Ongelmia soittolistojen ja ohjelmiston kanssa
Soittolistani eivät lataudu tai päivity
Jos soittolistasi eivät lataudu tai päivity, älä tee palvelussa muutoksia. Todennäköisesti Spotifylla on tällöin ongelmia soittolistapalvelimien kanssa. Soittolistat tulevat takaisin saataville heti, kun tekniset ongelmat on ratkaistu.
Spotify Premium herjaa ohjelmistovirheestä
Ilmoita asiasta Spotifyn keskustelupalstalle ja liitä viestiisi seuraavat tiedot virhetilanteesta:
- Miten vikatilanne ilmenee?
- Miten se tapahtui?
- Tarkempaa tietoa laitteesi kokoonpanosta (esimerkiksi käyttöjärjestelmä)
iPhone ja Error 117
Error 117 -virheilmoitus tarkoittaa, että valittuun wifi-verkkoon yhdistäminen ei ole sallittua tai palomuuri estää yhdistämisen. Kokeile toista wifi-verkkoa tai yhdistä laitteesi Spotifyhin 3G-yhteydellä.
Spotify ei mene Offline-tilaan
Jos huomaat, että et voi merkitä soittolistaa offline-käyttöön, uudelleenkäynnistä laite jotta voit sallia sen offline-synkronoinnin uudelleen.
Olen liittynyt Spotify Mobilen kautta wifiin, mutta en voi synkronoida kappaleita offline-käyttöön. Kappaleet ovat "odotustilassa (pending)" ja alkuun Spotifyn yläosa on sininen.
Kun Spotify Mobilen yläosa on sininen, se on offline-tilassa ja ei voi muodostaa yhteyttä nettiin. Tämä on yleinen ongelma, kun Spotify Mobilen käyttöön on asetettu wifi-rajoituksia (usein työpaikoilla).
Kokeile yhdistämistä toiseen wifi-verkkoon synkronoidaksesi soittolistoja offline-tilassa tai käytä 3G:tä musiikin kuunteluun.