Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun palvelupyynnöt

Näin teet palvelupyynnön Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Voit tehdä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa palvelupyyntöjä ja seurata niiden edistymistä. Löydät palvelupyynnöt Minun Telia Yrityksille -palvelun yläpalkista kohdasta Yhteystiedot ja viestit.

Yhteystiedot ja viestit -osion Palvelupyynnöt kohdassa voit myös tarvittaessa muokata tekemiäsi palvelupyyntöjä ja selata aiempia.

Uuden palvelupyynnön luominen

Voit tehdä palvelupyynnön tiettyihin olemassaoleviin palveluihisi, yrityksen nimen ja virallisen osoitteen muuttuessa, laskutustietojen muutoksissa ja tilataksesi laskutusraportteja. 

Jos pyyntö ei koske listalla olevia palveluita, yritys- tai laskutustietojen muutoksia tai laskutusraportteja, valitse Muut pyynnöt. 

Näin teet uuden Muut pyynnöt -palvelupyynnön: 

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse Yhteystiedot ja viestit ja sieltä Palvelupyynnöt.
  3. Valitse Tee palvelupyyntö.
  4. Valitse aihealueeksi Muut pyynnöt.
  5. Täytä Miten voimme auttaa -tekstikenttä.
  6. Kirjoita kuvaava Aihe ja täytä muut pyydetyt tiedot.
  7. Voit halutessasi lisätä palvelupyynnölle myös liitteen.
  8. Paina Lähetä palvelupyyntö
Palvelupyynnön avaaminen uudelleen

Kun olemme ratkaisseet palvelupyyntösi,  se näkyy Ratkaistu-tilassa 7 päivän ajan. Mikäli et vastaa palvelupyyntöön 7 päivän aikana, se suljetaan. Suljettu-tilassa olevaa palvelupyyntöä ei voi enää avata.

Mikäli tarvitsemme sinulta lisätietoja palvelupyyntöösi liittyen, odotamme vastaustasi seitsemän päivän ajan, jonka jälkeen palvelupyyntö siirtyy Ratkaistu-tilaan.

Suljettu-tilassa olevia palvelupyyntöjä ei voi uudelleenavata.

Vikailmoituksia, reklamaatioita tai hyvityspyyntöjä ei voi avata uudelleen, vaan niistä tehdään uusi palvelupyyntö.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan