Lähdössä lomalle? Katso ohje loma- ja poissaolotiedotteen tekemiseen. Katso ohje

Liittymien nopea avaus avausprofiililla

Avausprofiilit nopeuttavat ja helpottavat uusien liittymien avausta.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Jos avaat usein liittymiä joilla on aina samat ominaisuudet, palvelut ja estot, sinun kannattaa luoda niille avausprofiili. Profiileja voit luoda matkapuhelin-, data- ja koneliittymille. Voit myös tilata SIM-kortteja etukäteen.

Matkapuhelimen avausprofiiliin tallentuu avaamasi liittymän

  • liittymätyyppi
  • liittymän datapaketti
  • lisäpalvelut
  • estot ja rajoitukset

Uusien profiilien luominen ja tallennus sekä haluamasi profiilin valinta tapahtuu aina liittymän avauksen yhteydessä. Profiilit löytyvät liittymän avauksen kolmannessa vaiheessa Liittymätyyppi-sivulta. Jos sinulla ei ole valmiita profiileja, profiilien valintamahdollisuus ei näy sivulla lainkaan.

Profiilin luominen
  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipaveluun. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Avaa uusi mobiililiittymä.
  3. Valitse Avaa matkapuhelinliittymä.
  4. Valitse joko Luo uusi profiili tai haluamasi profiili Minun Tilausprofiilini alta mikäli olet aiemmin tallettanut profiileja ja paina Jatka.
  5. Täytä kaikki tarvittavat tiedot.
  6. Tietojen vahvistamisen jälkeen voit tallentaa ja nimetä tekemäsi valinnat uudeksi profiiliksi.


Liittymää avatessasi näet profiilin valinnan jälkeen kyseisen profiilin sisältämät palvelut. Tämän jälkeen voit käyttää tallettamaasi profiilia aina kun avaat uuden liittymän.

Profiilien uudelleennimeäminen ja ryhmittely

Voit uudelleennimetä tai ryhmitellä sekä uusia että jo olemassa olevia profiileja. Profiilien muokkaus tapahtuu liittymän avauksen ensimmäisessä vaiheessa.
 

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Avaa uusi mobiililiittymä.
  3. Valitse Avaa matkapuhelinliittymä.
  4. Minun tilausprofiilini -kohdan alta pääset uudelleennimeämään ja ryhmittelemään profiileja valitsemalla ensin profiilin.
  5. Tee haluamasi valinnat ja paina Tallenna.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan