Minun Telia Yrityksille
Asiakkuutesi koti.
Minun Telia Yrityksille, entinen Yritysportaali, on asiakkuutesi koti. Asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi sekä tehdä palvelupyyntöjä. Maksuton Minun Telia Yrityksille on käytössäsi aina ja kaikkialla, vain muutaman klikkauksen päässä.
Ota Minun Telia Yrityksille käyttöön
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun käyttöönotto on helppoa.
- Rekisteröidy käyttäjäksi luomalla Telia Tili -tunnus.
Luo tunnus
Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, siirry suoraan kohtaan 2. - Avaa sivun ylälaidasta kirjautumisikkuna.
Avaa kirjautumisikkuna - Kirjaudu asiointipalveluun Telia Tili -tunnuksellasi ja salasanalla.
- Valmista! Olet nyt uudistetulla etusivulla, jossa näet kokonaisnäkymän asiakkuudestasi. Voit nyt hallinnoida yrityspalveluitasi ja käyttäjätietojasi.
Psst! Jos haluat jatkossa käyttää vahvaa tunnistautumista, kytke se kirjautuneena käyttöön. Katso ohje
Tätä kaikkea on Minun Telia Yrityksille
Tutustu asiointipalvelun ominaisuuksiin.
Hallinnoi yrityksesi käyttäjätietoja, oikeuksia ja palveluita
Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun kuuluva Telia Tili on tarkoitettu käyttäjän yksilöimiseen ja henkilöllisyyden varmistamiseen, käyttäjätietojen ylläpitämiseen sekä yrityksen käyttöoikeuksien ja palveluiden hallintaan.
Telia Tili -tunnuksen avulla käyttäjät voivat tarkastella, muokata ja poistaa itse omia tietojaan sekä yrityksen pääkäyttäjä ja ylläpitäjät voivat hallita yrityksen käyttäjien käyttö- ja tilausoikeuksia. Pääset hallinnoimaan oman käyttäjäprofiilisi asetuksia Telia Tilissä, kuten salasanaasi ja palvelun kielivalintaa, oikeasta yläkulmasta.
Tee palvelupyyntöjä ja vikatikettejä
Näet palvelupyynnöt ja vikatiketit kätevästi listanäkymässä. Voit tehdä uuden palvelupyynnön tai vikatiketin liitetiedostoineen, vastata asiakaspalvelun kysymyksiin ja seurata pyyntöjen ja tikettien käsittelyä. Voit myös tehdä hakuja ja suodattaa näkymän haluamallasi tavalla.
Palvelun kautta saat tiedon mahdollisista häiriötilanteista ja muista sinua koskevista tärkeistä asioista, kuten avoimista laskuista. Näet myös sinulle kohdistetut tarjoukset ja kampanjat.
Tarkastele helposti laskujasi ja selaa raportteja
Asiointipalvelussa voit helposti tarkastella laskujasi, hallinnoida laskutustilejäsi ja muuttaa laskutustavan esimerkiksi e-laskuksi. Voit myös hallinnoida maksumuistutuspalveluasi, tehdä laskutustietoihin joukkomuutoksen ja maksaa avoimia laskujasi verkkopankkisi kautta.
Laskutusnäkymät mukautuvat tarpeisiisi yrityskoon perusteella, joten näkymä saattaa vaihdella eri asiakkailla. Myös raporttien selaaminen on mahdollista. Voit tarkastella esimerkiksi kokonaisnäkymää mobiililiittymistäsi sekä niiden muutoshistoriaa.
Tilaa ja hallinnoi palveluita
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida nykyisiä palveluitasi, kuten mobiililiittymiäsi. Voit myös tilata uusia palveluita ja seurata tilaamiesi palveluiden toimituksen etenemistä. Lisäksi voit kysyä helposti lisätietoja tilauksestasi. Huomaathan, että osa hallinnoimistasi tuotteistasi ja palveluistasi saattaa vielä löytyä välilehdeltä Vanha tuotehallinta.
Asiointipalvelun käyttöopastus
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun käyttöopastus webinaareissa asiakaskouluttajamme Petri Leppänen kertoo hyödyllisimmät vinkit asiointipalvelun sujuvaan käyttöön yrittäjille sekä asiointipalvelun pääkäyttäjille. Katso 30 minuutin webinaarijaksot ja nappaa vinkit talteen!
Asiakastuestamme löydät ohjeita esimerkiksi Telia Tili -tunnuksen luomiseen, uusien käyttäjien lisäämiseen ja erilaisiin pulmatilanteisiin. Samat ohjeet löydät myös Minun Telia Yrityksille -hakutoiminnon avulla.
Lue lisää asiointipalvelusta
Asiakaspalvelu
Yhteydenotto
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Käyttötuki
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Seuraa somessa
LinkedInissä, Facebookissa ja X:ssä voit keskustella toimialaamme ja palveluihimme liittyvistä asioista.
Telia LinkedInissä
Telia Facebookissa
Telia X:ssä