Voit sulkea liittymän väliaikaisesti esimerkiksi, jos laitteesi on kadonnut. Tilapäinen sulku ei irtisano liittymää tai pysäytä laskutusta.
Liittymän väliaikainen sulkeminen
- Avaa Minun Telia -sovellus ja valitse puhelinliittymäsi.
- Selaa alas Työkaluihin ja valitse Sulje liittymä tilapäisesti.
- Valitse Lähetä tilaus.
Pääkäyttäjänä voit hallinnoida liittymää Yritysportaalissa.
- Kirjaudu Yritysportaaliin.
- Siirry Hallinnoi-osion Tuotteet ja palvelut -välilehdelle.
- Etsi ja valitse käyttäjä.
- Valitse Sulje liittymä tilapäisesti.
- Vahvista ja sulje liittymä.
Voit myös ottaa yhteyttä
chatissa tai
yritysasiakaspalveluun. soittamalla
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelu
PK-yritykset
020 355 800
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
020 693 693
(mpm/pvm)
Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?
Varaa soittoaika
Lähetä viesti
Kirjaudu
Yritysportaali
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa.
Minun Telia
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Chat
Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi.