Voit käyttää älykelloasi kuin puhelinta mobiiliyhteydellä. eSIM:n ja Yhteys Multi -palvelun avulla älykellosi ei ole riippuvainen puhelimesi verkkoyhteydestä.
Voit tilata eSIMin, eli sähköisen SIM-kortin kelloon, jos yrityksesi on antanut sinulle oikeuden tilata maksullisia lisäpalveluita. Jos et ole varma asiasta, ole yhteydessä yrityksesi liittymäasioita hoitavaan henkilöön.
Huom! Mobiiliyhteyden älykelloon luova Yhteys Multi -palvelu ei toimi tiettyjen Telian yrityspalveluiden kanssa.Jos puhelimessa olevalla pääliittymällä on käytössä jokin näistä palveluista, ei älykellolle voi aktivoida mobiiliyhteyttä eSIM:n ja Yhteys Multi -palvelun avulla. Älykellon kaikki muut ominaisuudet ovat kuitenkin käytettävissä. Kello voidaan liittää matkapuhelimeen Bluetooth-yhteydellä, jolloin verkkopalveluita eli nettiä, viestejä ja puhetta voi käyttää puhelimen mobiililiittymän kautta.
Voit tarkistaa onko kellon käyttöönotto mahdollista puhelimesi nykyisellä liittymällä lähettämällä veloituksetta viesti INFO KELLO numeroon 15400.
Yrityspalvelut, jotka estävät kellon käyttöönoton
Jos haluat aktivoida kellolle liittymän, tulee nämä palvelut poistaa liittymältäsi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa tai asiakaspalvelun kautta. Käänny asiassa yrityksesi matkapuhelinasioista vastaavan henkilön puoleen.
Multi-SIM
Poissaolo- ja lomatiedote
Mobiiliväylä
CID-numero matkapuhelimesta
APN-rajoitus Telia Yhteyskäytävässä
Tilatieto
Laitevuokran laskutusliittymä
Saldosopimus
Puhelumaksun siirto
Puhelun siirto
Kaksoiskortti
Nordic Call
Soitonsiirtojen esto
Telia Paikallisnumero, Langaton työpuhelin
Langaton kotipuhelin
Prepaid
DOT
eSIM Samsung Watchiin
Ota älykello ensin käyttöön. Lataa Samsung Galaxy -puhelimeesi Galaxy Wearable-sovellus ja avaa se. Valitse, mitä laitetta olet ottamassa käyttöön ja Yhdistä. Kellosi ja puhelimesi on nyt liitetty pariksi. Tutustu vielä käyttöehtoihin ja valitse Hyväksy. Valitse Seuraava tilataksesi mobiilipalvelun.
Etenet nyt Yhteys Multi -palvelun ostoon. Tunnistaudu ja kirjaudu: käyttäjätunnus on puhelinnumerosi ja salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400.
Ota älykello ensin käyttöön. Avaa iPhonessa Watch-sovellus, lue ja hyväksy käyttöehdot ja salli Apple Watchin käyttää tiettyjä samoja sovelluksia puhelimesi kanssa. Voit määrittää aktiivisuuden tai ohittaa tämän vaiheen. Tutustu SOS-toiminnon kuvaukseen ja Jatka. Valitse Ota käyttöön mobiilidata.
Etenet nyt Yhteys Multi-palvelun ostoon. Tunnistaudu ja kirjaudu: käyttäjätunnus on puhelinnumerosi ja salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400.
Tarkista, että sinulle on annettu oikeudet tilata maksullisia lisäpalveluita
Tarkista, ettei liittymälläsi ole palveluita jotka eivät ole yhteensopivia
Tarkista, että 4G-puhe on päällä
Jos eSIMin käyttöönotto ei vieläkään onnistu, ota yhteyttä yritysasiakaspalveluun
Telia Käyttötuki apunasi
Jos tarvitset apua käyttöön ja asennukseen liittyvissä asioissa, soita Telia Käyttötukeen. Palvelemme sinua arkisin klo 8–20 ja arkilauantaisin klo 9–16.30. Voit myös varata asennusajan haluamallesi ajankohdalle.
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.Lue lisää
Chat: Arkisin 8–16
OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.