Pyrimme aina tekemään parhaamme, mutta toisinaan meillekin sattuu virheitä. Jos et syystä tai toisesta ole tyytyväinen esimerkiksi saamaasi laskuun, palveluun tai tuotteeseen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Asiakaspalvelijamme saavat tutkittua ja ratkaistua useimmat pulmat nopeasti. Toisinaan valituksen selvittäminen saattaa vaatia enemmän aikaa.
Voit jättää meille reklamaation Minun Telia Yrityksille asiointipalvelussa kirjautuneena tai voit vaihtoehtoisesti soittaa tai jättää soittopyynnön.
Alta löydät tarkemmat ohjeet reklamaation tekemiseen.
Näin teet reklamaation
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -palveluun
- Valitse Yhteystiedot ja viestit ja sieltä Palvelupyynnöt.
- Valitse Tee palvelupyyntö.
- Valitse aihealueeksi Muut asiat.
- Valitse Kategoriaksi alasvetovalikosta Muut kysymykset.
- Kirjoita asiasi Miten voimme auttaa? -kenttään ja täytä muut pyydetyt tiedot. Voit halutessasi lisätä palvelupyynnölle myös liitteen.
- Paina Lähetä palvelupyyntö.
Asiantuntijamme ovat yhteydessä käsiteltyämme palvelupyyntösi.
Voit olla vaihtoehtoisesti soittaa tai jättää soittopyynnön meille.