Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Jos haluat tehdä muutoksia laskutuskauteen tai laskutusryhmään, olethan yhteydessä yritysasiakaspalveluun. Muutoksista veloitetaan palveluhinnaston mukaisesti.
Laskutuskaudet
Matkapuhelinpalveluiden laskutuskausi on yksi kuukausi eli kuukauden mittainen jakso, jonka alkamis- ja päättymispäivät löydät laskultasi. Kuukausimaksut lisätään laskulle laskutuskauden alussa. Kuukausimaksuihin kuulumattomat ja käytössä olevan paketin ylittävät puhelut, viestit ja nettikäyttö veloitetaan laskulla erikseen.
Vuoden 2023 laskutusaikataulu (PDF)
Verkkopalveluiden laskutuskausi on yksi kalenterikuukausi. Liittymän ja lisäpalveluiden maksut laskutetaan jälkikäteen. Näin mahdollisesti liittymälle tehdyt, laskutukseen vaikuttavat muutokset ehtivät tulla voimaan.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää