Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje

Liittymän väliaikainen sulkeminen

Näin suljet työsuhdeliittymän tai yrityksesi liittymän väliaikaisesti.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Voit sulkea liittymän väliaikaisesti esimerkiksi, jos laitteesi on kadonnut. Tilapäinen sulku ei irtisano liittymää tai pysäytä laskutusta. 

Työsuhdeliittymän sulkeminen väliaikaisesti

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit hallinnoida liittymää Minun Teliassa.
Lue lisää työsuhdeliittymällä kirjautumisesta Minun Teliaan . 

Minun Telia -sovelluksessa

  1. Avaa Minun Telia -sovellus ja valitse puhelinliittymäsi.
  2. Selaa alas Työkaluihin ja valitse Sulje liittymä tilapäisesti.
  3. Valitse Lähetä tilaus.

Minun Telia -selainversiossa

  1. Kirjaudu Minun Teliaan tietokoneen selaimella. Sisään kirjauduttuasi valitse liittymäsi.
  2. Valitse laatikosta oikealta kohta Sulje liittymä tilapäisesti. 
  3. Valitse Lähetä tilaus.

Huom! Mikäli sinulla ei ole ennestään tunnuksia Minun Telia -palveluun, käännythän yrityksen liittymäasioista vastaavan henkilön puoleen. 

Yrityksen liittymän sulkeminen väliaikaisesti

Pääkäyttäjänä voit hallinnoida liittymää Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

  1. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Valitse Sulje liittymä tilapäisesti.
  5. Vahvista ja sulje liittymä.
Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa,

 soittamalla yritysasiakaspalveluun tai

lähettämällä viestin lomakkeella.

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan