Alla on ohjeet liittymän avaamiseen. Voit myös luoda liittymille avausprofiilin, jos avaat niitä usein samoilla ominaisuuksilla, ja tilata SIM-kortteja etukäteen.
Jos olet yritysliittymän käyttäjä, käänny yrityksesi liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.
- Kirjaudu Yritysportaaliin ja valitse etusivun Pikalinkit-osiosta Avaa liittymä.
- Valitse Avaa matkapuhelinliittymä ja siirry eteenpäin Jatka-painikkeesta.
- Lisää uuden työntekijän käyttäjätiedot ja siirry eteenpäin.
- Avaa Liittymät matkapuhelimeen -alasvetovalikko ja valitse haluamasi liittymätyyppi.
- Valitse haluamasi puhelinnumero sekä lisää SIM-korttisi numero tai valitse Tilaa uusi SIM-kortti postitse / Tilaa uusi eSIM. Jos sinulla on käyttämättömiä SIM-kortteja, voit aktivoida liittymän heti.
- Valitse haluamasi lisäpalvelut, estot ja rajoitukset.
- Tarkista esikatselusta liittymän tiedot ja lähetä tilaus Vahvista-painikkeesta.
Vinkki! Voit avata yhdellä tilauksella matkapuhelinliittymän, työntekijän kuluttajalaajakaistan etätyökäyttöön, CID-yritysnumeron ja VIP-numeron. Näet eri vaihtoehtoja sen mukaan, mitä palveluita käytössäsi on.
Voit avata nopeasti samanlaisen liittymän, joka yrityksellä on jo käytössä. Uudelle liittymälle kopioituu liittymäpaketti, estot ja lisäpalvelut.
- Kirjaudu Yritysportaaliin.
- Klikkaa Hallinnoi ja valitse haluamasi liittymä.
- Valitse Liittymätiedot-otsikon alta oikealta Kopioi liittymä.
- Määrittele liittymälle käyttäjänimi.
- Valitse, haluatko uuden SIM-kortin vai käytätkö jo olemassa olevaa.
- Alla näet avattavan liittymän tiedot. Valitse lopuksi Vahvista.
- Siirry yritysverkkokauppaan.
- Valitse haluamasi liittymätyyppi ja lisäpalvelut.
- Valitse oikeasta alakulmasta Jatka.
- Täytä halutessasi käyttäjän suku- ja etunimi ja valitse Jatka.
- Tarkista ostoskorin tuotteet ja valitse oikeasta alakulmasta Kassalle.
- Tunnistaudu, täytä tilaajan tiedot ja laskutustiedot ja vahvista tilaus.
Voit myös ottaa yhteyttä
chatissa tai
yritysasiakaspalveluun. soittamalla
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelu
PK-yritykset
020 355 800
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
020 693 693
(mpm/pvm)
Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?
Varaa soittoaika
Lähetä viesti
Kirjaudu
Yritysportaali
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa.
Minun Telia
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Chat
Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi.