Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Minun Telia Yrityksille -kirjautuminen
Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun kirjaudut Telia Tili -tunnuksellasi. Jos et ole vielä luonut tunnusta, eli rekisteröitynyt palveluun, tee se ennen kirjautumista. Rekisteröidy
Jos yrityksen pääkäyttäjä on lisännyt sinut Minun Telia Yrityksille -käyttäjäksi, saat myös vahvistusviestin sähköpostiisi.
Kirjautumisohjeet
- Vahvista Telia Tili -tunnuksesi rekisteröitymisen jälkeen sähköpostiisi saapuneesta vahvistusviestistä.
- Vahvistamisen jälkeen voit kirjautua asiointipalveluun käyttäjätunnuksellasi, eli sähköpostiosoitteella jolla rekisteröidyit.
- Kirjautuneena voit käydä asettamassa käyttöön vahvan tunnistautumisen, minkä jälkeen voit kirjautua sähköpostiosoitteen lisäksi myös mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla.
Huom! Jos et ole saanut vahvistusviestiä, tarkistathan ettei se ole ohjautunut roskapostikansioon. Voit myös pyytää uutta vahvistusviestiä yrityksesi pääkäyttäjältä tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää