Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje
Minun Telia Yrityksille
Asiakkuutesi koti.

Yritysportaali on nyt Minun Telia Yrityksille! Uudistunut asiointipalvelu on asiakkuutesi koti, jossa voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi sekä tehdä palvelupyyntöjä. Maksuton Minun Telia Yrityksille on aina ja kaikkialla, vain muutaman klikkauksen päässä.

Vinkit asiointipalvelun käyttöön
Webinaarissa asiakaskouluttajamme Petri Leppänen kertoo hyödyllisimmät vinkit Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun sujuvaan käyttöön. Katso 30 minuutin webinaari ja nappaa vinkit talteen!

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun käyttöönotto on helppoa.
- Rekisteröidy käyttäjäksi luomalla Telia Tili -tunnus. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, siirry suoraan kirjautumaan.
Luo tunnus - Avaa sivun ylälaidasta kirjautumisikkuna.
Avaa kirjautumisikkuna - Kirjaudu asiointipalveluun Telia Tili -tunnuksellasi.
- Valmista! Olet nyt uudistetulla etusivulla, jossa näet kokonaisnäkymän asiakkuudestasi. Voit nyt hallinnoida yrityspalveluitasi ja käyttäjätietojasi.
Tutustu uuden asiointipalvelun ominaisuuksiin.
Hallinnoi yrityksesi käyttäjätietoja, oikeuksia ja palveluita
Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun kuuluva Telia Tili on tarkoitettu käyttäjän yksilöimiseen ja henkilöllisyyden varmistamiseen, käyttäjätietojen ylläpitämiseen sekä yrityksen käyttöoikeuksien ja palveluiden hallintaan.
Telia Tili -tunnuksen avulla käyttäjät voivat tarkastella, muokata ja poistaa itse omia tietojaan sekä yrityksen pääkäyttäjä ja ylläpitäjät voivat hallita yrityksen käyttäjien käyttö- ja tilausoikeuksia. Pääset hallinnoimaan oman käyttäjäprofiilisi asetuksia Telia Tilissä, kuten salasanaasi ja palvelun kielivalintaa, oikeasta yläkulmasta.
Tee palvelupyyntöjä ja vikatikettejä yhdessä näkymässä
Näet palvelupyynnöt ja vikatiketit kätevästi listanäkymässä. Voit tehdä uuden palvelupyynnön tai vikatiketin liitetiedostoineen, vastata asiakaspalvelun kysymyksiin ja seurata pyyntöjen ja tikettien käsittelyä. Voit myös tehdä hakuja ja suodattaa näkymän haluamallasi tavalla.
Palvelun kautta saat tiedon mahdollisista häiriötilanteista ja muista sinua koskevista tärkeistä asioista, kuten avoimista laskuista. Näet myös sinulle kohdistetut tarjoukset ja kampanjat.
Tarkastele helposti laskujasi ja selaa raportteja
Asiointipalvelussa voit helposti tarkastella laskujasi, hallinnoida laskutustilejäsi ja muuttaa laskutustavan esimerkiksi e-laskuksi. Voit myös hallinnoida maksumuistutuspalveluasi, tehdä laskutustietoihin joukkomuutoksen ja maksaa avoimia laskujasi verkkopankkisi kautta.
Laskutusnäkymät mukautuvat tarpeisiisi yrityskoon perusteella, joten näkymä saattaa vaihdella eri asiakkailla. Myös raporttien selaaminen on mahdollista. Voit tarkastella esimerkiksi kokonaisnäkymää mobiililiittymistäsi sekä niiden muutoshistoriaa.
Tilaa ja hallinnoi palveluita
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida nykyisiä palveluitasi, kuten mobiililiittymiäsi. Voit myös tilata uusia palveluita ja seurata tilaamiesi palveluiden toimitusta. Huomaathan, että osa hallinnoimistasi tuotteistasi ja palveluistasi saattaa vielä löytyä välilehdeltä Vanha tuotehallinta.
Asiakastuestamme löydät ohjeita esimerkiksi Telia Tili -tunnuksen luomiseen, uusien käyttäjien lisäämiseen ja erilaisiin pulmatilanteisiin. Samat ohjeet löydät myös Minun Telia Yrityksille -hakutoiminnon avulla.

Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.
Keskustele somessa
Twitterissä ja Telia Yhteisössä voit keskustella toimialaamme ja palveluihimme liittyvistä asioista.
Twitter
Yhteisö