Yritysasiakkaana voit halutessasi hakea lisää maksuaikaa sekä matkapuhelin- että kiinteän verkon laskuillesi tekemällä maksusopimuksen. Tutustuthan palvelukohtaisiin ehtoihin alla.
Maksuaikaa hakemalla ja maksamalla laskun sopimasi maksuajan puitteissa vältyt perintäkuluilta. Huomioi kuitenkin, että alkuperäisen eräpäivän jälkeen maksetuista laskuista veloitetaan korkolain mukaista viivästyskorkoa laskun maksamiseen saakka.
Hae maksuaikaa Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
Voit hakea Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa lisää maksuaikaa palvelussa näkyviin laskuihin. Tähän on tiettyjä poikkeuksia, ja tarkemmat maksuajan hakemisen ehdot löydät alempaa. Palvelussa tehdyistä muutoksista maksuaikaan ei peritä erillistä palvelumaksua.
Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
Valitse Laskutus kohdasta Laskut.
Valitse haluttu lasku klikkaamalla laskunumeroa.
Vieritä alemmas ja klikkaa oikealta Siirrä maksupäivää , jolloin näet uuden ehdotetun eräpäivän. Voit samalla tilata maksumuistutuksen haluamaasi matkapuhelinnumeroon.
Vahvista maksupäivän siirto.
Vaihtoehtoisesti voit tehdä palvelupyynnön Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa, jolloin maksusopimuksesta veloitetaan hinnaston mukainen palvelumaksu .
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa , tai
soittamalla yritysasiakaspalveluun
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.