ICT-alan lakko aiheuttaa ruuhkia ja viivästyksiä Telialla. Lue lisää

Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Minun Telia Yrityksille -kirjautuminen

Näin kirjaudut Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun kirjaudut Telia Tili -tunnuksellasi. Jos et ole vielä rekisteröitynyt palveluun, eli luonut tunnusta, tee se ennen kirjautumista. Rekisteröidy


Kirjautumisohjeet

  1. Vahvista ensin uusi Telia Tili -tunnuksesi sähköpostiisi saapuneesta vahvistusviestistä.

    Kun yrityksen pääkäyttäjä on lisännyt sinut Minun Telia Yrityksille -käyttäjäksi, saat vahvistusviestin sähköpostiisi. Jos viesti ei saavu perille, tarkistathan ensin, ettei se ole ohjautunut roskapostikansioon. Voit myös pyytää uutta vahvistusviestiä yrityksesi pääkäyttäjältä tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
  2. Vahvistamisen jälkeen voit kirjautua asiointipalveluun käyttäjätunnuksellasi, eli sähköpostiosoitteella jolla rekisteröidyit.
  3. Kirjautuneena voit myös käydä asettamassa käyttöön vahvan tunnistautumisen, minkä jälkeen voit kirjautua sähköpostiosoitteen lisäksi myös mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla.

Siirry kirjautumaan

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika

Ajanvaraus on tilapäisesti suljettu ICT-alan lakon vuoksi. 

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Valitettavasti käytössämme ei ole sähköpostia.

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan