Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Tämä on yritysasiakkaan kirjautumisikkuna. Jos olet työsuhdeliittymän käyttäjä, kirjaudu Minun Teliaan
Kirjaudu sisään pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Työsuhdeliittymääsi hallinnoit kirjautumalla puhelinnumerolla ja salasanalla Minun Teliaan
Voit tehdä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa palvelupyyntöjä ja seurata niiden edistymistä. Löydät palvelupyynnöt Minun Telia Yrityksille -palvelun yläpalkista kohdasta Yhteystiedot ja viestit.
Yhteystiedot ja viestit -osion Palvelupyynnöt kohdassa voit myös tarvittaessa muokata tekemiäsi palvelupyyntöjä ja selata aiempia.
Voit tehdä palvelupyynnön tiettyihin olemassaoleviin palveluihisi, yrityksen nimen ja virallisen osoitteen muuttuessa, laskutustietojen muutoksissa ja tilataksesi laskutusraportteja. Jos pyyntö ei koske listalla olevia palveluita, yritys- tai laskutustietojen muutoksia tai laskutusraportteja, valitse Muut pyynnöt.
Kun olemme ratkaisseet palvelupyyntösi, se näkyy Ratkaistu-tilassa 7 päivän ajan. Mikäli et vastaa palvelupyyntöön 7 päivän aikana, se suljetaan. Suljettu-tilassa olevaa palvelupyyntöä ei voi enää avata. Mikäli tarvitsemme sinulta lisätietoja palvelupyyntöösi liittyen, odotamme vastaustasi seitsemän päivän ajan, jonka jälkeen palvelupyyntö siirtyy Ratkaistu-tilaan.
Suljettu-tilassa olevia palvelupyyntöjä ei voi uudelleenavata.
Vikailmoituksia, reklamaatioita tai hyvityspyyntöjä ei voi avata uudelleen, vaan niistä tehdään uusi palvelupyyntö.
Häiriötiedoteasetukset Minun Telia Yrityksille -palvelussa
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun käyttöoikeudet
Hakutoiminto Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
Yrityksen nimen ja virallisen osoitteen päivittäminen
Uuden yrityksen lisääminen
Soita asiakaspalveluun
0200 20 300 (94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm) Arkisin 8–16
Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita. 060 016 171 (mpm/pvm) Arkisin 9–15
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Kirjaudu ja hallinnoi
Luo käyttäjätunnus
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus iOS-laitteelle Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Laitteet ja liittymät Muut yritystuotteet
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.
Siirry kauppaan