Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Minun Telia Yrityksille -kirjautuminen

Näin kirjaudut Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun kirjaudut Telia Tili -tunnuksellasi. Jos et ole vielä luonut tunnusta, eli rekisteröitynyt palveluun, tee se ennen kirjautumista. Rekisteröidy

Jos yrityksen pääkäyttäjä on lisännyt sinut Minun Telia Yrityksille -käyttäjäksi, saat myös vahvistusviestin sähköpostiisi. 


Kirjautumisohjeet

  1. Vahvista Telia Tili -tunnuksesi rekisteröitymisen jälkeen sähköpostiisi saapuneesta vahvistusviestistä.
  2. Vahvistamisen jälkeen voit kirjautua asiointipalveluun käyttäjätunnuksellasi, eli sähköpostiosoitteella jolla rekisteröidyit.
  3. Kirjautuneena voit käydä asettamassa käyttöön vahvan tunnistautumisen, minkä jälkeen voit kirjautua sähköpostiosoitteen lisäksi myös mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla.

Siirry kirjautumaan

Huom! Jos et ole saanut vahvistusviestiä, tarkistathan ettei se ole ohjautunut roskapostikansioon. Voit myös pyytää uutta vahvistusviestiä yrityksesi pääkäyttäjältä tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa maksuton soittoaika

Palvelemme numerossa kaikkia Telian asiakkaita ja Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaita.


  0200 20 300

(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Arkisin 8–16
 

Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.

 060 016 171

(mpm/pvm)
Arkisin 9–15

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi

Luo käyttäjätunnus


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan