Eräpäivän ylitys

Mitä tapahtuu, jos maksan laskun myöhässä?
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Laskuille voi tietyin ehdoin hakea lisää maksuaikaa. Jos laskua ei kuitenkaan ole maksettu eräpäivään mennessä, seuraavaan laskuun lisätään korkolain mukainen viivästyskorko, joka on kahdeksan prosenttiyksikköä korkeampi kuin kulloinkin voimassa oleva Suomen Pankin vahvistama viitekorko.

Lisäksi veloitamme yritysasiakkailta vakiokorvauksen 40 euroa per lasku, jos laskusta on ehditty lähettää maksukehotus. Ottamalla käyttöön ilmaisen Maksumuistutuspalvelumme vältyt turhilta muistutuskuluilta.

Mikäli laskua ei ole maksettu tai maksu ei näy Telialla 28 päivän kuluttua laskun alkuperäisestä eräpäivästä, voidaan yrityksesi liittymät ja palvelut sulkea. Ne avataan uudelleen, kun suoritus erääntyvästä maksusta on saapunut meille. Avauksesta veloitamme yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika
Lähetä viesti

 

Ma–pe 8–17 | Vikailmoitukset 24/7
 

Kirjaudu

Yritysportaali

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa. 

Kirjaudu


Minun Telia

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu


Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
 

Chat

Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi. 

Avaa chat >

Arkisin 8-17
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät