Suomeksi

Edunvalvontapäätökset


Nämä lomakkeet on tarkoitettu edunvalvojien käyttöön ja niiden kautta on mahdollista toimittaa edunvalvontapäätökset sekä liittymien avaus- ja muutospyynnöt.

Edunvalvontapäätökset on hyvä toimittaa meille aina silloin, kun Telian asiakas on haettu edunvalvontaan, vaikka liittymiin ei sillä hetkellä kohdistuisikaan muutostarpeita. Tämä nopeuttaa liittymien avaus- ja muutospyyntöjen käsittelyä jatkossa, kun edunvalvontapäätös löytyy Telialta valmiina. Lomakkeen kautta lähetetyt edunvalvontapäätökset tallennetaan järjestelmiimme, ja niitä ei tarvitse jatkossa toimittaa muutospyyntöjen mukana, mikäli päätös on jo aiemmin toimitettu.

Jos teillä on kysyttävää Telian tuotteista tai palveluista, tai edunvalvonnassa olevien asiakkaiden asioiden hoidosta, olettehan yhteydessä Telian asiakaspalveluun puhelimitse. Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Huomioithan että lomakkeet ovat käytössä ainoastaan käräjäoikeuden tai maistraatin vahvistamille edunvalvojille. Väärinkäytösten estämiseksi lomakkeiden linkkejä ei tule jakaa eteenpäin.

Mitä asiasi koskee?

Edunvalvontapäätökset
Palvelupyyntö (esim. liittymätyypin muutos)
Verkkolaskun kytkentä- tai muutospyyntö
 

På svenska

Kontaktformulär för intressebevakare

Dessa kontaktformulär är ämnad för intressebevakare. Via kontaktformuläret är det möjligt att skicka både beslut om intressebevakning samt öppnings- och ändringsbegäran av abonnemang.

Det är alltid bra att skicka intressebevakningsbeslutet till oss när en Teliakund har blivit förordnad intressebevakning även om det inte just då finns behov för ändringar av abonnemangen. Detta gör det i fortsättningen snabbare att behandla begäran om öppning och ändring av abonnemang, i och med att intressebevakningsbeslutet redan finns hos Telia. Intressebevakningsbeslut som skickats via formuläret sparas i våra system och de behöver inte i fortsättningen skickas tillsammans med ändringsbegäran om beslutet redan skickats tidigare.

Om ni har frågor angående Telias produkter, tjänster eller hur huvudmannens ärenden behandlats hos oss, ber vi er vänligen kontakta Telias kundtjänst via telefon. Vi spelar in våra kundsamtal för att säkerställa kvaliteten på vår tjänst.

Observera att kontaktformuläret är i bruk endast för tingsrättens eller magistratens bekräftade intressebevakare. För att förhindra missbruk av kontaktblanketten får länken inte delas vidare.

Vad gäller ditt ärende?

Intressebevakningsbeslut
Servicebegäran (t.ex. ändring av abonnemangstyp)
Nätfakturans koppling- eller ändringsbegäran