.

Jatka SIM-kortin aktivoinnin jälkeen SIM-kortin käyttöönottoon.

SIM-kortin aktivointi Yritysportaalissa

Yrityksesi pääkäyttäjä voi aktivoida SIM-kortin käyttöösi Yritysportaalissa.

  1. Kirjaudu Yritysportaaliin.
  2. Siirry Hallinnoi-osion Tuotteet ja palvelut -välilehdelle. 
  3. Valitse kyseinen matkapuhelinliittymä.
  4. Valitse Vaihda SIM-kortti. 
  5. Syötä tiedot ja vahvista ne.
SIM-kortin aktivointi tekstiviestillä

Kun haluat ottaa uuden SIM-kortin käyttöön, lähetä tekstiviesti AKTIVOI ja puhelinnumerosi numeroon 18100 (esim. AKTIVOI 0401234567). Viesti on maksuton. Voit lähettää viestin millä tahansa liittymällä, myös vanhalla SIM-kortillasi. Uusi SIM-kortti on käytettävissä kuittausviestin saatuasi.

SIM-kortin aktivointi soittamalla

Voit aktivoida kortin käyttöösi myös soittamalla asiakaspalvelunumeroomme. Asiakasneuvojamme kysyy sinulta uuden SIM-korttisi 12-numeroisen sarjanumeron, joka löytyy SIM-kortin kääntöpuolelta. Aktivoinnista peritään palvelumaksu.

Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä chatissa tai soittaa yritysasiakaspalveluun. Huomaathan, että veloitamme asiakaspalveluun tulevista tiedusteluista yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Lisää samasta aiheesta

SIM-kortin käyttöönotto

SIM-kortin tilaus ja vaihto

E-SIMin käyttöönotto puhelimeen

eSIMin käyttöönotto kelloon

PUK-koodi

Puhelinliittymän avaus

Puhelimella ei voi soittaa – mikä neuvoksi?

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika
Lähetä viesti

 

Ma–pe 8–17 | Vikailmoitukset 24/7
 

Kirjaudu

Yritysportaali

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa. 

Kirjaudu


Minun Telia

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu


Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
 

Chat

Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi. 

Avaa chat >

Arkisin 8-17
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät