Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Voit tehdä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa palvelupyyntöjä ja seurata niiden edistymistä. Löydät palvelupyynnöt Minun Telia Yrityksille -palvelun yläpalkista kohdasta Yhteystiedot ja viestit.
Yhteystiedot ja viestit -osion Palvelupyynnöt kohdassa voit myös tarvittaessa muokata tekemiäsi palvelupyyntöjä ja selata aiempia.
Voit tehdä palvelupyynnön tiettyihin olemassaoleviin palveluihisi, yrityksen nimen ja virallisen osoitteen muuttuessa, laskutustietojen muutoksissa ja tilataksesi laskutusraportteja. Jos pyyntö ei koske listalla olevia palveluita, yritys- tai laskutustietojen muutoksia tai laskutusraportteja, valitse Muut pyynnöt.
Kun olemme ratkaisseet palvelupyyntösi, se näkyy Ratkaistu-tilassa 7 päivän ajan. Mikäli et vastaa palvelupyyntöön 7 päivän aikana, se suljetaan. Suljettu-tilassa olevaa palvelupyyntöä ei voi enää avata. Mikäli tarvitsemme sinulta lisätietoja palvelupyyntöösi liittyen, odotamme vastaustasi seitsemän päivän ajan, jonka jälkeen palvelupyyntö siirtyy Ratkaistu-tilaan.
Suljettu-tilassa olevia palvelupyyntöjä ei voi uudelleenavata.
Vikailmoituksia, reklamaatioita tai hyvityspyyntöjä ei voi avata uudelleen, vaan niistä tehdään uusi palvelupyyntö.
Häiriötiedoteasetukset Minun Telia Yrityksille -palvelussa
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun käyttöoikeudet
Hakutoiminto Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
Yrityksen nimen ja virallisen osoitteen päivittäminen
Uuden yrityksen lisääminen
Asiakaspalvelu ja käyttötuki
Varaa soittoaika Avaa chat
0200 20 300 Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7) (94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
0600 16 171 Arkisin 9–15 (mpm/pvm)
0600 15 500 Ma–pe 8–20, la 9–16:30 (2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %)) Tutustu
Minun Telia Yrityksille
Kirjaudu Rekisteröidy
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.
Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.
Tutustu asiointipalveluun
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Laitteet ja liittymät Muut yritystuotteet
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.
Siirry kauppaan