Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun palvelupyynnöt

Näin teet palvelupyynnön Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Voit tehdä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa palvelupyyntöjä ja seurata niiden edistymistä. Löydät palvelupyynnöt Minun Telia Yrityksille -palvelun yläpalkista kohdasta Yhteystiedot ja viestit.

Yhteystiedot ja viestit -osion Palvelupyynnöt kohdassa voit myös tarvittaessa muokata tekemiäsi palvelupyyntöjä ja selata aiempia.

Uuden palvelupyynnön luominen

Voit tehdä palvelupyynnön tiettyihin olemassaoleviin palveluihisi, yrityksen nimen ja virallisen osoitteen muuttuessa, laskutustietojen muutoksissa ja tilataksesi laskutusraportteja. 

Jos pyyntö ei koske listalla olevia palveluita, yritys- tai laskutustietojen muutoksia tai laskutusraportteja, valitse Muut pyynnöt. 

Näin teet uuden Muut pyynnöt -palvelupyynnön: 

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
  2. Valitse Yhteystiedot ja viestit ja sieltä Palvelupyynnöt.
  3. Valitse Tee palvelupyyntö.
  4. Valitse aihealueeksi Muut pyynnöt.
  5. Täytä Miten voimme auttaa -tekstikenttä.
  6. Kirjoita kuvaava Aihe ja täytä muut pyydetyt tiedot.
  7. Voit halutessasi lisätä palvelupyynnölle myös liitteen.
  8. Paina Lähetä palvelupyyntö
Palvelupyynnön avaaminen uudelleen

Kun olemme ratkaisseet palvelupyyntösi,  se näkyy Ratkaistu-tilassa 7 päivän ajan. Mikäli et vastaa palvelupyyntöön 7 päivän aikana, se suljetaan. Suljettu-tilassa olevaa palvelupyyntöä ei voi enää avata.

Mikäli tarvitsemme sinulta lisätietoja palvelupyyntöösi liittyen, odotamme vastaustasi seitsemän päivän ajan, jonka jälkeen palvelupyyntö siirtyy Ratkaistu-tilaan.

Suljettu-tilassa olevia palvelupyyntöjä ei voi uudelleenavata.

Vikailmoituksia, reklamaatioita tai hyvityspyyntöjä ei voi avata uudelleen, vaan niistä tehdään uusi palvelupyyntö.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa maksuton soittoaika

Palvelemme numerossa kaikkia Telian asiakkaita ja Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaita.


  0200 20 300

(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Arkisin 8–16
 

Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.

 060 016 171

(mpm/pvm)
Arkisin 9–15

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi

Luo käyttäjätunnus


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan