ICT-alan lakko aiheuttaa ruuhkia ja viivästyksiä Telialla. Lue lisää
Miksi en ole saanut laskua?
Jos et ole saanut laskua, voi olla, ettei laskutusraja ole vielä tullut täyteen. Matkapuhelinpalveluilla ja verkkopalveluilla on omat laskutusrajansa.
Laskutusrajat
Matkapuhelinpalveluiden laskutusraja on 50 euroa. Jos laskutettava summa jää laskutusrajan alle, se lisätään seuraavalle laskulle. Vaikka laskutusraja ei vielä täyttyisi, lasku lähetetään vähintään kuuden kuukauden välein.
Verkkopalveluiden laskutusraja on 20 euroa. Jos laskutettava summa jää laskutusrajan alle, se lähetetään, kun kertyneiden laskujen yhteenlaskettu summa on vähintään 5,20 € ja ensimmäisen laskun muodostumisesta on kulunut vähintään 30 vuorokautta.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
020 355 800
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
020 693 693
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?
Ajanvaraus on tilapäisesti suljettu ICT-alan lakon vuoksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Valitettavasti käytössämme ei ole sähköpostia.